/ Nyårsmakeup – Glowig look för 2025 ✨ Hej beauty-lovers! Jag
Sofia
Beauty Pro
01/01/25-14:16

Nyårsmakeup – Glowig look för 2025 ✨ Hej beauty-lovers! Jag ville dela min nyårsmakeup som jag satsade på en glowig, sofistikerad look med hållbara favoriter. Här är vad jag använde och hur jag skapade looken: Bas: • Primer: Lancôme – Den perfekta grunden för en jämn och återfuktad hud. • Foundation: Dior Forever Skin – Ger den där felfria, naturligt strålande finishen som håller hela kvällen. • Concealer: En lätt concealer under ögonen för att ljusa upp och ge en pigg look. Ögon: • Ögonskugga: MAC – Jag använde en kombination av varma toner för en mjuk definition och en glowig effekt på ögonlocket. • Eyeliner: En tunn linje med eyeliner för subtil definition. • Mascara: Långa, separerade fransar med en volymmascara för att öppna upp blicken. • Bryn: Naturligt definierade bryn med en ögonbrynspenna. Kinder: • Rouge: NARS – Den perfekta nyansen för en fräsch, rosig glöd. • Highlighter: En lätt dutt av highlighter för att framhäva kindbenen utan att överdriva. Läppar: • Läppstift: En nude-rosa ton för en elegant och naturlig touch. Finish: • Settingspray: Fixerade allt med en settingspray för att hålla makeupen på plats och bibehålla lystern hela natten.

Fortsätt utforska gemenskapen!