/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Hanna
Beauty Beginner
10/12/24-08:59
Lira EdP 100 ml
Original Body Butter 200 ml
Gen Nude Blonzer Kiss Of Rose
Almost Lipstick Black Honey
En trött småbarnsmamma som behöver känna sig lite piffig igen. Helst igår 😮‍💨🥲❤️
Sofia
Beauty Beginner
10/12/24-08:49
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Pop + Lock High Gloss Finish Styling Creme 55 ml
Curl Manifesto Fondant Hydratation Essentielle Conditioner 250 ml
Curl Manifesto Masque Beurre Haute Nutrition Hair Mask 200 ml
Allting hår och allting naturligt! För 2025 vill jag börja uppskatta mina naturliga lockar och har därför lagt på min önskelista hårvård som kommer ge mig glansiga väldefinierade lockar !
Felicia
Beauty Star
10/12/24-08:44(redigerad den 10/12/24-08:48)
Complexion Rescue Tinted Moisturizer SPF30 Buttercream
Juliette EdP 100 ml
Rouge Blush Colour & Glow 257 Dioriviera
Almost Lipstick Black Honey
Alla som är småbarnsföräldrar vet ju att unna sig drömsminket platsar inte överhuvudtaget ens på prio-listan.. men drömt om detta blush från Dior har jag gjort sen snubblade över det första gången. Samma sak med doften från Juliett, är en riktig sucker för just körsbärstoner i parfym så är otroligt nyfiken på denna 🍒
Jamilia
Beauty Star
10/12/24-08:34
The Glow Resolution Kit
Eilish EdP Gift Box
Dream Coat For Curly Hair Styling Spray 200 ml
Viva La Juicy EdP 50 ml Gift Box
Produkterna från paula’s choice har hjälpt min acne så mycket och jag älskar produkterna! Båda parfymboxarna luktar så himla gott och brukar få så många komplimanger för de. Wow produkten är perfekt när jag plattar mitt lockiga hår för att det ska hålla sig platt. Jag skulle verkligen rekommendera dessa produkter till alla. Det är verkligen produkter som går åt därför önskar jag mig nya😍
Rand
Beauty Beginner
10/12/24-08:08
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Mon Paris EdP 50 ml
Norvina Eyeshadow Palette
Dazzleshadow Eyeshadow She Sparkles
Detta är vad jag önskar mig, jag är en student som älskar att uttrycka mig genom skönhet och kreativitet. Att vinna dessa två parfymer, ögonpaletten och ögonskuggan från Mac skulle ge mig möjlighet att utforska min passion för makeup och stil på ett helt nytt sätt. Jag skulle kunna använda dessa produkter för att skapa olika looks som speglar min personlighet och känslor, vilket är viktigt för mig i min vardag som student. Dessutom skulle det ge mig en chans att dela mina skapelser med mina vänner och inspirera dem att också vara kreativa. Genom att vinna detta skulle jag inte bara investera i mig själv, utan också sprida glädje och inspiration till andra omkring mig.
Hanna
Beauty Beginner
10/12/24-08:04(redigerad den 10/12/24-08:08)
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Royal Vita Propolis 33 Ampoule 15 ml
Advanced Snail All In One Cream 100 ml
Moisture & Control Deep Treatment Masque 250 ml
Nu under höst och vinter blir både min hy och hår otroligt torrt. Huden är yttorr och stram, håret fnasigt och går av. Dessa produkter skulle verkligen hjälpa en student i juletider 😍💸
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-07:43
Clear Canvas Clarifying Toner 150 ml
Mermaid Deep Hydrating Toner 150 ml
Mad Molecules Micellar Toner 150 ml
Veganska toners från HICKAP 💧🌸 Mad Molecules har jag haft, bra och prisvärd micellar.
Terese
Beauty Beginner
10/12/24-07:39
Paradoxe Intense EdP 90 ml
Daisy EdT 50 ml
Björn Axén Tools - Hair Respect Hair Dryer
Libre EdT 30 ml
Jag hade så gärna velat vinna detta till mig och mina döttrar!! Jag älskar verkligen kicks men efter juletider är det så mycket man behöver som pengarna inte räcker till!! Hade varit såååå kul!!