/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Lolea.89
Beauty Pro
25/02/25-20:40
De vackraste damparfymerna som ökar din kvinnlighet och elegans 🥰🥰🥰🥰🥰Jag älskar dem för att de stärker mitt självförtroende och får mig att dofta som vårblommor.⚘️⚘️⚘️🌹🌹🌹🌹
Born In Roma Coral Fantasy Donna EdP 50 ml
Libre EdT 30 ml
J'adore EdP Infinissime 100 ml
Sweet Like Candy EdP 100 ml
Nikki
Beauty Pro
25/02/25-19:02

Man ska INTE räkna bort kändisparfymer!

De räknas kanske oftast inte som tillräckligt "fina" parfymer men de säljer. Ofta väldigt prisvärda och med en stor fanbase.

Varje generation har haft och har sina stjärnor med egna parfymer. Med mer eller mindre lyckade resultat! 😃

Skådespelare, artister, modeller och fotbollsspelare. Varför inga politiker?!😁

För att nämna några: Elizabeth Taylor, Naomi Campbell, Sarah Jessica Parker, Jennifer Lopez, David Beckham, Britney Spears, Ariana Grande, Billie Eilish och Sabrina Carpenter.

Kolla in Britney's parfymer. Hon är ju inte artist, hon är en parfymfabrik!!! 😃

Vilken är din favorit?

Kommentera gärna! Dela något, berätta, säg vad du tycker!

Man ska INTE räkna bort kändisparfymer!   De räknas kanske
Ari By Ariana Grande EdP 100 ml
Lovenotes by Ariana Vanilla Suede EdP 125 ml
Eilish EdP 100 ml
Eilish No.2 EdP 100 ml
Fantasy EdP 50 ml
Sweet Tooth EdP 75 ml
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Eau De Parfum 75 ml
Classic Blue EdT 50 ml
Anna
Beauty Pro
25/02/25-18:34

mitt senaste hemkomna köp😻 En av min absolut mest använda masker är PUR masken som jag använder i princip varje natt på vintern. Fuktgivande med Squalane och även lugnande ingredienser. Finns nu även här på Kicks😃!! Även ett av blush stick, Artistisk i färgen Muse, sk bli kul att prova imorgon 😍 Någons favoritprodukter jag köpt?

mitt senaste hemkomna köp😻  En av min absolut mest använda
Self Soothing Nourishing Probiotic Mask 71 ml
Artistick Blush Muse
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
25/02/25-18:28

Förra året lanserade Kylie parfymen Cosmic EdP. I år följs den upp av Cosmic 2.0 EdP

Första doften föll inte riktigt mig i smaken men det ska bli spännande att provdofta den nya när den kommer hit. På

Oavsett så älskar jag designen!

Förra året lanserade Kylie parfymen Cosmic EdP. I år följs
Cosmic Kylie Jenner EdP 100 ml
Cosmic Kylie Jenner EdP Refill 150 ml
Natalie
Beauty Star
25/02/25-16:59

Ett MÅSTE att ha i badrummet eller där du behöver den ❤. Den är både ur snygg och riktigt bra!

Proluxe Hair Dryer
Nikki
Beauty Pro
25/02/25-12:28

Fyllig, söt och fruktig 🍑

Några parfymer med doftnoterna persika och aprikos.

En doftresa från 1990 till 2025. 🍑

Fyllig, söt och fruktig 🍑  Några parfymer med doftnoterna
Trésor EdP 30 ml
The Scent For Her EdP 100 ml
La Belle Flower Edition EdP 100 ml
Mirna
Beauty Star
25/02/25-12:18

Hjälp en frissig själ! 🆘✨ Jag har tjockt, långt och lockigt hår, men varje gång jag plattar det blir det frizz-fest direkt 🥲💨. Vad gör jag för att få det smooth och sleek istället för fluffigt kaos? Någon med magiska tips? 💕🔥💇🏻‍♀️

Nathalie
Beauty Pro
25/02/25-10:57(redigerad den 25/02/25-10:58)

Igår fick jag hem de här sovmaskerna från Paula's Choice (köpt från Kicks). Vet inte om jag kommer behålla båda, är lite osäker på innehållet i den ena. Jag har ca en vecka på mig att bestämma mig så 😀 Har iaf hört väldigt gott om båda!

Igår fick jag hem de här sovmaskerna från Paula's Choice
Skin Recovery Mask 118 ml
Super Hydrate Overnight Mask 15 ml