/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
23/04/25-11:30

Idag har jag Juliette Has A Gun Miami Shake på huden och den luktar verkligen inte som jag föreställt mig. Jag känner ingen av de listade doftnoterna utan bara någon syntetisk doft som jag inte kan placera. När jag läser på Fragrantica så är det många som tycker att den inte luktar som den "borde" och att den är just syntetisk.

Så synd på en parfym som I mina ögon hade så mycket potential! Kommer inte testa den fler gge

Idag har jag Juliette Has A Gun Miami Shake på huden och den
Miami Shake EdP 7,5 ml
Rima
Beauty Pro
23/04/25-10:41

Finns det något mer tidlöst än rosa? Rosa smink funkar till allt: vardag, fest och allt däremellan. Jag älskar hur det kan ge både ett fräscht och romantiskt uttryck beroende på hur man bär det.

Just nu är jag besatt av rosa ögonskugga kombinerat med en glossig läpp. Vad tycker ni? Är rosa en favorit i er sminkväska också?

Finns det något mer tidlöst än rosa? Rosa smink funkar till
Glam To Go Mini Palette
Hypo-Allergenic Volume Mascara 34 Black
Ink Liner Trooper Black
Glossy Lip Volumizer 6 ml
Sofia
Beauty Pro
23/04/25-10:25

Testade Dolce & Gabbanas nya summer edition av klassikern Light blue igår. 🩵 Luktade även på originalet som de nyss bytt design på och formulerat om så att den ska hålla bättre. De verkar ha lyckats med att inte ändra på doften, tack och lov! 🍋🍏

Den nya summer edition hade tydligt Light blue-DNA, precis samma citrondoft, men jag tyckte att den var lite mer "clean" jämfört med originalet. Lite så där nyduschat, nytvättade kläder. 🧼🫧 Fin doft! Det står dock att den ska vara kryddig också och det kände jag inte alls. 😅 Däremot kände jag tydligt på herrdoften att den var örtig.

Light Blue Capri In Love EdP 100 ml
Light Blue EdT 50 ml
Light Blue Capri In Love Pour Homme EdP 100 ml
Light Blue Pour Homme EdT 200 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Maya
Beauty Star
23/04/25-09:34

Jag vill verkligen rekommendera detta vitamin C-serum från Lumene! Det bästa med detta serum är att det ger lyster, samtidigt som det är snällt mot huden. Fick ingen "purging"/finnar av detta som man kan få när man börjar använda andra vitamin C serum!

Jag vill verkligen rekommendera detta vitamin C-serum från
Kristina
Beauty Pro
23/04/25-08:12

Jag vill verkligen varmt rekommendera denna från märket Elf. Den är så ba och smälter in i huden. Rebgör allt och känns som balsam för huden. Bra pris. Mjukgörande och så skön. Rekommeneras varmt! 👌❤️

Jag vill verkligen varmt rekommendera denna från märket Elf.
Holy Hydration! Makeup Melting Cleansing Balm 56,5 g
Nikki
Beauty Pro
23/04/25-07:10

IDA WARG 🤎☀️🍓

Har testat lite hårvård och kroppsvård från IDA WARG men inte deras prisvinnande BUS.

Har ni? Berätta gärna vad ni tycker i så fall! 😃

IDA WARG 🤎☀️🍓  Har testat lite hårvård och kroppsvård från
Cocoa Self-Tanning Mousse 150 ml
Virre
Beauty Pro
23/04/25-06:58

Oj så fina eyeshadowstick som dykt upp från Mac nu. Med färger som verkligen tilltalar mig, inga som sticker ut, utan snarare passar till det mesta 😀 Är så smidigt med stick om man bara vill ha något snabbt med lite färg, gillar verkligen det.

(Gick inte att tagga dem just nu)

Oj så fina eyeshadowstick som dykt upp från Mac nu. Med
Nikki
Beauty Pro
22/04/25-23:07(redigerad den 24/04/25-05:36)

Fler av Sabrina Carpenter's Sweet Tooth-parfymer, Caramel Dream EdP och Cherry Baby EdP, finns nu på KICKS. Även som bodymist.

Nu väntar vi bara på Me Espresso EdP. Ljusblå flakong.

Fler av Sabrina Carpenter's Sweet Tooth-parfymer, Caramel
Caramel Dream EdP 75 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Caramel Dream Body Mist 236 ml
Cherry Baby Body Mist 236 ml
Sweet Tooth EdP 75 ml
Sweet Tooth Body Mist 236 ml