/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
tindralindblom
Beauty Beginner
17/04/25-07:45
Primaluce Cleansing Gel 200 ml
Fundamental Eye Awakening Gel 35 ml
Hej! Jag brukar själv använda dessa produkter, men jag hade gärna velat testa andra märken! 😃
Safaa Aqil
Beauty Star
17/04/25-07:37
Total Cleansing Oil 150 ml
Hydrating Toning Lotion Normal To Dry Skin 200 ml
Double Serum Light Texture 50 ml
Hydra-Essentiel Rich Cream 50 ml
Jag älskar att utforska nya hudvårdsprodukter, och Babor har länge varit på min radar! Min hudvårdsrutin på morgonen: 1️⃣ Skonsam rengöring för att väcka huden 2️⃣ Återfuktande toner för extra glow 3️⃣ Serum som ger näring och jämnhet 4️⃣ Dagkräm för långvarig fukt 5️⃣ Solskydd – alltid ett måste!
Nikki
Beauty Pro
17/04/25-06:32
Cheecky Love Letters
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Beach Bonfire
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Blind Date
Kär i dessa! 😍
Bella
Beauty Pro
17/04/25-06:30
Face Hydrating Micellar Cleansing Gel 200 ml
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Face Glow Vitamin C Booster 30 ml
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Startar alltid dagen med massa fukt som ger lyster till huden! Min morgonrutin är enkel men effektiv –  återfuktande rengöring, toner som verkligen preppar, ett serum som ger den där extra glowboosten och självklart en dagkräm med SPF. Älskar kombon av återfuktning och skydd, och huden tackar mig varje dag ✨ Har aldrig testat något från Babors hudvård tidigare men extra spännande hade det varit att få testa deras renewal overnight mask!
Karin
Beauty Pro
17/04/25-06:27
Brightening Vitamin C Face Elixir 30 ml
Moisturising Day Cream SPF15 50 ml
Morgonens återfuktning. Serumet skulle vara väldigt roligt att prova
Sali
Beauty Beginner
17/04/25-06:09
Nordic Hydra Purity Dew Drops Hydrating Eye Gel 15 ml
Lait-Crème Multi-Protection SPF20 40 ml
Self Tan Glow Face Drops Gradual Tan 30 ml
Det här är mitt beauty kit, jag vill gärna testa Barbors kit för att få testa en annan ny upplevelse.
Viktoria
Beauty Star
17/04/25-06:06
Pro-Collagen Green Fig Cleansing Balm
DOCTOR BABOR Glow Bi-Phase Ampoule Serum Concentrates 7 x 2 ml
Freshly Juiced Vitamin E Mask 90 ml
Pssst… skönhetsvänner! Här har ni ett kit för maximalt sommarglow. Och jag hoppas testa Babor Moisture Glow Serum, för ännu mer drag!!! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Valentena
Beauty Beginner
17/04/25-06:00