The scents of my summer... 🩷
Är så nöjd med mina främsta parfymer för kommande vår och sommar.
En (enligt mig) ljuvlig blandning av dofter.
Rena, lätta, akvatiska, vissa blommiga, vissa fruktiga, några med tropiska doftstråk.
Älskar Marc Jacobs och Issey Miyake som sommardofter. Slog även till på Valentino's Limited Edition Born In Roma Donna The Gold EdP när den kom i slutet av förra sommaren.
Och så klart, ingen sommar utan minst en Clean. Och jag har äntligen en somrig mist från Sol de Janeiro, tropiskt fruktiga Cheirosa 48, som jag verkligen gillar. Se bild 2.
Har doftat av de flesta av årets nyheter så jag känner mig rätt nöjd. 🤗
I nuläget är jag nog egentligen fortfarande bara seriöst nyfiken på YSL's nya Libre flanker som lovar mycket citrusnoter, lavendel och Medelhavskänsla. Se bild 3.
Och så klart Sol de Janeiro's 3 nya Limited Edition sommarmister när de nu kan komma till Sverige. Behöver ingen mist men vill självklart provdofta dem i alla fall. Se bild 4.
Kommentera gärna och dela din drömdoft i sommar! 🌞🥰