/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
31/03/26-08:53
Återvinning 💞🌏 Papper, plast och lite metall (applikatorn på ögonprodukten från Paula's Choice). Brukar ofta spara förpackningarna ett tag om jag vill läsa på, kolla ingredienser osv. Tog slut två ögonkrämer på ett dygn! Det har nog aldrig hänt förut! 😃 Glow Recipe igår kväll och Paula's Choice imorse. Gillade båda men nu gäller All About Eyes, min favoritögonkräm från Clinique. 🌸🥰
Återvinning 💞🌏  Papper, plast och lite metall (applikatorn
Pro-Collagen Peptide Firming Eye Serum 15 ml
Linn
Beauty Pro
31/03/26-06:02
Älskar produkterna från BABOR som jag vunnit i en tävling i forumet. Tycker också mycket om Olaplex balsam. Köpte ju småflaskor på rea. Har två stycken fulla kvar.
♻️Återvinning♻️
Microbiomic Awakening Eye Cream 15 ml
No.5 Bond Maintenance Conditioner 250 ml
Cassandra
Beauty Pro
31/03/26-03:45
Fransböjaren från Shiseido är magisk och funkar i alla lägen! Det måste vara den enda produkten bland mitt smink som jag använder varje dag. Dvs där jag inte byter eller testar i annat märke. Den gör precis det den ska - och lite till!
Beauty favorit!
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Zubaidah
Beauty Star
30/03/26-21:41
En klassiker för mig har alltid varit Viva la juicy parfymen, den är verkligen perfekta parfymen för mig särskilt på sommaren tack vare gardenia och jasmin doften i den. Förpackningen är både vacker och säker, många parfymer kan läcka i resväskan men denna väl packad🤭
Viva la juicy
Viva La Juicy EdP Spray Pen 10 ml
Emma
Beauty Pro
30/03/26-20:56(redigerad den 31/03/26-11:04)
Har sett mycket om Kérastase generellt på TikTok och Instagram och blev särskilt nyfiken på Kérastase Gloss Absolu Glaze Drops. Min vanliga hårolja var slut, så kände att det var ett bra tillfälle att testa något nytt. Doften är otrolig, så spännande ska det bli att se hur den fungerar.😍
Mitt senaste köp ✨
Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Noah90
Beauty Pro
30/03/26-19:25
Beauty Loves ✨ Jag måste slå ett slag för en riktigt bra mascara 😍 Ni vet den där som ger både längd och volym utan att klumpa 😍 den som får en att känna sig lite mer “fixad” på bara några sekunder 🙌 En liten grej men gör SÅ stor skillnad! 💄
Emma
Beauty Pro
30/03/26-19:24(redigerad den 30/03/26-19:42)
Jag skulle vilja tipsa om en produkt som jag verkligen måste ha i min hårrutin och det är Redken bonding concentrate leave-in treatment. Den här produkten är en riktig räddare för mitt hår, speciellt när det känns torrt eller slitet. Håret blir mjukt, glansigt och mycket lättare att reda ut. Jag brukar ta en liten mängd i handdukstorkat hår innan jag fönar. Ett tips är att börja med lite produkt, annars kan det lätt bli för mycket. Mitt hår känns så mycket friskare efteråt! Har ni testat den här eller har ni någon annan favorit? 🥰
En beauty favorit
Mimmi
Beauty Star
30/03/26-18:13
Blev lite återvinning idag av några hudvårdsprodukter ♻🧴
Blev lite återvinning idag av några hudvårdsprodukter ♻🧴