/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sarah
Beauty Star
31/01/25-09:17

Mitt senaste köp är MAC Sleek Satin Lipstick i färgen Paramount som nu trendar mycket på TikTok eftersom det är färgen som Rachael använder i serien Friends. Otroligt vacker djup röd/brun färg som passar många hudtoner. Behaglig på läpparna och har en fin glans som gör att läpparna känns och ser återfuktade ut.

Jag ska på fest med bondtema och denna kommer bli helt perfekt till min svarta långklänning!

Klicka på ett alternativ för att rösta
Tycker du om att ha en röd läpp?
14Bidrag
Ja, till rätt outfit!
Nej, de skulle jag aldrig ha!
Mitt senaste köp är **MAC Sleek Satin Lipstick** i färgen
Nikki
Beauty Pro
31/01/25-09:12

Nytt köp på KICKS 🌸

Blev nyfiken på varumärket MONDAY Haircare. De jobbar hållbart, är certifierat cruelty-free och produkterna är fria från sulfater och parabener.

Finns flera serier (GENTLE finns dock inte i KICKS sortiment)

SMOOTH för lockigt och frissigt hår MOISTURE för normalt och torrt hår VOLUME för tunnt och oljigt hår GENTLE för irriterad hårbotten & extra känsligt hår

MOISTURE finns även i små prova-på / reseförpackningar.

Är de inte söta!? Bra också, hoppas jag förstås!

Någon som redan testat MONDAY Haircare?

Nytt köp på KICKS 🌸  Blev nyfiken på varumärket MONDAY
Moisture Shampoo 350 ml
Moisture Conditioner 350 ml
Nikki
Beauty Pro
31/01/25-08:59

Varit några gånger på KICKS den här veckan så passade på att lämna in kosmetiskt avfall också.

Hade det inte varit bra om möjligheten skyltades vid entrén där man alltid hittar aktuella erbjudanden!? Särskilt de butiker som denna som saknar återvinningsstation i butiken men ändå tar emot kosmetiskt avfall. ♻️

Vilka butiker som erbjuder detta går att läsa på KICKS hemsida under Hållbarhet. 🌍

Varit några gånger på KICKS den här veckan så passade på att
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Linn
Beauty Pro
31/01/25-08:13

Färgad mascara!

Nu har Maybelline släppt en lila och grön mascara. Jag älskar deras Burgundy Haze men är sugen på den lila också. Har du någon mascara som inte är svart eller brun?

Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Blue Mist
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Pink Air
Virre
Beauty Pro
31/01/25-08:11

Grönt är en favoritfärg och i nyhetsbrevet jag fick från Mac i morse hade de med en nyhet som jag blev nyfiken på 😍 En limited edition Dazleshadow Liquid som heter Luxe Luck. Kommer i 3 färger och alla ser fina ut, men det är just den gröna Viperactive som talade direkt till mig.

Hoppas såklart den kommer till Kicks så jag kan kika på den live, om inte finns den på Macs hemsida. Kanske ska hinta maken om den till alla hjärtans dag 😁

(bilder från Macs hemsida)

Grönt är en favoritfärg och i nyhetsbrevet jag fick från Mac
Gabriella
Beauty Pro
31/01/25-00:01

Mina to go parfymer just nu! ✨

Har flera dofter från Valentino men voce viva har varit min favorit ett bra bra tag nu. Har även den i intense för lite finare tillfällen. Valentino Voce Viva doftar fräscht med lite citrus och blommor, och har en mjuk bas med vanilj och mossa. Doften sitter länge och känns både lyxig och lätt att använda varje dag. En riktigt bra parfym för alla tillfällen.

Fick denna parfym som present och blev positivt överraskad. Jag har en del av hennes smink och älskar det, men inte tänkt på parfymen förens jag fick den. Kylie Jennes nya parfym Cosmetic har jag haft ett tag nu och ÄLSKAR den, förväntade mig inte denna goda doft. Kylies parfym är en härlig, söt doft med fruktiga och blommiga inslag. Den känns frisk och feminin, och passar bra för både vardag och fest. Doften är inte för tung, utan mjuk och behaglig. En parfym som känns ungdomlig och fräsch. ❣️ 🌸🌺🍋🍋‍🟩

Mina to go parfymer just nu! ✨  Har flera dofter från
Noor Falah Ghanim
Beauty Pro
30/01/25-21:21

Den är absolut min bästa favorit krämen som hjälper för att ta bort finnar och minskar rodand, den är perfekt för känlsig hud✨. älskar den!!!!

Den är absolut min bästa favorit krämen som hjälper för att
Effaclar Duo+M 40 ml
Noor Falah Ghanim
Beauty Pro
30/01/25-21:14

Måste ha den produkt i min vardagliga rutin. En fantastisk återfuktande kräm✨✨

Måste ha den produkt i min vardagliga rutin. En fantastisk