/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
nadouna_nado
Beauty Star
22/02/25-00:07

Lyster på rätt ställen – Applicera highlighter på kindben, näsrygg och amorbåge för en fräsch glow.

nadouna_nado
Beauty Star
22/02/25-00:06

Fokus på brynen – Välformade ögonbryn ramar in ansiktet och lyfter looken.

nadouna_nado
Beauty Star
22/02/25-00:06

Fjäderlätta lager – Bygg upp foundation och concealer i tunna lager för en naturlig finish.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
nadouna_nado
Beauty Star
22/02/25-00:05

Primer är nyckeln – En bra primer gör att sminket håller hela dagen.

nadouna_nado
Beauty Star
22/02/25-00:03

✨💖 #GlowUp #Hudvård #Skönhet med kicks

Samira
Beauty Pro
21/02/25-23:25

som jag längtat!!! Äntligen fivk jag tag på den! super fin doft med inslag av kaffe, vanilj och söt grädde. doften lägger sig völdigt mjukt och ger en djupare doft av espresso blandat med sötma, lite åt cola hållet

Amore Caffè EdP 120 ml
Violet
Beauty Pro
21/02/25-22:36
Nathalie
Beauty Pro
21/02/25-20:14

Ett köp jag missat att visa upp! Använt läppmasken dagligen sen dess men är osäker på om den är som jag hade tänkt mig? Är inte missnöjd dock! Haft svårt att hitta en utan linalool och som dessutom har lite recensioner så jag kan få mig en uppfattning om hur den är

Ett köp jag missat att visa upp! Använt läppmasken dagligen
Hit Snooze Lip Mask
Creamy Eye Treatment With Avocado 14 g