Tester 🪷
Första intrycket av
La Roche-posay Anthelios UVmune SPF 50+
- Känns lätt på huden
- Lämnade inte en vit hinna på huden
- Makeupen satt bra på den.
Observera jag ändrade ingenting av min vanliga rutin på morgonen bara ny SPF.
Första bilden är kl 06:30 i badrums ljus.
Brukar tvätta ansiktet med bara vatten på morgonen.
Smörjer min dagkräm - Beauty act Hydra reparation melting Cream och avslutar med La Roche-posay Anthelios UVmune SPF50+ innan sminket ska på.
Den andra bilden är kl 13.00 med hudvård och sminket från morgonen som består av
Lumene cc cream / Fair
Blush Rose Inc / Camilla
Murumuru bronzer /Light
Hickap Preppy primer setting spray/ Matte finish
Är 47 år gammal har alltid fokuserat på basen mer än Makeupen. Hudkräm, SPF och CC cream är en MORGON-rutin som jag följer året om.
La Roche-posay Anthelios UVmune SPF 50+ kommer jag utvärdera mer framöver detta var min första intryck som landade precis som min älskade Vichy Capital Soleil Age SPF 50+
Nu är det kallt ute ❄️☃️ ska bli spännande och se hur spfen funkar i sommaren då jag tenderar att få mer fet hud.
Har normalt en T zon som är fet men under vintern och med åldern ändras huden därför bör jag anpassa min hudvård rutin efter det.
🙂