/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikita
Beauty Star
02/03/25-15:14

jätte bra för att få jätte lent frächt hår efter duchen

Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
Nathalie
Beauty Pro
02/03/25-15:10

Åh men det är ju 25% rea på Lancôme! Jag har garanterat sett det men har på något sätt inte tänkt på att det gäller parfym också. Jag har två i småflaskor som jag verkligen gillar och önskar att jag hade en större flaska av. Det är inte riktigt läge för mig att köpa fler parfymer just exakt nu men drömma kan man ju!

Åh men det är ju 25% rea på Lancôme! Jag har garanterat sett
Idôle EdP 25 ml
La Nuit Trésor EdP 30 ml
Karin
Beauty Star
02/03/25-14:08

Den här har blivit en favorit - Biotherm Life Plankton - skön konsistens som lätt går in i huden utan att kladda, doftar fräscht & ljuvligt!

Den här har blivit en favorit - Biotherm Life Plankton -
Life Plankton Moisturizing Body Milk 400 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Moa Myllis
Beauty Pro
02/03/25-14:03

kanske inte det bästa man gjort men försökte mig på att göra en Iconic makeup look. Sandy från Grease :)

kanske inte det bästa man gjort men försökte mig på att göra
CC Creme Foundation Clair
Natural Glow Skin Tone Perfector 2 Perfect Tan
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
Sofia
Beauty Pro
02/03/25-13:06

Minns ni när Haus Labs såg ut så här och såldes på Amazon? 😊 Jag har fortfarande produkterna jag köpte då, 2019. De var riktigt bra och jag älskar förpackningarna, de är väldigt Gaga. 🖤

2022 gjorde de en total rebranding och började jobba med Sephora istället. Och även om jag gillade originalet så har Haus Labs nu blivit ett riktigt uppskattat sminkmärke med helt otroligt bra produkter, jag ÄLSKAR deras foundation! Jag tror att de gjorde helt rätt i att ta ett steg bort från Gagas galna stil, för det lockar bara hennes fans och blev nästan som merch snarare än ett "riktigt" sminkmärke.

Minns ni när Haus Labs såg ut så här och såldes på Amazon?
Sally
Beauty Star
02/03/25-12:04

Den här har räddat min torra hy på vintern! Den har nytt utseende, så jag letade som en dåre efter den innan jag såg nya förpackningen!

**Den här har räddat min torra hy på vintern!** Den har nytt
Sofia
Beauty Pro
02/03/25-11:56(redigerad den 02/03/25-11:57)

Har ni sett detta? Rituals lanserar vårens limited edition-kollektion imorgon! Jag ser syrén, nektarin och någon fluffig vit blomma. 👀 Det låter som att det kan bli en doft i min smak. 🥰 Och det ser ut att bli riktigt fluffiga, krämiga produkter!

Vad tror ni om doften och produkterna, bara utifrån bilden? Bilden postades på Facebook av Rituals.

Har ni sett detta? Rituals lanserar vårens limited
Nathalie
Beauty Pro
02/03/25-11:53

Skincity Daily Tint är en produkt jag verkligen vill älska. Tanken är perfekt, en tintad ansiktskräm med spf i sig. Men jag blir verkligen bara orange! Alltså i nivå med Donald Trump... Den lägger sig jättefult i hårlinjen och runt ögonbrynen på mig.

Jag har försökt alla sätt att applicera den som jag kan komma på, förutom med borste men jag kan också känna att det är lite överdrivet om jag ska behöva applicera en ansiktskräm med borste? Ska kanske för sakens skull testa det om jag orkar, för jag har gett upp att den här ska funka på mig...

Jag tycker att produkten i sig är bra, men den är bara inte bra på mig

Skincity Daily Tint är en produkt jag verkligen vill älska.
Daily Tint SPF30 50 ml