Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Malin
Beauty Pro
12/04/24-16:07
🫧 Sminknyheter 🫧
Valeriaiaia
Beauty Beginner
12/04/24-15:41
💮 Rénergie Yeux HCF Triple Serum innehåller C-Vitamin (3-O ethyl ascorbic acid) 💮 Mitt favoritsteg i hudvårdsrutinen är att dubbelrengöra med först en oljebaserad och sedan en vattenbaserad cleanser 🥰
Lova
Beauty Beginner
12/04/24-15:31 (redigerad den 12/04/24-15:36)
Lancôme Rénergie H.C.F Triple Serum 50 ml innehåller 'koffein', bra för att pigga upp dessa kloakmörka ögonpåsar under högskolprovsplugget! Mitt favoritsteg i min beautyrutin är rengöring.
Monika
Beauty Star
12/04/24-14:56
Just nu så fascinerad av Lumenes serum. Passar så bra på mogen hud och tillsammans med Lancome och It cosmetic skapas en perfekt balans för min hud :) Kan det bli bättre? Fukt, uppstramning och produkter som gör att ytan är mottaglig för bästa hudvården. :)
pernillajansson.1998
Beauty Beginner
12/04/24-13:29 (redigerad den 12/04/24-13:33)
Bra hudvård för ansiktet 🤩 Innehåller bland annat hyaluronsyra ✨️✨️ Mitt bästa skincare är återfukta⭐️ 
emelie_fallmyr
Beauty Beginner
12/04/24-11:05
Innehåller bl.a hyaluronsyra 🩵 Mitt favoritsteg är rengöringen 🌸
Therese
Beauty Beginner
12/04/24-10:59
Love em
Luiza Elena
Beauty Beginner
12/04/24-08:34
- Rénergie Yeux HCF Triple Serum är en unik kombination av hyaluronsyra och peptider. - Jag gillar delen när jag efter en bra och djup rengöring applicerar serumet, och det kommer att absorberas väldigt snabbt, och huden är så smidig och elastisk.