/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Emelie
Beauty Beginner
02/05/24-16:35
Älskar mitt Rouge Volupté Shine. I en bärig både doft och färg. Jag hade nog gillat 5 Pink Satisfaction och 11 Red Thrill ☺️ tillsammans med black opium 🫶🏻
Dlshan
Beauty Star
02/05/24-16:35
Min Fav produkter från YSL🫠🫠🫠 speciell mascara
Sofia
Beauty Star
02/05/24-16:28 (redigerad den 02/05/24-16:43)
Jag är redo att ta tävlingsvärlden med storm med mitt ultimata Beauty kit fyllt med mina favorit YSL-produkter! 💄✨ Favvo nyansen är nog 202 !
Faten
Beauty Beginner
02/05/24-16:28
Malva
Beauty Beginner
02/05/24-16:28
Har bara testat parfymen men hade gärna velat ha pudret!
Arnela
Beauty Beginner
02/05/24-16:27 (redigerad den 02/05/24-16:49)
Ett axplock av: Everyday needs and wants! Dessa produkter skriker: ”It’s my time to shine but I’d enjoy sharing the spotlight with you!” Det är rena drömmen att ha dessa nära till hands, till exempel i väskan. En liten påfyllning vid behov och dela med sig till vänner, som värdesätter produkterna & makeup-världen lika mycket som en själv. Dessa nyanser kommer att passa mig som handen i handsken: Loveshine Wet Shine Lipstick 209 Pink Desire & Loveshine Wet Shine Lipstick 44 Nude Lavallière
Lydia
Beauty Beginner
02/05/24-16:26
The essentials. Detta kit och du har allt😍🙏🏼
Merve
Beauty Beginner
02/05/24-16:26