Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ulrika
Beauty Star
04/11/24-13:52
En perfekt rutin för en sovmorgon om sommaren, härlig svensk ansiktsmask följt av serum för ögonen och uppiggande dagkräm med SPF för ansiktet. Dagkrämen är min favoritdel av rutinen, älskar att känna ansiktet riktigt återfuktat. Rénergie Yeux HCF Triple Serum för ögonen innehåller bland annat hyaluronsyra.
Ramona
Beauty Beginner
04/11/24-13:46
Hyaluronsyra ✅️ Favorit hudvårdsrutinen är återfuktningen, speciellt med ett bra serum 😍
helenkhudhur18
Beauty Beginner
04/11/24-13:31
Maryam
Beauty Beginner
04/11/24-13:26
Mima bästa glow-up tips!!
Jenni
Beauty Beginner
04/11/24-12:42
En av ingredienserna i Lancômes Rénergie Yeux HCF Triple Eye Serum är Niacinamide😁  Mitt favoritsteg i min hudvårdsrutin måste nog vara cleanser, inget slår den känslan av att tvätta bort all smink efter en lång dag!🤩🧖‍♀️
Maryam
Beauty Beginner
04/11/24-10:40
Thérese
Beauty Beginner
04/11/24-10:36 (redigerad den 04/11/24-10:37)
Tycker om att blanda märken och att testa nya märken. märker att ju äldre jag blir, desto mer krävs det för at thålla huden fräsch och återfuktad. Renergie innehåller C-vitamin, niacinamid och ferulinsyra.  
inokidokis
Beauty Beginner
04/11/24-10:18 (redigerad den 04/11/24-10:22)
niacinamid finns i nya lancomehade velat haft fler produkter 😊 frans serum cleaning mousse någon mask och ansiktsvatten… det var svårt att välja 4