/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
02/05/25-11:30

TIPS - Hållbarhet ♻️ & Välgörenhet 💝

Jag har mer hudvård, makeup och parfymer än jag använder och behöver!

Har redan innan brukat byta och ge bort men nu har jag kommit på den ultimata lösningen! Tycker jag då!!! 😁🥰

Jag har vissa områden och intressen jag verkligen brinner för och där jag ständigt önskar att jag hade både mer tid och pengar för att kunna hjälpa och göra mer.

Har nu sålt av både några parfymer som inte längre ger mig någon känsla och lite oöppnad hudvård som inte passar min hudtyp eller behov eller som jag inte ser att jag kommer att kunna använda innan utgångsdatum (vissa produkter har ett datum även för oöppnade produkter).

Detta är ju inte unikt men istället för att swisha mig betalningen så ber jag köparen swisha beloppet till en organisation jag vill hjälpa mer ekonomiskt än jag i nuläget kan. Var lite osäker på hur reaktionerna skulle bli men 2 personer har t o m valt att swisha lite extra! 🙏❤️

Så glad och tacksam över dessa generösa människor!

Och alla tjänar på det!

Någon får en fin produkt billigt som förhoppningsvis kommer användas och uppskattas, jag får mer plats och bättre samvete och djuren får extra tid, omvårdnad och kanske en liten leksak.

Så glad att äntligen vara någon som faktiskt gör något litet - det kan vi alla!

Hoppas detta inlägg inspirerar någon eller några av er till att starta ert egna lilla "projekt"! Tror inte ni kommer att ångra er! 💞

TIPS - Hållbarhet ♻️  & Välgörenhet 💝  Jag har mer hudvård,
Helena
Beauty Star
02/05/25-11:08(redigerad den 02/05/25-11:12)

Erborian CC creme

Efter att ha kollat på ca 85267 YT-videos och läst lika många reviews om denna så vart jag nyfiken... Är den värd hypen? :)

CC Creme Foundation Doré
Carro K
Beauty Pro
02/05/25-10:19

Nytt inköp - MORPHE

Inte för att jag behöver fler busher... men dessa trios kunde jag inte motstå ✨ Trion är uppdelad i en krämig , en lyster och ett puder. Är mest sugen på Cabana club, den med lite rödare toner, men ska bli kul och prova alla ⭐

**Nytt inköp - MORPHE**  Inte för att jag behöver fler
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Cabana Club
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio After Party
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Blind Date
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Moa
Beauty Pro
02/05/25-09:34

Måste bara få tipsa om denna moisturizer!

Jag hittade en liten travel size som jag fått i julklapp något år och testade den, och vilken skillnad! Jag som har lite oljig hud har svårt att hitta bra fuktkrämer som sjunker in snabbt, men den här var verkligen fantastisk.

Den sjönk in direkt och min hud kändes mjukare direkt, och fick en något matt finish. Jag har bara använt den ett par gånger, men märker redan skillnad på min hud, men jag återkommer med mina tankar efter att ha använt den ett tag, men skulle absolut tipsa om den här om man har lite oljig hud.

Nordic Clear Balancing Light Moisturizer 50 ml
Helena
Beauty Star
02/05/25-09:19

Denna är även den en "game changer"! Passar alla hårtyper. Min föning håller i flera dagar.

Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Helena
Beauty Star
02/05/25-09:16

Tipsar om denna hårmask som är otrolig! Passar alla curly girlies! Lite dyr, men dryg och håller vad den lovar!

Coco Motion Lubricating Conditioner 295 ml
Linn
Beauty Pro
02/05/25-09:08

JAG HAR VUNNIT PRODUKTER FRÅN DOCTOR BABOR

Jag är så otroligt tacksam för min vinst i tävlingen och jag är otroligt taggad på att få testa dessa produkterna. Har ALDRIG haft en så lyxig hudvårdsrutin. Självklart kommer jag utvärdera dem om några veckor.

Tack KICKS!

JAG HAR VUNNIT PRODUKTER FRÅN DOCTOR BABOR  Jag är så
Herbal Balancing Toner 200 ml
Clay Multi Cleanser 75 ml
Renewal Overnight Mask 75 ml
Moisture Glow Serum 30 ml
Awakening Eye Cream 15 ml
Nikki
Beauty Pro
02/05/25-08:59(redigerad den 02/05/25-08:59)

WONDERSKIN - nytt varumärke på KICKS 💄

Utvecklades i USA under pandemin och fick ett otroligt genomslag och spridning via Tiktok och andra sociala medier.

En läpprodukt som verkligen är teknologi och som sägs sitta som berget om man gör sitt förarbete (lip scrub) och följer anvisningarna.

Applicera Lip Stain Masque och låt sitta i 10–30 sekunder.

Torka av med Cleansing Cloth eller en fuktig handduk.

Spraya Activator Spray för att låsa in färgen.

Säljs både separat och i set.

Alla WONDERSKIN's produkter är cruelty-free och de säljs inte heller i Kina för att säkerställa detta. Nästan alla ( eller alla (?) ) produkter är veganska. Läser lite olika uppgifter här.

Någon som testat ? 👄

WONDERSKIN - nytt varumärke på KICKS 💄  Utvecklades i USA
Wonder Blading Lip Stain Masque Crush
Wonder Blading Lip Stain Kit Divine
Wonder Blading Top Gloss Holographic
Wonder Blading Activator
Wonder Blading 3in1 Lip Scrub
Wonder Blading Triple Action Remover