/ Jag har återupptäckt en parfym som jag jämt hade hemma
Virre
Beauty Pro
17/12/24-12:12(redigerad den 17/12/24-12:12)

Jag har återupptäckt en parfym som jag jämt hade hemma tidigare. Men när den senaste Alien tog slut för 4-5 år sen, så föll den lite i träda hos mig. Har tänkt på den och varit lite sugen att köpa den igen, men samtidigt varit lite skeptisk då jag vet att vad man tycker om dofter kan förändras. Som t.e.x Versaces Bright Crystal har jag använt enormt mycket till jobbet tidigare. Fick för mig att köpa den igen på julrean förra året och klarar den bara inte nu. Tycker inte alls om den och blir nästan lite illamående av den.

Därför har jag inte gjort slag i saken med Alien, då jag var rädd att samma skulle ske med den. Men så fick jag med en Alien i 5 ml med en beställning och det roliga är att jag gillar den lika mycket som förrut 😀 Det blommiga, träiga i den och att parfymen först känns ljus och lätt men sen djupnar och blir lite mustigare och mörkare när den sutiit på ett tag. Nu har jag inte använt någon annan parfym sen jag fick den här för 2 veckor sen och helt klart kommer mitt nästa köp av parfym bli en stor Alien, för den har åter igen blivit min nya go-to parfym 😍

Alien EdP 60 ml Gift Box
MUGLER
Alien EdP 60 ml Gift Box
Alien EdT 30 ml
Alien EdT 30 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!