Jag har fått testat tre av matas striber solskydd. Sun face cream 50, sun spray 30 och sun stick 50. Gillar att de är fragrance free och att de är pumpar på ansikt och kropps skyddet. Det är också trevligt att de är svanenmärkt och allergivänlig.
Men hade önskat att den för ansiktet var vattenfast. Råka bränna mig första gången jag testade de för ansiktet och om de var för att jag tog för lite eller gömde sätta på nytt igen efter ett tag. Den är lite klumpig förpackning att ha med sig i väskan men annars helt okej men kommer nog ej köpa igen då de finns andra jag gillar bättre i samma prisklass.
När de kommer till kroppskräm kör jag för de mesta 50 så kommer nog inte köpa denna heller. Men den har fungerat som den ska och ett bra pris. Detta ska vara vatten resistens så de är ju ett plus.
Sticket är något jag gillar! Brukar tycka att de kan vara överdrivet feta men denna är lagom och har en smart kork som skruvas fast så den ej går upp. Denna är prefekt att ta med sig. Också vatten resistens ! Denna skulle jag överväga att köpa igen.
Allt som allt är de helt ok men bara en jag skulle kunna tänka mig köpa igen. Bra budget solskydd men inget som ersätter de jag redan använder