Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Mursal
Beauty Beginner
04/14/24-16:12
Hej Jag älskar att testa era produkter
Nera
Beauty Beginner
04/14/24-15:54
Rénergie Yeux HCF Triple Serum innehåller bland annat C-vitamin för lystern.  Min favorit i hudvårdsrutinen är misten som kan sprayas både direkt efter rengöring för att lugna huden samt när som helst under dagen sen.
Maria
Beauty Beginner
04/14/24-15:53
Hyaluronsyra
Erica
Beauty Beginner
04/14/24-14:59
Fyra favoriter som är ständiga följeslagare genom livets alla mot och medgångar! Ett serum som innehåller bland annat hyaluronsyra som hjälper min torra hy tillsammans med Dermalogica SkinPerfectPrimer (dessutom med SPF30<3) och Estée Lauder Double Wear Stay-In-Place att få mitt smink att se fantastisk ut! En kombination jag aldrig kommer sluta använda. Sen att jag också luktar som en gudinna med Armanis My way är bara +++++
Catrin
Beauty Beginner
04/14/24-14:52
Innehåller bland annat min favorit ingrediens  Niacinamid , och Vitamin C och Vitamin F! 
Elisabet
Beauty Beginner
04/14/24-13:43
 Magisk ögonkräm ✨HYALURONSYRA + SNK-PEPTIDER: Återfuktande och anti-aging effekt ✨ett must have🤍• C-VITAMIN: Förbättrar hudens lyster • NIACINAMID: Bidrar till en enhetlig hudton samt är effektivt mot pigmentfläckar• VITAMIN F: Vårdande effekt på ögonområdet
Anne
Beauty Beginner
04/14/24-13:39
Den innehåller fuktgivande hyaluronsyra, SNK peptider, c- vitamin och f- vitamin som är vårdande för det känsliga området runt ögat Favoriten i min hudvårdsrutin är när man stryker ut dagkrämen och känner hur len huden är 💖
Bistra Nikolaeva
Beauty Beginner
04/14/24-12:54
The new serum contains hyaluronic acid. My fave step in the skincare routine is toning. I love the feeling of extra cleanliness after toning, it is mildly exfoliating and leaves some prepping moisture as a base for the next step, serum.