/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Susanne
Beauty Pro
22/06/26-09:21

Detta fick bli årets Midsommar lack. 🌸 Essie Watermelon nr. 27.

Midsommarredo! ☀️🌸💐
Elle
Beauty Star
22/06/26-09:16

Mitt hår blev redo med hjälp av L'Oréal Paris Elvital Extraordinary Oil 10 in 1. Mitt första intryck är att den känns bra. Den går att spraya direkt på håret med jag tycker också om att spraya i handen och sen applicera det i håret. Den har också värmeskydd i sig vilket är bra för mig som ofta använder plattång. 👍

Midsommarredo - hår 😎☀️😎
Elvital Extraordinary Oil 10 in 1 150 MLT
Mimmi
Beauty Pro
22/06/26-09:05

Vacay YEY! ❤️🌸 Den här produkten har kommit lite i skym undan och jag har tänkt på den och att jag skulle använda den igen! Härligt med mycket fukt och vårdande ingredienser! Så nu under semestern åker den fram igen!

Vacay YEY! ❤️🌸 Den här produkten har kommit lite i skym
Moisture Surge Overnight Mask 100 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Elle
Beauty Star
22/06/26-09:01

Gjorde mig redo för midsommar med detta enkla kit från NYX.

Midsommarredo 🌸☀️🌸
Micro Brow Pencil 01 Taupe
Soft Matte Lip Cream 32 Rome
Suede Matte Lip Liner Prune
𝓜𝓪𝓵𝓲𝓷
Beauty Pro
22/06/26-08:01

Eftersom jag både gör yoga & mindfullness och trots det alltid haft svårt att sova och än värre på sommaren när det är varmt ska jag satsa på denna! Den kan även användas före läggdags vid oro och sömnsvårigheter i samband med enkla andningsövningar 🔝🧘😴

Vacay YEY! ❤️🌸
Calm Organic Cotton Eye Pillow Dark Olive
Saga
Beauty Pro
22/06/26-07:19

Jag har fått testat tre av matas striber solskydd. Sun face cream 50, sun spray 30 och sun stick 50. Gillar att de är fragrance free och att de är pumpar på ansikt och kropps skyddet. Det är också trevligt att de är svanenmärkt och allergivänlig.

Men hade önskat att den för ansiktet var vattenfast. Råka bränna mig första gången jag testade de för ansiktet och om de var för att jag tog för lite eller gömde sätta på nytt igen efter ett tag. Den är lite klumpig förpackning att ha med sig i väskan men annars helt okej men kommer nog ej köpa igen då de finns andra jag gillar bättre i samma prisklass.

När de kommer till kroppskräm kör jag för de mesta 50 så kommer nog inte köpa denna heller. Men den har fungerat som den ska och ett bra pris. Detta ska vara vatten resistens så de är ju ett plus.

Sticket är något jag gillar! Brukar tycka att de kan vara överdrivet feta men denna är lagom och har en smart kork som skruvas fast så den ej går upp. Denna är prefekt att ta med sig. Också vatten resistens ! Denna skulle jag överväga att köpa igen.

Allt som allt är de helt ok men bara en jag skulle kunna tänka mig köpa igen. Bra budget solskydd men inget som ersätter de jag redan använder

Solskydds test
Sun Spray SPF 30 Fragrance Free 200 ml
Sun stick SPF 50 Fragrance Free 15 g
Sun Face cream SPF 50 Fragrance Free 50 ml
Kristina
Beauty Pro
22/06/26-06:32

Här hemma blir det inte beach prep så ofta då vi har pool. Men preppen är densamma och ser ut såhär just nu 🌞

💛 Ansiktet Beauty of Joseon Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ Hawaiian Tropic Protective Lip Balm SPF 30

💛 Kroppen Biotherm Waterlover Hydrating Sun Milk SPF30

💛 After care Hawaiian Tropic Enriching Coconut Body Butter After Sun

Beach prep 💛
Relief Sun: Rice + Probiotics SPF50+ PA++++ 50 ml
Waterlover Hydrating Sun Milk SPF30 400 ml
Enriching Coconut Body Butter After Sun 250 ml
Protective Lip Balm SPF 30 4 ml
Kristina
Beauty Pro
22/06/26-06:20

MANTLE The Hot Ex – Warming Pre-Shower Body Exfoliator

Har semester lite uppdelat denna sommaren. Jag börjar med att denna veckan åka till Madrid för att gå på en riktigt stor konsert som jag i MÅNGA år väntat på att få chansen att se! Ord kan inte ens beskriva min tacksamhet att få göra detta (och deesutom tillsammans med min 15-åriga dotter). (kanske någon här vet vem de är....vi ska se BTS 😍 )

Så The Hot Ex – Warming Pre-Shower Body Exfoliator ska jag absolut börja min första vacay med. Den verkar riktigt härlig och kommer säkerligen bli en favorit hos mig.

Önskar dig en underbar start på veckan. Happy monday 😎💗. Bild från Kicks.se

Vacay YAY 💛🥰
The Hot Ex – Warming Pre-Shower Body Exfoliator 150 ml