/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Irena
Beauty Pro
08/01/25-15:28(redigerad den 08/01/25-15:29)

senaste köpet 🌟behövde påfyllning av livets primer. Har du inte testat den så rekommenderar jag dig att göra det!

senaste köpet 🌟behövde påfyllning av livets primer. Har du
Flawless Start Instant Perfecting Primer 30 ml
Irena
Beauty Pro
08/01/25-12:57

Dagens reatips, fenty highlighter för 148 kronor istället för nära 500. Vid köp av två produkter får du en gåva! Perfekt att ge bort i present eller skämma bort sig själv 🥰

Dagens reatips, fenty highlighter för 148 kronor istället
Line
Beauty Star
08/01/25-12:55(redigerad den 08/01/25-13:10)

hejsan, någon som har ett bra tips på en orange/brun kajal som inte är glittrig? Jag gör alltid en orange/brun ögonmakeup med kylie cosmetics bronze ögonskuggspalett men saknar en passande kajal penna

hejsan, någon som har ett bra tips på en orange/brun kajal
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Alicia
Beauty Star
08/01/25-12:27

hejsan! En fråga. är det någon som vet en pra primer? Som gör att sminket sitter en hel jobbdag

Nathalie
Beauty Pro
08/01/25-11:19

Ännu ett fynd från mellandagsrean

Har inte hunnit använda än då jag först vill använda slut på de produkter de ska ersätta. Har aldrig testat något från Nuxe, någon som har något att säga? 🙂

Ännu ett fynd från mellandagsrean   Har inte hunnit använda
BHA Detox Control Charcoal Cleanser 100 ml
Alicia
Beauty Star
08/01/25-10:36

Hej Allihopa! Jag hade en liten snabb fråga, Jag letar efter en primer som får sminket att sitta extremt många timmar då jag har långa arbetsdagar. Har ni några tips?💕

Nikki
Beauty Pro
08/01/25-07:29(redigerad den 08/01/25-07:31)

Härligt kroppsvårdsset på rean - nu 70%! 💰☃️

Giftboxen innehåller:

Frosty Dawn Body Wash 300 ml med friska noter av citrus.

Frosty Dawn Body Cream 200 ml med varma noter av vanilj, bergamott och drivved.

Frosty Dawn var min favoritkollektion från KICKS tidigare varumärke MON SUN.

Ljuvligt mysig doft av varm och lite rökig vanilj.

Det är ju ganska länge sedan varumärket utgick så jag minns inte exakt men doften är väldigt lik (om den inte är identisk).

Perfekt och nu galet prisvärd present till dig själv eller någon annan.

Finns online men också fortfarande kvar i många av KICKS butiker.

Härligt kroppsvårdsset på rean - nu 70%! 💰☃️  Giftboxen
Merry Moisture Body Duo Gift Box
Isabelle
Beauty Star
07/01/25-23:57

Fick Sol De Janerio 71, i julklapp och är så näjd. För mig som älskar Gormand dofter, luktar som brända mandlar och vanilj.

Brazilian Crush Cheirosa 71 Perfume Mist 90 ml