/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Selma
Beauty Star
10/12/24-11:49(redigerad den 10/12/24-11:55)
The Scent For Her EdP 100 ml
Black Honey/Pink Honey Gift Box
Biggie Biggie Bum Bum Cream 500 ml
Detox Shampoo 250 ml
Det här är den bästa julklappen jag kunde komma på 😍 God jul Den godaste parfymen jag vet, det finaste läpp kitet, det bästa att smörja in kroppen med och mitt favorit schampo.
Emelie
Beauty Pro
10/12/24-11:34
Divinely Flawless Gift Box
Fire Wings Mascara Black
Classic Trio Face Set
Hypnôse EdP 30 ml
Min önskelista. Setting puder från Laura Mercier är mitt favorit puder, får verkligen sminket att hålla sig matt hela dagen. Hickaps mascara samt deras borstar har jag hört ska vara riktigt bra så den vill jag gärna testa. Och sedan min favoritparfym, doften är helt gudomlig.
liirosen6
Beauty Pro
10/12/24-11:30
Anti-Wrinkles Expertise Gift Box
In Good Repair Strength & Shine Gift Box
Holiday Blockbuster
Jag önskar mig i julklapp Marc Jacobs parfym som jag fullständigt är så förälskad i..(önskar jag kunde köpa den själv)Sen har jag alltid velat ha filorgas hudvård och velat prova på Olaplex för mitt hår behöver nån riktig boost och trolla fram lite nytt liv i det och till sist har jag valt ett skönhetspaket m lite av varje smink för att piffa upp mig för nyårsfesten🎄🎁✨️❄️💕🎉🙏
Pandarin 🐼 🍊
Beauty Beginner
10/12/24-11:30
Mira
Beauty Star
10/12/24-11:25
La Nuit Trésor EdP 30 ml
BADgal Bang! Waterproof Mascara BADgal BANG! Waterproof Volumizing Mascara
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Highlighter 4
Killawatt Foil Freestyle Highlighter Ruby Richez
Har haft ögonen på dessa så länge.
Thea
Beauty Beginner
10/12/24-10:58
BB Spray - Leave-In Primer 200 ml
Eilish EdP Gift Box
Mini Base Makeup Brush Kit
The Glow Resolution Kit
Har alltid velat testa billies parfym, den luktar fantastiskt! Vill även testa Lernbergers produkter, har testat få och älskar de! Älskar även Paulas choice och glow så att glow kitet är perfekt. Till sist behöver jag nya bas borstar för att sminket ska bli on point
Hala
Beauty Pro
10/12/24-10:49
Flora Gorgeous Gardenia EdP 50 ml Gift Box
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box
Miss Dior EdP 50 ml Gift Box
Bästa😍
Hala
Beauty Pro
10/12/24-10:48
Born in Roma Donna EdP 50 ml Gift Box