/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Mariam
Beauty Star
24/12/24-00:15

Tips tips, har alltid vart en 100ml tjej när det kommer till parfym. Har dock insett att dessa 30ml är mycket mer effektiva att köpa därav att man kan ta med de i väskor osv så har börjat köpa dem istället

Tips tips, har alltid vart en 100ml tjej när det kommer till
Black Opium EdP 30 ml
Mariam
Beauty Star
24/12/24-00:11

Det blev parfymen ändå, väldigt god och unik i doften, man känner det varma i den samtidigt som rosen sticker fram.

Det blev parfymen ändå, väldigt god och unik i doften, man
La Nuit Trésor EdP 30 ml
Melina
Beauty Pro
23/12/24-23:16

24 dagar skönhet 💄 dag 14

DECUBAL - lips & dry spots blam

kan inte leva utan denna, nu på vintern är den grym. Har du torra läppar? KÖP!!

finns på apoteket för typ 70k

24 dagar skönhet 💄 dag 14  DECUBAL - lips & dry spots blam
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
23/12/24-16:31(redigerad den 23/12/24-17:53)

PLATINUM & DIAMONDS 💎✨️

Fick plötsligt lite glamour feeling! 😁

Visste ni förresten att: Platina/platinum är den ädlaste och vitaste av alla ädelmetaller. Den är 30 gånger så ovanlig jämfört med guld vilket är en av anledningarna till att platinasmycken är dyra. En annan är metallens ovanligt höga densitet som gör den väldigt tålig och hållbar.

Nu är det bara timmar kvar till julafton. Tänk, den där kvällen när man aldrig kunde somna... 🤗💤

PLATINUM & DIAMONDS 💎✨️  Fick plötsligt lite glamour
Libre L'Absolu Platine EdP 50 ml
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
9 Pan Going Platinum Artistry Eye Shadow Palette
Diamonds Women EdP 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
23/12/24-16:02

Julmys med min favorittradition

Varje år ordnar jag julmust i små flaskor och hembakade pepparkakor till alla tre skiften på min makes station, som han får ta med sig på julafton. På hans jobb brukar det finnas stora flaskor och julmat på julafton men det är tyvärr rätt sällan ambulanspersonalen i Sthlm hinner sitta på stationen, oftast är de ute på jobb precis hela tiden, och varken julmat eller en stor flaska julmust är särskilt lätt att ha med sig i ambulansen... Så för att visa att jag tänker på dem när de sliter på julafton så brukar jag ordna det här som är mycket lättare att ta med sig på språng. På etiketterna (som jag gör själv) står det vad jag hoppas är uppmuntrande hälsningar till dem.

Det här blir dock sista julen som ambulansen får det här av mig, för till nästa jul är han färdigutbildad polis och då blir det en helt ny yrkeskår som får ta över traditionen.

Håller på att välja ut en ny parfym till mig själv och just nu leder den här som jag fick prover av i butik här om veckan. Det blir min lilla tack till mig själv

Julmys med min favorittradition  Varje år ordnar jag julmust
Flora Gorgeous Magnolia EdP 100 ml
Violet
Beauty Pro
23/12/24-15:10

Min senaste köpt från Kicks, Jag fick också extra rabatt som det är mitt födelsedagen present. Tack!

Min senaste köpt från Kicks,  Jag fick också extra rabatt
Mini Sugar Eye Shadow Palette Mini Sugar
Nathalie
Beauty Pro
23/12/24-15:04

Vågar ni köpa parfym "begagnat"? I det här fallet menar jag förpackningar som fortfarande är inplastade och därmed oanvända. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är en dålig idé... Får man det man tror att man köper, om man vet hur förpackningen ska se ut? Eller riskerar man att bli grundlurad?

Liz
Beauty Pro
23/12/24-13:33

Mitt senaste köp från Kicks: Julklapp till mig själv – Oriana EdP från Parfums de Marly. Den har mandarin, bergamott och grapefrukt i toppnoterna. I hjärtnoterna har den apelsinblomma, hallon och svartvinbär. I basnoterna finns vispgrädde, marshmallow, mysk och ambrette.

Mitt senaste köp från Kicks: Julklapp till mig själv –
Oriana EdP 75 ml