Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
06/03/24-06:25 (redigerad den 06/03/24-12:59)
💛 Nyhet för problemhy från CLINIQUE : 🌸 Acne Solutions Liquid Makeup Foundation 🌸 Behandla och förebygg orenheter med vår vårdande foundation med salicylsyra. Dermatologiskt testad. Finish: Naturlig matt Täckning: Medium, byggbar Hudtyp: Torr kombination, kombinerad fet, fet Nyckelingredienser: Salicylsyra, Lactobacillus ferment Vad den är:Naturlig matt täckning som hjälper till att behandla och förebygga akne, nu i en utökad palett med 24 nyanser. Vad den gör:• Oljefri foundation med 0,5% USP-klassad salicylsyra hjälper synligt att rensa porerna, reducera blemmor och förebygga framtida utbrott. • På 10 dagar har bar hud betydligt färre synligt igentäppta porer. * • Lättviktsformel omedelbart suddar ut porer och mattar ner. Blandar bort blemmor med måttlig täckning och en naturlig matt finish. • Kontrollerar olja och glans hela dagen. • Lactobacillus ferment tillsammans med hudvänliga ingredienser som rödalgerextrakt, lakrits och koffein hjälper synligt att minska rodnad. • Nu i ett utökat sortiment med 24 nyanser så att du säkert hittar din matchning. *Kliniska tester på 22 kvinnor efter att ha använt produkten i 10 dagar. Nyckelingredienser:Salicylsyra: hjälper till att rensa igentäppta porer och motverkar acne. Lactobacillus ferment: en postbiotisk teknologi som hjälper till synligt att minska irritation för att främja en balanserad mikrobiom. Formelinformation:• 24 timmars hållbarhet• Färgtrogen • Motstår porbildning • Motstår att sätta sig i linjer • Motstår kakning • Motstår att vecka sig • Överföringsbeständig • Vattentät • Motstår svett och fuktighet • Oljefri • Ej akneframkallande • Dermatologiskt testad • Ögonläkartestad • Allergitestad • Doftfri
💛 Nyhet för problemhy från CLINIQUE :  🌸 Acne Solutions
Malin
Beauty Pro
06/03/24-05:11
Det har landat många läpp-nyheter hos Kicks. Någon som har hunnit testa någon av dessa än? Vet att många väntade på LH Cosmetics Gloil som nu äntligen finns i lager 🙌🏼🌸
Rand🫶🏼
Beauty Beginner
05/03/24-23:49
Kan någon tipsa mig om en bra concealer som är mjuk på huden och full coverage? Söker en nu till sommaren för vill börja med en naturlig söt look. ☀️🌺
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Lilly
Beauty Star
05/03/24-22:39
Någon som har tips på rouge? Helst inte i puderform, föredrar sticks eller flytande form 😀
Lilly
Beauty Star
05/03/24-22:36
Söker tips på smink som ger GLOW! Använder vanligtvis bara concealer & bronzer då jag föredrar en naturlig look. Men söker nu både primers och foundation som ger fint lyster 😍
MissHalili
Beauty Star
05/03/24-22:10
Får mitt hår att glänsa samt fin struktur!! 😍😍
Fatemeh
Beauty Star
05/03/24-21:51 (redigerad den 05/03/24-21:53)
En väldigt bra concealer som ger medium täckning. Rekommenderar stark. NARS Radiant Creamy Concealer
Månstråle
Beauty Star
05/03/24-21:12
Jag är lite sugen på att testa ny foundation. Jag är väldigt väldigt blek och har svårt att hitta någon jag trivs riktigt bra med, vilken är er favorit just nu och varför är den er favorit? 😍✨