/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rorita
Beauty Pro
20/12/24-21:15

mina senaste psrfymer och dom luktar så gottt!

mina senaste psrfymer och dom luktar så gottt!
Paradoxe EdP 50 ml
Fame EdP 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Shaimaa
Beauty Star
20/12/24-18:35(redigerad den 20/12/24-18:55)

mina favoriter som jag köpte parfymer tom ford karl lagerfeld clarins Elizabeth Arden

mina favoriter som jag köpte  parfymer tom ford  karl
Noir Extreme EdP 50 ml
Double Serum Hydric + Lipidic System 30 ml
Ikonik Man EdP 60 ml Gift Box
Nathalie
Beauty Pro
20/12/24-18:06

Julmys!

Sitter och knåpar ihop lite sista minuten-julkort till alla våra grannar samtidigt som jag äter en nygräddad lussebulle (mitt enda måste på julen!) och funderar på vilket nagellack jag ska använda härnäst

Julmys!   Sitter och knåpar ihop lite sista minuten-julkort
Gel Couture 473 V.I.Please
Nail Polish 511 Congrats
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
20/12/24-13:41(redigerad den 20/12/24-13:41)

Sista julklappen är nu inhandlad och kom t o m ihåg att ta med lite kosmetiskt avfall jag samlat på mig hemma. ♻️

Sju(!) gamla uttorkade nagellack. Måste sluta köpa nagellack på varenda rea.😂 Hittade även en gammal burk Hawaiian Tropic Body Butter bakom mina solskyddsprodukter och den skulle ni nog inte vilja se. Ledtråd: är inte ens denna förpackningen längre! 🫣

♻️ Tänk på att kolla på KICKS hemsida vilka butiker som tar emot kosmetiskt avfall för det är flera som gör det trots att de saknar återvinningsstation (se bilden). ♻️

Sista julklappen är nu inhandlad och kom t o m ihåg att ta
Nikki
Beauty Pro
20/12/24-12:15

💜⭐️ JULKLAPPSTIPS under 100 kr ⭐️💜

Något från e.l.f - finns massor av produkter under 100 kr! 😃 Faktum är att ingen produkt i KICKS e.l.f -sortiment kostar över 300 kr.

Har sjäv 2 produkter som jag verkligen kan rekommendera. Taggar dem.

💜⭐️ JULKLAPPSTIPS under 100 kr ⭐️💜  Något från e.l.f -
Bite-Size Eyeshadow Cream & Sugar
Squeeze Me Lip Balm Honeydew
Nikki
Beauty Pro
20/12/24-12:08

🎄 JULMYS 🎄

Gå på julmarknader. Ströva runt, njut av julstämning, dofter och alla goda smaker.

Brukar ni gå på julmarknad?

Tips! Smörj händerna med handkräm innan du tar på vantarna och glöm inte ta med ett lip balm för att fylla på under dagen. 💋

🎄 JULMYS 🎄  Gå på julmarknader. Ströva runt, njut av
Biomains Moisturizing Hand Cream 100 ml
Cicalfate Hand Cream 100 ml
Vanilla Bean Lip Balm
Nathalie
Beauty Pro
20/12/24-10:53

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️

Dag 23: ansiktsvård till män

Jag har en och en halv man i mitt hus, min make och min 17-åriga son. Maken är väl lite mer av en finsmakare, han skulle köpa Biotherm om han tyckte att det var värt kostnaden, men är nöjd med det billigare märket Bulldog när det gäller ansiktskräm. Just nu använder han Raw Naturals som rengöring.

Sonen däremot, han tycker att L'Oréal is the shit, jag tror att det beror på att det mer estetiskt tilltalar honom. Så han kör det på kräm och rengöring rakt igenom 🙂

❤️ 24 dagar av skönhet ❤️  Dag 23: ansiktsvård till män  Jag
Original Moisturiser 100 ml
Men Expert Hydra Energetic Anti-Tiredness Moisturiser 50 ml
Men Expert Hydra Energetic Wash 100 ml
Diddiii
Beauty Star
20/12/24-10:13

Tips på platta sminkborstar som kan användas till allt exempel som denna?

Glow Round Base Brush