/ Vad finns i din makeup bag? Tycker alltid det är kul att
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
30/12/24-16:35(redigerad den 30/12/24-17:24)

Vad finns i din makeup bag?

Tycker alltid det är kul att kolla på sånt här & själv få lite tips! Så tänkte att nu gör jag en själv 🤍 Använder själv ganska simpel make up, då jag trivs bäst när det är naturligt! Erborian CC red & CC cream varierar jag mellan, och ibland med Lumene CC cream över. Primer från Hourglass veil mineral primer. Det är sällan jag använder foundation/puder, men när jag väl gör det är det Jane Iredale. Älskar deras produkter 🥰 Använder mig av Caias concealer samt Clarins för att ljusa upp ögonvrån. När det kommer till smink älskar jag rouge och just nu varierar jag mellan Jane Iredale, Rare Beauty samt make the make! Bronzer, en nyupptäckt favorit från Lančome. Mascaran är även den Jane Iredale. En tubmascara som förändrat mitt liv! Lite överdrivet kanske men har alltid rinniga ögon pga diverse allergier etc och alla mascaror jag använt tidigare har legat under ögonen efter lunch. Men inte denna. Så överger aldrig ❣️ Och på läpparna Ole Henriksens peptid är lip treatment. Även den en favorit jag aldrig överger ✨✨ Necessären är från Åhléns och en julklapp från min tonårsdotter

LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
Ole Henriksen
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
CC Creme Foundation Clair
CC Creme Foundation Clair
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 2 Medium
Lumene
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 2 Medium
CC Red Correct Foundation 45 ml
CC Red Correct Foundation 45 ml
Fortsätt utforska gemenskapen!