/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
beika
Beauty Star
12/12/24-11:41
Starlight Parfum 50 ml
Max - Wide Plate Hair Straightener
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Backstage Face Glow Palette 001 Universal
Dessa produkter har varit i min önskelista nästan lite för länge, de hade varit livets julklapp att få chansen att testa dessa.💖En bra plattång är något jag verkligen saknar, och GHD Styler tillsammans med Kérastase Elixir är en galen duo jag hittils bara kunnat drömma om. ✨✨Dior Backstage Palette är allt man behöver för att få till den där fina glowen till julen och Xerjoff Starlight är helt enkelt pricken över i:et och ett måste för självförtroendet!! ✨💖 Nu gäller det att tro på tomten!! God jul :))🎅💖🎁 
Asal
Beauty Beginner
12/12/24-11:37
Amina
Beauty Beginner
12/12/24-11:32
Colour Refresh Dusty Pink 0,52 300 ml
Bain Chroma Respect Shampoo 500 ml
Forever Glow Star Filter Complexion Sublimating Fluid 0 N Neutral
Antioxidant Self-Tan Drops 30 ml
Hej kicks! Detta är mina dröm produkter från er, jag hoppas verkligen att jag får vinna tävlingen eftersom ni delar ut även hår produkter vilket mitt hår verkligen behöver just nu.
Ayah
Beauty Beginner
12/12/24-11:12
The Scent For Her EdP 100 ml
Good Fortune EdP 50 ml
J'adore Parfum d'Eau Alcohol-Free 100 ml
Infusion De Vanille EdP 100 ml
Hej Kicks! Jag vet inte hur jag ska tacka er för att ni har de finaste produkterna och den absolut bästa parfymen. Ni gör verkligen skillnad och sprider glädje med det ni erbjuder. Tack för allt ni gör, jag uppskattar det enormt!
Paulina
Beauty Beginner
12/12/24-11:07
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Detox Shampoo 250 ml
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml
Genesis Serum Anti Chute Fortifiant 90 ml
Mitt kit som jag behöver för att rädda mitt slitna hår. Ett schampoo för att förbereda håret och 3 mirakel produkter för att stärka håret och minska håravfall❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹
tiinahar
Beauty Beginner
12/12/24-10:57
Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml
Rénergie Multi-Lift Nuit Night Cream 50 ml
Rénergie Multi-Lift Day Cream SPF15 50 ml
Cream Heat Spray 150 ml
Absolut bästa serumet Lancomes triple serum skulle vara härligt att testa även dag o natt krämet, Maria Nilas Cream Heat sprayet är min favorit för skydd av håret
Wilma
Beauty Star
12/12/24-10:34
Classic Spring Breeze EdP 60 ml
Dipbrow Pomade Dark Brown
Brush #14
Lip Comfort Oil 09 Chocolate
Min önskelista på mina favoriter  •Clean parfym i doften spring breeze en underbar doft, perfekt att ha på jobbet som inte tar över •Anastasia dipbrow nått jag aldrig kommer gå vidare är mina 2016 ögonbryn och denna produkt är ett måste finns inte så mycket och säga • Anastasia ögonbrynsborste i storlek 14 är den perfekta borsten till dipbrow •Claréns läppolja är ett måste i vintern återfuktar otroligt utan att vara klibbig och färgen choklad är min absoluta favorit färg
Leila
Beauty Star
12/12/24-10:27
The Green Mask – Clarifying + Non-Drying Matcha Mask 75 ml
Sea Buckthorn Hand Creme SPF10 100 ml
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 2 Medium
True Match Concealer 1N Ivoire
En fuktad hud med bra kräm och därefter jämna hudtonen med CC kräm ger en extra vinterboost för +45 åring. Lite concealer räcker ofta utan att göra små rynkor kring ögonen mer synliga. Beauty är inifrån ut viktigt. PS glöm ej händer behöver Fukt och spf också.