/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Rebecka
Beauty Pro
07/05/25-18:12(redigerad den 07/05/25-18:14)

Mitt senaste köp blev shampoo och balsam när det jag jade började ta slut och jag behövde testa nytt för att försöka få scalpen att må bättre plus att jag behöver fukt till mitt friss. Så det ska bli kul att se om det här gör någon skillnad för mig 😄 fick även med test på leave in masken som hör till balsamet!

Är der någon som testat dessa? Vad tyckte ni då?

Mitt senaste köp blev shampoo och balsam när det jag jade
Hyaluron Conditioner 500 ml
Hyaluron Leave-In Treatment 150 ml
Carbamide Shampoo 250 ml
Cammis
Beauty Star
07/05/25-17:06

Ge mig era bästa beautyhacks som ni har?! ❤

Avvi
Beauty Pro
07/05/25-16:58

För er som har haft acne på ryggen, vid vilken ålder slutade det hos er? Har någon ett bra hack för att få bukt på det?

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Avvi
Beauty Pro
07/05/25-16:56

Är jag den enda som får utslag av The Ordinary "multi peptide + HA serum"?

Nikki
Beauty Pro
07/05/25-16:27

Kommande Beauty Testing

Tycker det ska bli spännande att läsa alla Beauty Testers recensioner på dessa parfymer.

Jag har dem så jag har ju redan testat dem ett antal månader och skrivit både ett och två inlägg om dem.

DKNY Cashmere Collection släpptes i Sverige förra sommaren. Provdoftade alla 4 parfymerna på själva lanseringsdagen och valde Cashmere & Palo Santo EdP. Tycker jättemycket om den. För mig är den en höst- och vinterdoft. Vet inte om alla ska testa just den eller om även de andra skickas ut. De passar egentligen bättre denna årstiden, tycker jag. Skulle vara roligt för dem har jag inte provdoftat på länge.

De två från Sabrina Carpenter köpte jag utomlands i vintras så billigt att jag inte kunde låta bli! 😁 De håller liksom den första (rosa) doften tyvärr dåligt för att vara EdP men med tanke på priset ok. Har mest använt dem för layering.

Och just därför är jag som Black Opium-älskare lite nyfiken på den ljusblå kaffeparfymen, Sweet Tooth Me Espresso EdP, som jag tror(?) ännu inte hittat till Sverige. Se bild 2.

Taggar alla i kollektionerna!

Ps. Angående priset på Cashmere Collection, tänk på att de är på 100 ml.

PS 2. Sabrina Carpenter's Sweet Tooth finns även som mister.

Kommande Beauty Testing  Tycker det ska bli spännande att
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
Cashmere & Tunisian Neroli EdP 100 ml
Cashmere & Wild Fig EdP 100 ml
Cashmere & Tiare Flower EdP 100 ml
Sweet Tooth EdP 75 ml
Sweet Tooth Body Mist 236 ml
Caramel Dream EdP 75 ml
Caramel Dream Body Mist 236 ml
Cherry Baby EdP 75 ml
Cherry Baby Body Mist 236 ml
Mimi
Beauty Pro
07/05/25-16:22

En väldigt fin floral doft från Rituals. Jag får många komplimanger när jag bär den här doften.

En väldigt fin floral doft från Rituals. Jag får många
Mimi
Beauty Pro
07/05/25-16:17

Har någon testat något av dessa mascaror? vad tyckte ni om de?

Lash Sensational Sky High Washable Mascara Pink Air
Lash Sensational Sky High Cosmic Mascara Black
Lash Sensational Sky High Tinted Primer
Mimi
Beauty Pro
07/05/25-16:15(redigerad den 07/05/25-16:16)

Månaden dolda pärla och min favorit mascara är Sky High från Maybelline. Den är vattenfast och håller hela dagen, men den är ganska svår att få bort, du behöver definitivt en bra sminkborttagning och rengöring.

Månaden dolda pärla och min  favorit mascara är Sky High
Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof