/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
elsavidehult
Beauty Pro
10/12/24-20:59

Behöver eran hjälp! Jag älskar att använda smink som gör mig glowig, men har däremot inte fastnat för något puder än (vilket ibland kan behövas haha). Med andra ord så behöver jag alla era tips på lös puder!

Jamilia
Beauty Star
10/12/24-20:42

Köpte ett så fint nagellack idag som passar så bra nu runt julen. Rekommenderar verkligen om man vill få naglarna riktigt juliga och fina naglar som enkelt går att göra hemma för ett billigt pris!

Köpte ett så fint nagellack idag som passar så bra nu runt
O2 Season Of Magic 5181 Let's Bling
Emelie
Beauty Pro
10/12/24-20:07

Som gammal nagelbitare kan jag verkligen rekommendera dessa produkter från depend. Från att ha i princip inga naglar till att nu ha fått fina naglar tack vare detta lilla kit. Det viktigaste att tänka på enligt mig är att alltid smörja naglarna och händerna innan man går till sängs så att oljan och krämerna kan arbeta under natten

Som gammal nagelbitare kan jag verkligen rekommendera dessa
Nail Care Kickstart
Nail Care Cuticle Creme
Nail Care Day & Night Hand Creme
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
10/12/24-18:52

En julig återblick från Kylie By Kylie Jenner's Christmas Collection 2022.

Tyckte denna palette var såå fin! 🥰🦌🫎

En julig återblick från Kylie By Kylie Jenner's Christmas
Anna
Beauty Pro
10/12/24-18:26(redigerad den 10/12/24-18:37)

Jag tycker det är Jättekul med hårvård och provar ganska mycket nya produkter och kan få pirret av nysläppt hårvård jag vill testa. Här är några favoriter jag taggat som psssar mitt hår och har åretköpt flera gånger och kommer göra återköp på. självklart rekommenderar jag dem🥰!

Jag tycker det är Jättekul med hårvård och provar ganska
Nutritive Masque Intense 200 ml
Dark Hair Oil 95 ml
Chronologiste Thermique Régénérant Heat Protection 150 ml
K-Pak Hydrator 50 ml
Disco Disco Clear Gloss Shine Spray 172 ml
Violet
Beauty Pro
10/12/24-17:57

7 dagar av 3

7 dagar av 3
Filippa
Beauty Beginner
10/12/24-17:55

BEAUTYHACK! Använd en lite (ytter lite) fuktig beautyblender när du applicerar löspuder. fäster så mycket bättre!!!

BEAUTYHACK!  Använd en lite (ytter lite) fuktig
Filippa
Beauty Beginner
10/12/24-17:47

hejsan, har ni någonsin varit med om liknande som mig så tycker jag ni ska kommentera vad som hände er. jag var på väg ut för att fira min syster, hon skulle gifta sig. jag skulle applicera mascara på mina ögonfransar, vilket till en början gick bra. Det slutade däremot med att jag fick mascara i hela ögonen och fick åka in till akuten. På akuten fick de skölja mitt öga, vilket ej räckte så de blev operation. har ni varit med om liknande? isåfall vad hände er? sedan dess har jag varit så rädd för mascara, men kicks har räddat mig med deras produkter och gjort att min rädsla gått över.

hejsan, har ni någonsin varit med om liknande som mig så