/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/09/24-08:20
Bite-Size Eyeshadow Cream & Sugar
Bite-Size Eyeshadow Rose Water
Camo Liquid Blush Dusty Rosé
Squeeze Me Lip Balm Vanilla Frosting
e.l.f.
Zagorka
Beauty Beginner
28/09/24-06:11
Anna
Beauty Star
28/09/24-05:37
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura Fragrance Sticks 250 ml
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
Älskar doften på Ritual of Sakura. Den får mig att bli lugn och må bra och älskar att kunna förnya doften närsom under dagen med hjälp av misten.
Nikki
Beauty Pro
27/09/24-22:44
Twilly D'Hermès Eau De Parfum 85 ml
Ginger Essence Sensuous Fragrance Skin Scent 100 ml
Twilly D'Hermès Eau Ginger Eau De Parfum 30 ml
Twilly D'Hermès EdP 85 ml Gift Box
With a Scent of GINGER 💛
Lina
Beauty Beginner
27/09/24-22:34
Hanna
Beauty Pro
27/09/24-19:43
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
För att skapa balans i vardagen försöker jag få tid till återhämtning, vilket bland annat innebär att skriva om dagen som varit och tid för min hudvårdsrutin. I somras har min kropp fått extra lyx med Karma-serien från Rituals 🦋
Mariah Geijer
Beauty Pro
27/09/24-18:55(redigerad den 27/09/24-18:57)
The Ritual of Sakura Body Lotion Mousse 150 ml
The Ritual Of Sakura Recovery Hand Balm 70 ml
The Ritual Of Sakura Hand Wash 300 ml
Rituals Sakura är min favorit-serie. Jag har provat alla produkter i serien hittills och mina favoriter förutom doftpinnarna och rumssprayet är den krämiga moussen att smörja sig med efter duschen när man ska krypa upp i soffan och mysa, handkrämen som gör mina höstliga torra händer mjuka igen samt handtvålen som är en fin detalj på tvättstället. Jag försöker verkligen prioritera små saker för mitt välbefinnande. En kaffe i lugn och ro i soffan framför en bra serie, fotbad och måla naglarna, ansiktsmask och färga ögonbrynen, en promenad i skogen osv.
Ida
Beauty Star
27/09/24-18:11
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
Rituals produkter hjälper mig med balans i vardagen, att balansera kropp, sinne och själ.  Att starta dagen med en kopp kaffe framför sin favoritserie och sedan gå en promenad med hunden för att sedan komma in till en efterlängtad varm dusch från produkterna från rituals, favoritserien är ayurveda för vem vill inte lukta blommigt?