/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
19/12/24-12:23

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 20 – Perfume (again)

Ännu en favoritdoft! Detta är härliga Inception från Zarkoperfume. En sann unisexdoft med gröna, friska, fräscha och saftiga noter. 🍀 Otroligt beroendeframkallande och den håller länge, speciellt på kläder! Ni ser i bild nr 2 hur mycket det är kvar av den här 100 ml-flaskan jag köpte typ i maj. Den har använts FLITIGT. 😍

✨️ 24 days of beauty ✨️ Dag 20 – Perfume (again)  Ännu en
Inception EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
19/12/24-11:23

JULKLAPPSTIPS 🎁

En bra setting mist som dessutom är väldigt behaglig på huden för under 200 kr är ett riktigt bra köp och en present som nog skulle uppskattas av de flesta.

Vet din mamma, moster, faster, farmor och mormor ens om att de existerar? Inte säkert! 😁

Morphe Continuous Setting Mist

Är en mikrofin mist som ger en strålande och naturlig finish med fin lyster. Berikad med vitamin E, vitamin B5 och fruktextrakt.

100% vegansk 🐰🎁

JULKLAPPSTIPS 🎁  En bra setting mist som dessutom är
Continuous Setting Mist 82,8 ml
Nikki
Beauty Pro
19/12/24-10:56

JULMYS ☕️🍬

Så mycket roligare att fixa naglarna 💅 om man också kan njuta av en kaffe och lite julgodis. 😋

Kan bara inte bestämma mig vilken färg jag vill ha - rött eller glittrigt nudefärgat?

Både OPI och Depend säljs på KICKS men hittar inte att tagga dem. OPI i färgen The Thrill of Brazil och Depend nr 747.

Superbra nagelfil som jag kan rekommendera! Köpt på KICKS.

JULMYS ☕️🍬  Så mycket roligare att fixa naglarna 💅 om man
Manicure File Ivory
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Karin
Beauty Pro
19/12/24-09:13(redigerad den 19/12/24-11:21)

mitt senaste köp på Kicks, lite gåvor till mig själv. Passade på då det var halva priset på sminkborstkitet som jag länge spanat på

mitt senaste köp på Kicks, lite gåvor till mig själv.
You Got This! Brush Kit
503 Super Soft Blending Sponge
Eye Repair Cream 14 ml
16HR Camo Concealer Fair Rose
Linn
Beauty Pro
19/12/24-08:27

Dag 22: Återfuktande toner

Denna toner är mild och mjölkig i konsistensen. Känns bra på huden, ger ditt ansikte fukt. Använd efter rengöring. Den är 100% vegansk.

**Dag 22: Återfuktande toner**  Denna toner är mild och
Moisturizing Toner 200 ml
Nikki
Beauty Pro
19/12/24-07:55

✨️🍊 Glow & energi 🍊✨️

Idag behöver jag all glow och energi jag kan få.

BUS-serum från Biotherm, superåterfuktande och lystergivande Turmeric Glow Moisturizer från KORA Organics och min favorit från Rituals, MEHR, som body lotion och mist. Härlig doft av cederträ och saftig apelsin. 🌳🍊

Ha en bra dag! ⭐

✨️🍊  Glow & energi  🍊✨️  Idag behöver jag all glow och
Autobronzant Aqua Serum 50 ml
Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
Refill - Turmeric Glow Moisturizer 50 ml
Sofia
Beauty Pro
19/12/24-06:51

Dag 19: Clean Classic Skin – en doft av renhet ✨ Clean Classic Skin är en mjuk och fräsch doft som fångar känslan av ren, varm hud. Med noter av lotusblomma, honungsmelon och vanilj är den både lätt och sensuell. Perfekt för dig som vill ha en subtil och naturlig signaturdoft som känns tidlös och elegant!

Dag 19: Clean Classic Skin – en doft av renhet ✨ Clean
Nikki
Beauty Pro
19/12/24-06:17

24 dagar av skönhet 💧☃️

Dag 23 - Balm

KORA Organics Noni Glow Face Balm är ett återfuktande ansiktsbalm som tillför huden antioxidanter och essentiella fettsyror. Det är mjukgörande på torra och irriterade områden samtidigt som det ger näring och lyster. Jag tycker det funkar toppen även på läpparna. Smidigt att ha med i väskan.

24 dagar av skönhet 💧☃️  Dag 23 - Balm  KORA Organics Noni
Noni Glow Face Balm 10 g