/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
27/12/24-07:40

Mysdoft en fredagsmorgon i december 🕯🤎🎄

Misten innehåller doftnoterna från originaldoften Billie Eilish EdP, bl a sockrade kronblad, krämig vanilj och varm mysk, men i en lättare doftkoncentration.

Prisvärd då förpackningen är på hela 236 ml.

Mysdoft en fredagsmorgon i december 🕯🤎🎄  Misten
Eilish Body Mist 236 ml
Eilish EdP 100 ml
Ester
Beauty Star
26/12/24-23:26
Välj en eller flera svar
Min kräm bronser från MILK går inte att skruva upp längre, vilken ska jag köpa och skriv gärna varför 🥰
8Bidrag
Köpa om MILK bronser stick
Hickap
Beauty Act (Kicks egna märke)
MakeUp By Mario (stick eller platta?)
Annat (skriv gärna vilken i så fall)
Skicka
Nikki
Beauty Pro
26/12/24-22:04

Sugen på en ny setting mist/spray!

Dessa är mina favoriter. Jättenöjd med alla tre men vill testa någon ny.

Har nu testat den nya från NARS, som de flesta testpersoner höjt till skyarna, 3 gånger men saknar wow-känslan jag vill ha för det priset.
Håller makeupen bra men inte bättre än Urban Decay's All Nighter Setting Spray. Fin naturlig finish. Inte lika behaglig mjuk mist som t ex Morphe. Doftar inte gott och är väldigt dyr.

Är nyfiken på IDUN Minerals nya (orange) då jag verkligen gillar deras andra (den röda). Någon som testat den redan? Vad tycker ni i så fall?

Har ni någon annan ni kan rekommendera? Jag vill ha en naturlig finish, lite lyster är ok men absolut inte massa glow!

Skulle jag välja en just nu skulle det nog bli IT Cosmetics Your Skin But Better Setting Spray.

Känns som lite av en doldis, tycker jag, och fram till rätt nyligen visste jag inte ens att den fanns. Behaglig spray och härlig känsla på huden. Håller makeupen bra och doftar jättegott. Dessutom massa hudvårdande ingredienser.

Har faktiskt aldrig blivit besviken på någon produkt från IT Cosmetics som jag testat, vare sig hudvård eller makeup (foundations).

Sugen på en ny setting mist/spray!   Dessa är mina
Light Reflecting Mist 90 ml
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
Ready Set Fix 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Miranda
Beauty Star
26/12/24-20:39

Hej, söker nästa favorit puder bronzer. Funderat över Mac, Dior och Fenty. Vill gärna ha en med lite kallare ton och som går bra med krämprodukter under ?? tips??

Välj en eller flera svar
Om du testat vilken är bäst
12Bidrag
Mac
Dior
Fenty
Annat
Skicka
Nikki
Beauty Pro
26/12/24-20:00(redigerad den 26/12/24-20:03)

Molton Brown har en mängd parfymer och jag provdoftar dem, några i taget, så fort jag får tillfälle. Har doftat om de flesta och tror äntligen jag vet vilka som är mina favoriter:

Delicious Rhubarb & Rose EdP och Milk Musk EdP.

På bilden är det dock Rose Dunes EdP.

Visst är flakongerna vackra!

Molton Brown har en mängd parfymer och jag provdoftar dem,
Delicious Rhubarb & Rose EdP 100 ml
Delicious Rhubarb & Rose Bath & Shower Gel 300 ml
Rose Dunes EdP 100 ml
Rose Dunes Bath & Shower Gel 300 ml
Milk Musk EdP 100 ml
Milk Musk Bath & Shower Gel 300 ml
Irena
Beauty Pro
26/12/24-19:38(redigerad den 26/12/24-19:38)

Är jag nyfiken eller VAD? 😍 mandlar och tuberose i combo??!! väntar in 2025 med spänning

Är jag nyfiken eller VAD? 😍 mandlar och tuberose i
Anna
Beauty Pro
26/12/24-19:07

Hann titta på Kicks hudvårds live i veckan som visade K-beauty. Efteråt var en tävling på instagram och jag hade en otrolig tur och vann! Tomten kom till mig kan man väl säga😃

Hann titta på Kicks hudvårds live i veckan som visade
Anna
Beauty Pro
26/12/24-18:59(redigerad den 26/12/24-20:18)

Mitt senaste köp är nytt för mig och har testat och de sitter bra kvar på nageln, bättre än förväntat. Målade på den röda på julafton och det var utan topplack och baslack och ett lager. Men ja vad hände på vägen med ena flaskan? lite papp runt nagellack kan vara bra när de fraktas tror jag!

❤️🩷

Mitt senaste köp är nytt för mig och har testat och de