/ TIPS - Hållbarhet ♻️ & Välgörenhet 💝 Jag har mer hudvård,
Nikki
Beauty Pro
02/05/25-11:30

TIPS - Hållbarhet ♻️ & Välgörenhet 💝

Jag har mer hudvård, makeup och parfymer än jag använder och behöver!

Har redan innan brukat byta och ge bort men nu har jag kommit på den ultimata lösningen! Tycker jag då!!! 😁🥰

Jag har vissa områden och intressen jag verkligen brinner för och där jag ständigt önskar att jag hade både mer tid och pengar för att kunna hjälpa och göra mer.

Har nu sålt av både några parfymer som inte längre ger mig någon känsla och lite oöppnad hudvård som inte passar min hudtyp eller behov eller som jag inte ser att jag kommer att kunna använda innan utgångsdatum (vissa produkter har ett datum även för oöppnade produkter).

Detta är ju inte unikt men istället för att swisha mig betalningen så ber jag köparen swisha beloppet till en organisation jag vill hjälpa mer ekonomiskt än jag i nuläget kan. Var lite osäker på hur reaktionerna skulle bli men 2 personer har t o m valt att swisha lite extra! 🙏❤️

Så glad och tacksam över dessa generösa människor!

Och alla tjänar på det!

Någon får en fin produkt billigt som förhoppningsvis kommer användas och uppskattas, jag får mer plats och bättre samvete och djuren får extra tid, omvårdnad och kanske en liten leksak.

Så glad att äntligen vara någon som faktiskt gör något litet - det kan vi alla!

Hoppas detta inlägg inspirerar någon eller några av er till att starta ert egna lilla "projekt"! Tror inte ni kommer att ångra er! 💞

Fortsätt utforska gemenskapen!