/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Faqeeha Shaban
Beauty Pro
01/06/26-10:30(redigerad den 01/06/26-15:36)

en favoritparfym som har tagit slut nu🙁

Återvinn ♻️
Donna Born In Roma EdP Gift Set 2025
Born in Roma Donna Eau de Parfum 30 ml
ZiiZii
Beauty Pro
01/06/26-09:28

Min signaturdoft i sommar är Burberry Her 💖 Jag älskar söta dofter och den här har en perfekt kombination av saftiga bär, mjuka blommor och en krämig sötma som känns både feminin och lekfull ✨ Den får mig att tänka på soliga dagar, glass i solen och sommarkvällar med vänner 🌸🍓

☀️Sommarens signaturdoft ☀️
Her EdP 100 ml
Kristina
Beauty Pro
01/06/26-08:58

Ok, varför sparas det flertal tomma förpackningar 😆? Tonåringen kom ner med flertal torrshampoo - "jag jag behöver nytt torrshampoo".

Så, detta är helgens återvinning:

Just denna finns inte på Kicks, men de har den andra ärgen som är likvärdig. Så jag taggar den istället. Och så VÄRLDENS bästa hårolja som jag hittade tack vare att jag var Beauty tester via Kicks. Har den alltid hemma!

💗 KÉRASTASE Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil

Livet med tonåring 😎😎😎  (♻️)
Elixir Ultime L'Huile Originale Hair Oil 75 ml, Refill
Dry Shampoo Extra Fresh 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Björn Axén
Beauty Brands Ambassador
01/06/26-07:15

Let your curls do the talking.

The Björn Axén Curl series is designed to enhance your curl pattern while delivering the moisture curls need to stay soft, bouncy and defined.

From gentle cleansing to curl defining styling, this routine helps reduce frizz, boost definition and bring out the best in your natural texture, whether your curls are loose, defined or full of volume.

Curl Brush
Curl Shampoo 250 ml
Curl Conditioner 250 ml
Curl Hair Mask 200 ml
Curl Creator Cream 150 ml
Curl Defining Mousse 200 ml
Curl Reactivating Spray 150 ml
Curl Creator Styling Creme 150 ml
Irena
Beauty Pro
31/05/26-19:42(redigerad den 31/05/26-19:42)

Egentligen tycker jag att denna doft passar perfekt året om. Det är en av få dofter som jag tycker funkar oavsett årstid.

Trodde aldrig jag skulle ha en av Valentinos Donnor som signatur. Denna doft haar givit mig komplimanger från släktingar, vänner, kollegor, främlingar på gatan och till och med dotterns kompisar på förskolan. Blandningen av svartvinbär, rom och vanilj är verkligen berusande, lite flörtig och varm. Den får mig att känna mig glad och ger mig lite extra självförtroende.

Extradose - En doft som jag kommer ha föralltid.

Sommarens signatur 🌸
Born In Roma Extradose Donna EdP 50 ml
Linda
Beauty Pro
31/05/26-19:15

Enkelt är smidigast 😉 Idag fick det bli en brunch för att mysa med min mamma på morsdag och samtidigt fira lite semester.

En enkel look med serumdroppar i håret.

Look of the day
Gloss Absolu Discovery Set Kerastase Gloss Absolu Discovery Set
Mimmi
Beauty Pro
31/05/26-16:23

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Nu var ögonkrämen slut, har redan köpt en ny! Så bra! Sen lite produkt förpackningar som skulle slängas efter min städning!

Återvinn dina beautyprodukter ♻️ Nu var ögonkrämen slut, har
Toleriane Dermallergo Eye Cream 20 ml
Sreeja
Beauty Pro
31/05/26-11:14

Going today with indian bottu called bindhi and added little makeup

Look of the day ☀️
Superstay 24H Skin Tint Foundation 23
Super Stay Teddy Tint Liquid Lipstick 110 Faux Freckle
Spring Teddy Lipgloss lipstick and Lipliner Set MAC Spring Teddy Set
Mascara Terrybly N6 Missterry Wine
Velvet Passion Matte Lipstick 317 Wine