Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Marlene
11/07-20:57
Marlene Beauty Beginner 1hel vattenmelon i kylväska med kylklampar ( modell mindre väska).Då är både lunch o vätske behovet fixat.En bekväm solstol (brasse) ett par lurar +appen Podplay.
Se mer
Marlene
11/07-20:54
Se mer
Nikki
11/07-18:14 (redigerat)
Beauty Tester
Jag har haft nöjet att få testa en riktig liten pärla till produkt, SMASHBOX LOVES BECCA Mini Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop. En gång Beccas mest älskade highlighter och det är lätt att förstå varför. Den har en ultrakrämig formula som smälter in i huden och ger en otroligt fin skimrande lyster. På Smashbox hemsida framgår att färgen heter Champagne Pop och att produkten är cruelty-free. Med setting mist sitter den också hela dagen. Jag kan verkligen rekommendera denna. 💗
Smashbox Mini Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Se mer
Alicia
11/07-14:57
Mina bästa beach hack är: Solskydd med SPF 50! Extra viktigt i början av sommaren när man inte varit ute i solen på länge. En hatt, tunn skjorta och massor med vatten är också måsten för en dag på stranden! #beach ready #beachready
Se mer
Charlie
11/07-11:52
Mina bästa Beach tips är: Sunscreen så klart. Jag gillar lågbudget Nivea SPF 30 både till kropp och ansikte. Solhatt för att skydda hår och ansikte. Solglasögon, bra bok och något gott att dricka. Helst på en klippa i Bohuslän eller på en strand i Medelhavet :) #beach ready
Se mer
Hanna
11/07-11:23
Beauty Tester
Jag har nu testat Smashbox Loves Becca Mini Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop🌟 Men WOW vilken fantastiskt fin highlighter, ger ett härligt friskt glow på önskat ställe eller över hela ansiktet:) jag fick aldrig möjligheten att testa Beccas original så kan tyvärr inte jämföra den med originalet… Tycker det är en otroligt fin färg och formulan är fantastisk! krämig i pannan men blir puder på huden🤩🤩 Den får definitivt stanna i sminkväskan!! Vad tycker ni?🥰
Se mer
Kerstin
11/07-10:01
Beauty Tester
Jag har testat denna produkt som en beauty-tester! De senaste månaderna har jag färgat håret rött vilket har inneburit att det schampo jag använder är väldigt viktigt. Detta schampo ska vara bra för dem med färgat hår, genom att stärka och ge glans (vilket mitt hår verkligen behöver 😬). Jag tycker att det har funkat väldigt bra för mig, det har inte ”dragit ut” speciellt mycket färg ur mitt hår vilket jag uppskattar. Det luktar supergott och är väldigt drygt; en liten klick räcker långt. Skulle jag rekommendera denna produkt? Ja! Använder denna med tillhörande balsam och älskar det!
Continu Protein Repair Shampoo 300 ml
Continu Protein Repair Shampoo 300 ml
Se mer
Sujitha
11/07-10:00
Hi! Try to wear a very light beach cover up on the swim dress even though it is super sunny, Always wear makeup with spf in it to add addition protection on beach day or any other day as a matter of fact ;)
Se mer