/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecca
Beauty Pro
30/12/24-16:50

Valentino born in Roma är verkligen min signatur doft. En helt perfekt doft som passar de flesta. De jag särskillt älskar med den är att den passar till alla tillfällen, fest som vardag

Välj en eller flera svar
Har du testat parfymen?
14Bidrag
Ja
Nej
Nej, men vill väldigt gärna
Skicka
Donna Born In Roma EdP 30 ml
Lolo
Beauty Pro
30/12/24-16:36

Miss Dior är en doft med en feminin, lockande och långvarig blommig doft, vilket gör den till ett lyxigt val för speciella tillfällen. Men dess sammansättning kan vara stark för vissa, så det är bäst att prova den först för att säkerställa att den passar din personliga smak

Miss Dior är en doft med en feminin, lockande och långvarig
Miss Dior EdP 50 ml
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
30/12/24-16:35(redigerad den 30/12/24-17:24)

Vad finns i din makeup bag?

Tycker alltid det är kul att kolla på sånt här & själv få lite tips! Så tänkte att nu gör jag en själv 🤍 Använder själv ganska simpel make up, då jag trivs bäst när det är naturligt! Erborian CC red & CC cream varierar jag mellan, och ibland med Lumene CC cream över. Primer från Hourglass veil mineral primer. Det är sällan jag använder foundation/puder, men när jag väl gör det är det Jane Iredale. Älskar deras produkter 🥰 Använder mig av Caias concealer samt Clarins för att ljusa upp ögonvrån. När det kommer till smink älskar jag rouge och just nu varierar jag mellan Jane Iredale, Rare Beauty samt make the make! Bronzer, en nyupptäckt favorit från Lančome. Mascaran är även den Jane Iredale. En tubmascara som förändrat mitt liv! Lite överdrivet kanske men har alltid rinniga ögon pga diverse allergier etc och alla mascaror jag använt tidigare har legat under ögonen efter lunch. Men inte denna. Så överger aldrig ❣️ Och på läpparna Ole Henriksens peptid är lip treatment. Även den en favorit jag aldrig överger ✨✨ Necessären är från Åhléns och en julklapp från min tonårsdotter

Vad finns i din makeup bag?   Tycker alltid det är kul att
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
CC Creme Foundation Clair
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 2 Medium
CC Red Correct Foundation 45 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
30/12/24-15:57

Några roliga köp på KICKS rea 🌸🌿🎉

Litet kit från BENEFIT's julkollektion (blush och mascara)

MILK Duo Lip oils - fullsize!

DEPEND glittrigt nagellack i olika färger från kollektionen Season of Magic.

Några roliga köp på KICKS rea 🌸🌿🎉   Litet kit från
Kush Best Buds Lip Duo Lipstick Kit
Piping Hot Beauty Gift Box
O2 Season Of Magic 5187 Glam & Sparkle
Anna
Beauty Pro
30/12/24-15:17(redigerad den 30/12/24-15:20)

Mitt senaste hemkomna köp! Pimer eller lätt bas som jag såg framemot att köpa på kalendern och va lite långsam på att beställa, så köpt den näst ljusaste och hoppas den går nu annars får jag blanda den med för ljus Cc-creme eller hs den till BUS!

Mitt senaste hemkomna köp! Pimer eller lätt bas som jag såg
Lokittoo
Beauty Star
30/12/24-14:04(redigerad den 30/12/24-14:07)

Kommer förevigt rekommendera Nioxin shampoo kiten!! Har använt nioxin 5,4 och 6 och de har hjälp med hår växt och tjocknande av hår sååå rejält! Har lagt före och efter ungefär 1år! Girls om ni strugglar med tunnt och slitet hår som vägrar att växa testa nioxinn!!!

Alla inlägg #37846098
Nikki
Beauty Pro
30/12/24-13:38

🤍🤎 Sol de Janeiro's Cheirosa 71 🤎🤍

Ny förpackning men fortfarande dessert på sprayflaska. 😋

Toppnoter: Karamelliserad Vanilj & Havssalt

Hjärtnoter: Rostad Macadamianöt & vit Choklad

Basnoter: Tonkaböna & Kokosnötsblomma

Kan bara tagga den tidigare men den nya förpackningen har precis kommit in på KICKS.

🤍🤎  Sol de Janeiro's Cheirosa 71  🤎🤍   Ny förpackning
Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml
Nikki
Beauty Pro
30/12/24-13:22

🌿💜🌿 FLORENCE By MILLS 👀💜🌿

Älskar lip masken så den är en favorit i repris. Se bild 2. Den blir inte mörklila på läpparna. 😃

Ska bli kul att även testa deras eye gel pads.

Alla produkter från Florence by Mills är veganska! 🐰🌸

Tipsa gärna om du har någon favorit från varumärket!

🌿💜🌿  FLORENCE By MILLS  👀💜🌿  Älskar lip masken så den
Hit Snooze Lip Mask
Floating Under The Eyes Depuffing Under Eye Gel Pads 30 pairs