/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
20/05/24-08:43 (redigerad den 20/05/24-08:46)
💙 Blå Inspiration 👀 💙 Blev så inspirerad av Eye-Conic inlägget på @KICKS Official att jag var tvungen att ta en närmare titt på de blå- och turkosfärgade ögonpennor som jag faktiskt redan har. Taggar dem nedan. 💙 BLÅ - kul och fin trendfärg på ögonmakeup! 💧💙 Synd då bara att jag är lite för feg. Måste bli bättre på att använda lite mer färg! 🎨 Hur är det med er, handen på hjärtat, vilka färger förutom svart, brunt och grått använder ni? 🌈 Måste bara tipsa om BeautyAct Intense Lasting Liner. 🌈 Har ingen själv men har flera gånger tittat på dem och testat i butik. Otroligt fina och färgstarka och bra pigmenterade. Formulan känns väldigt smidig att jobba med och de knalliga strecken har suttit kvar på handen hela dagen utan att suddas ut. Så är ni intresserade tror jag ni får en riktigt bra produkt som ger mycket färg för pengarna. De är redan väldigt prisvärda, 99 kr och nu dessutom 20% rabatt med kampanjen Ögon & Bryn 20%. 👀
💙  Blå Inspiration  👀 💙  Blev så inspirerad av Eye-Conic
KICKS
Official
20/05/24-07:44
Swifties! Glöm inte att ladda upp din TW-inspirerade look. Ta inspiration från Isabellas makeuper (gå till tävlingen för att se) eller dela helgens konsert-look! Tävlingen pågår t.o.m onsdag! 😘
Swifties! Glöm inte att ladda upp din TW-inspirerade look.
Birgit
Beauty Beginner
19/05/24-23:38
Jag vill bli brun i ansiktet men har problemhy med acneärr, nya utslag och yttorr hud. Har ni förslag på något som ger lite jämn solbränna.
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
stellaanders05
Beauty Star
19/05/24-23:30
Halloj tar studenten nu 7 juni o vet inte hur jag ska sminka mig. Jag föredrar matt och fulltäckande så kom med era tips o tricks på vad man kan använda osv för att sminket ska hålla en varm och lång dag
Nono
Beauty Pro
19/05/24-15:52 (redigerad den 19/05/24-15:57)
Förutom spf för huden. Så behöver även naglarna skydd. Dagens inköp: naglack som inte gör att naglarna blir missfärgade pga solning.
Förutom spf för huden. Så behöver även naglarna skydd.
Louiseemretsson
Beauty Pro
19/05/24-15:04
🌸 V I N S T 🌸 tack @KICKS för vinsten med två ikoniska produkter från Rose Inc 💋 jag har ju varit rikitgt sjuk och har därför inte kunnat använda produkterna än, men! idag känner jag mig piggare och snart kommer swatches och såklart en härlig look samt recensioner 😍 har ni testat nåt från märket? designen är en av dom finaste på marknaden enligt mig, så fin 🌹
🌸 V I N S T 🌸  tack @136092963 för vinsten med två
Louiseemretsson
Beauty Pro
19/05/24-14:52
💅🏽 N A I L S 💅🏽 Jag vill bara tipsa om ATELIER ROUGE produkter för naglarna. I vanliga fall använder jag geliq men mellan omgångar av gellack så kör jag på en stärkande baslack, en mjuk fin rosa färg och en top coat 🌸🌸 allt från ATELIER ROUGE 🌸🩷
💅🏽 N A I L S 💅🏽  Jag vill bara tipsa om ATELIER ROUGE
Samantha
Beauty Star
19/05/24-13:55
Hej allihopa! Jag har en fråga vad är eran bästa self tanner? Jag letar efter en ny som funkar på känslig och torr hud men också för ansiktet. :)