/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Najwa
Beauty Star
22/12/24-22:50

Heejjjjjjj sötisar!! Är ny här men måste bara veta om någon av er har en favorit återfuktade ansiktskräm, har väldigt känslig och torr hy och behöver alla tips🫶 tack på förhand

Anna
Beauty Pro
22/12/24-20:04(redigerad den 22/12/24-20:30)

24:Dagar av skönhet❣️ Dag 22 - Hudvård, storfavorit 😍

Det här serumet återvänder jag alltid tid och har gjort i många år! Min hud är torr och lite känslig. Det är mycket milt parfymerat men hat lästa att många använder det just efter reaktion på någon produkt och jag har själv gjort det. Bra återfuktande och lugnande serum som nu mitt i influensan får räcka en gång om dagen med kräm. Älskar också ögonkrämen i samma serie 🖤

24:Dagar av skönhet❣️ Dag 22 - Hudvård, storfavorit 😍  Det
Genifique Ultimate Serum 115 ml
Génifique Starter Kit
Rebecka
Beauty Pro
22/12/24-16:44(redigerad den 22/12/24-16:45)

Hade sån himla tur 2022 och fick möjligheten att testa några saker från Smashbox mot att skriva recensioner om dom och efter det har jag fått vara med i ytterliggare två omgångar med test! 😍 Det är moderbolaget Estee Lauder Companies som har anordnat detta och det här är produkterna jag fick hem den här gången som jag är så otroligt taggad på att börja testa! 👏🏻 Ögonkrämen har jag velat ha så länge då jag älskar ansiktskrämen i samma serie och på tal om ansikskräm, den där från Estee Lauder kan vara bland det lyxigaste jag haft i skönhetsväg, den både ser lyxig ut och känns lyxig. Och jag har aldrig testat något från Dr. Jart+ tidigare så det blir också jätteroligt! 🤩

Har du testat någon av dessa? Eller är du intresserad av någon av dom?

Hade sån himla tur 2022 och fick möjligheten att testa några
High Impact High-Fi Full Volume Mascara Black
All About Eyes Eye Cream 15 ml
Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment 50 ml
Cicapair Tiger Grass Camo Drops 30 ml
Revitalizing Supreme+ Youth Power Crème 50 ml
Double Wear Smooth and Blur Primer 40 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
22/12/24-16:20

Härliga dofter och en härlig helg! 🎄🌞

Jag är ju inte någon stor förespråkare när det kommer till layering. Vill inte mixa för många doftnoter och riskera att de "krockar" men har upptäckt att en av mina små älsklingar, YSL Black Opium Le Parfum, passar väldigt bra till att göra vissa parfymer med vanilj ännu mjukare och varmare. En riktig mys-katalysator! 🤍

Igår kväll middag med vänner, nästan alltid italienskt, och min mix av Black Opium Over Red EdP (kryddig med söta körsbär) tillsammans med lyxiga vaniljdrömmen Le Parfum gifte sig perfekt med tiramisun till dessert. 🥰 Ni vet en sådan där doft-och smakupplevelse när man nästan får tårar i ögonen. Händer inte ofta!

Idag långpromenad i solsken! Satt t o m och solade en liten stund (utan solskydd 🫣😁). Även idag Le Parfum men tillsammans med Burberry's stora hit, Goddess EdP. Vanilj, aromatisk lavendel, kakao och ingefära förstärkt med ännu mer vanilj och mjuk kryddighet. Nästan mys-överdos-varning på den kombon, farligt nära julfilm-på-Netflix-nivån! 🥰

Hoppas ni haft och har en fin helg också! 🎄💝

Härliga dofter och en härlig helg! 🎄🌞   Jag är ju inte
Goddess EdP 100 ml
Black Opium Le Parfum 30 ml
Black Opium Over Red EdP 30 ml
Dilan
Beauty Star
22/12/24-15:19

Hej, Jag undrar om ni kan rekommendera en bra produkt för långt hår med torra längder?

Agnes
Beauty Star
22/12/24-11:55

Hej undrar om ni har någon bra produkt att rekomendera till blekt långt hår med torra längder :)

Nikki
Beauty Pro
22/12/24-11:15

REA året runt!

Tror detta året slår rekord i reor. Vet inte om man ska skratta eller gråta! 🤣🥲

Fullkomligt drunknar i utskick om julreor och förtur till mellandagsrean.

Tyckte redan att Black Friday som många butiker här i Sverige gjort till Black Month gav lite sur eftersmak och nu innan julklapparna ens lagts under granen börjar många sälja ut julaskar och annat med 30-50% rabatt, 2 för 1 osv.

På ett sätt skönt att man redan nu innan julhelgen kan klicka hem sånt man "behöver" eller vill testa. Kanske bunkra några extra fina presenter för kommande födelsedagar osv. och faktiskt slippa bry sig om eventuella mellandagsreor och istället umgås, koppla av och njuta av sin välbehövliga julledighet. En annan känsla som ligger och puttrar är, i alla fall för mig, att man på något sätt får känslan av att känna sig lurad. För vad är egentligen ordinarie priser när det snart är rea året runt?

Det är ju redan väl känt att ouppnåeliga ideal på sociala medier är en av flera orsaker till dålig självkänsla och psykisk ohälsa bland många yngre. Tror att köphysterin som skapats riskerar att förvärra det hela då jag tror att denna målgrupp också är "an easy target" för handeln.

Jag har själv shoppat lite redan och kanske blir det något mer om det är ett riktigt bra fynd. Men inte utan att tänka efter riktigt noga.

Dags att värdera både sig själv och sina pengar högre! 🥰💰🥰💰🥰💰

Behöver man inte tänka på pengar alls tycker jag man ska köpa något extra att slå in och lägga i en av alla dessa julklappsinsamlingar som tyvärr behövs.

Tror jag tänker lite för mycket ibland... men är det någon som känner likadant - eller inte, får ni gärna kommentera! 😃

REA året runt!   Tror detta året slår rekord i reor. Vet
Riyaaqkhalif
Beauty Star
22/12/24-08:15

min senaste köp från kicks, älskar de ❤

min senaste köp från kicks, älskar de ❤