Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Filter
Lina
05/09-09:15
Det finns 30 olika nyanser. Jag tror nyans 125W passar mig bäst. För att jag ska få de bästa resultatet av min foundation är de viktigt för mig att starta med ett rent och återfuktat ansikte. Genom att återfukta ansiktet innan och låta de sjunka in några minuter innan man applicerar foundation skapar de ett fint glow dagen ut. ”Less is more” är något jag går efter och sist men inte minst är de viktigt för mig att ha rena borstar
Se mer
Amanda
05/09-09:14
1. 30 nyanser 2. Kanske 120N kan passa mig Jag tycker fundation blir bäst när man applicerar med fingrarna. Har provat olika verktyg men tycker ännu att det blir bästa med fingrarna. Sedan tänker jag på att inte applicera för mycket, det är lätt hänt
Se mer
Maria
05/09-09:12
Lancomè fondation w03 passar mig Läppstift kicks perfekt
Se mer
Tove
05/09-09:11
Det finns 30 nyanser och jag tror 125W skulle passa mig perfekt! Har alltid använt mig av deras foundation eller CC cream! Bästa trixet för mig att få en bra bas är hudvård och återfuktning. Hitta en bra hudvårds serie som passar just dig, känns som inget kan gå fel då😍 grattis till mig idag på min födelsedag 5/9 🎂🎁
Se mer
Amanda
05/09-09:11
1. 30 stycken nyanser! 115C skulle nog passa mig bäst! 2. Mitt bästa hack är att exfoliera huden först, sedan ta på en bra kräm som återfuktar huden ordentligt. Vänta en stund och efter det lägger du på budgies primer som är den absolut bäst primern jag provat! Då kommer din foundation bli flawless!!
Se mer
Linnéa B
05/09-09:10
1. Det finns 30 nyanser och jag tror att 125W skulle passa mig bäst. 2. Mitt bästa foundationhack är att spreja ansiktet med settingspray både innan och efter du lagt din bas. Det ger en riktigt hållbar makeup som håller hela kvällen!
Se mer
Helen
05/09-09:09
1. 30 nyanser 2. att ha några olika nyanser som ligger nära i ton för att få den mix som passar mig bäst och hur huden känns. Gärna någon matt och någon med glow ;-)
Se mer
Sophie
05/09-09:09 (redigerat)
1. Det finns 30 olika nyanser. Jag tror jag ev skulle ha 220c. 2. Mitt bästa tips är nog hudvård och rutiner innan man ens använder foundation. :) Tex att rengöra och återfukta morgon och kväll, gärna använda serum och en primer innan foundation.
Se mer