/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
17/01/25-09:02

Om du har torr hud läs gärna mitt inlägg om denna lilla pärla under Hudvårdsinlägg!

Om du har torr hud läs gärna mitt inlägg om denna lilla
Nordic Hydra Moisturizing Prebiotic Oil-Cocktail 30 ml
Paloma
Beauty Pro
16/01/25-21:05

Mitt senaste köp!

En kompis hade köpt Beautyacts gripping gel primer och blev riktigt sugen på att testa den då jag tycker många av de gripping är för dryga och hatar konsistensen! Tänkte att jag ger denna en chans och blev positivt överraskad! Första gången jag använde den korvade den sig och var tvungen att vara extra försiktig när jag applicerade foundation och concealer men idag så valde jag att försiktigt klappa in den istället för att smeta in den och den höll otroligt bra! Den korvade inte sig och sminket såg riktigt fint ut efter 8 timmar 💯 Ska dock fortsätta testa den, det kanske var min hudvård den reagerade på men 9/10 so far ✨

Mitt senaste köp!  En kompis hade köpt Beautyacts gripping
HydraGel Grip Primer 30 ml
novis9000
Beauty Star
16/01/25-20:55

Nån som kan tipsa ett bra franslim som får fransarna att hålla helst minst en vecka och är vattenfast?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elisa
Beauty Pro
16/01/25-20:50

1.2% BHA Liquid Exfoliant är en snabbabsorberande flytande formula som avlägsnar tilltäppande gamla hudceller och bekämpar pormaska.

2.En kraftfull behandling med 1% retinol som stramar upp huden, minskar synligheten av mörka fläckar och jämnar ut rynkor.

1.2% BHA Liquid Exfoliant är en snabbabsorberande flytande
amal dawod
Beauty Pro
16/01/25-17:51

första gången jag provar denna produkt!

Sofia
Beauty Pro
16/01/25-17:41

Nu ska jag sätta mig och vila i soffan med en balja te (lakrits och mint, min favorit) och min nya bok om doft! 😍

Jag älskar inte bara färgglada sminkningar, jag vill ha massa färg överallt! Den understa boken i traven på bilden heter "Beige is not a color" och passar min inredning utmärkt. 😄🌈

Nu ska jag sätta mig och vila i soffan med en balja te
Linda-Marie
Beauty Pro
16/01/25-17:34

i dag var det äntligen dags att fixa håret hos frisören. känner mig äntligen mer som mig själv igen. produkt mässigt blev jag överraskad över att saltvatten spray fungerade bra på mitt hår, brukar alltid kännas stäft och som sockervadd när jag använder det.

i dag var det äntligen dags att fixa håret hos frisören.
Techni Art Beach Waves 150 ml
Irena
Beauty Pro
16/01/25-16:01

Fragrantica fortsätter att fresta, men när kommer alla till butik??? Väntar på denna, born in roma extravaganza, Givenchy Irresistible Nude Velvet och Mugler Alien elixir 😍🌟

Fragrantica fortsätter att fresta, men när kommer alla till