I vinterkylan och mörkret kan det vara lätt hänt att man slarvar med sina beautyrutiner - så känner iallafall jag. Det är säremot något som jag lätt hade kunnat ändra på, om jag bara hade lite trevliga produkter att se fram emot att använda varje dag!
Därmed önskar jag mig dessa fyra valda produkter, då de tillsammans bildar det perfekta kitet för att ta sig igenom vintern.❄️
Först och främst önskar jag mig Sol de janeiros Milky leave-in conditioner. Denna doftar inte bara fantastiskt, utan gör under för håret.
Därefter önskar jag mig ett solskydd till ansiktet från Lernberger stafsing. Man glömmer ofta bort att det är minst lika viktigt att skydda hyn från solen även under vintern. Detta solskydd ger även ett vackert lyster!☀️
Man vill ju inte bara se bra ut, utan man vill väl även dofta gott? Av den anledningen önskar jag mig en påfyllning av den underbara mystiska doften Alien hypersense från Mugler. Genom att önska mig en refill istället för en helt ny flaska, bidrar jag samtidigt till en mer hållbar lyx. 👽✨
Sist men inte minst, önskar jag mig en setting spray från Urban Decay, som ett avslut på hela looken jag kan skapa tillsammans med bland annat de övriga produkterna som jag önskar mig.
Nu är det bara att hålla tummarna att denna önskelista når kicks-jultomten!🤶