/ 👁 Mascaratest 👁 Jag fick Lancîme Hypnîse Drama mascara
Sofia
Beauty Pro
19/12/24-12:50

👁 Mascaratest 👁

Jag fick LancĂŽme HypnĂŽse Drama mascara som en gĂ„va av Kicks (tack snĂ€lla! ❀) och har nu testat den pĂ„ alla möjliga vis. Först och frĂ€mst sĂ„ förstĂ„r jag varför folk avgudar denna mascara, för herregud, mina fransar blev sĂ„ lĂ„nga att de nĂ€stan trasslade in sig i ögonbrynen! 😂 Och en kollega trodde att jag hade lösögonfransar. Vill man ha lĂ€ngd och bokstavligen dramatiska, ganska tjocka fransar sĂ„ bör man testa denna.

Det jag inte gillar Ă€r framförallt borsten som Ă€r böjd, jag avskyr den faktiskt. Den gör det svĂ„rt att applicera mascaran snyggt, fransarna klumpar ihop sig osv. Sen smular den sig lite pĂ„ mig, men det Ă€r bara att borsta bort för det Ă€r nĂ€r den torkat bara, inte under dagen. Den Ă€r ovĂ€ntat svĂ„r att fĂ„ bort, trots att den inte Ă€r vattenfast. Vet inte vad det beror pĂ„ men mĂ€rkligt Ă€r det. 😄

Efter att ha anvĂ€nt borsten frĂ„n min favoritmascara till att applicera HypnĂŽse Drama sĂ„ var jag mycket mer nöjd med resultatet (bild 2). DĂ„ fick jag den dramatiska effekten av sjĂ€lva mascaran men Ă€ven fint separerade fransar utan klumpar och grejer. Hade mascaran haft en bĂ€ttre borste sĂ„ hade jag tyckt mycket mer om den, men man kan som sagt anvĂ€nda en annan borste Ă€ven om det sĂ„ klart Ă€r lite meckigare. 😊

For reference sÄ lÀgger jag alltid bara ett lager mascara för jag tycker bara det blir spindelben med fler lager. SÄ bÄde bilder och Äsikter gÀller ett lager.

HypnĂŽse Drama Mascara 01 Black
HypnĂŽse Drama Mascara 01 Black
FortsÀtt utforska gemenskapen!