/ Kommande Beauty Testing Tycker det ska bli spännande att
Nikki
Beauty Pro
07/05/25-16:27

Kommande Beauty Testing

Tycker det ska bli spännande att läsa alla Beauty Testers recensioner på dessa parfymer.

Jag har dem så jag har ju redan testat dem ett antal månader och skrivit både ett och två inlägg om dem.

DKNY Cashmere Collection släpptes i Sverige förra sommaren. Provdoftade alla 4 parfymerna på själva lanseringsdagen och valde Cashmere & Palo Santo EdP. Tycker jättemycket om den. För mig är den en höst- och vinterdoft. Vet inte om alla ska testa just den eller om även de andra skickas ut. De passar egentligen bättre denna årstiden, tycker jag. Skulle vara roligt för dem har jag inte provdoftat på länge.

De två från Sabrina Carpenter köpte jag utomlands i vintras så billigt att jag inte kunde låta bli! 😁 De håller liksom den första (rosa) doften tyvärr dåligt för att vara EdP men med tanke på priset ok. Har mest använt dem för layering.

Och just därför är jag som Black Opium-älskare lite nyfiken på den ljusblå kaffeparfymen, Sweet Tooth Me Espresso EdP, som jag tror(?) ännu inte hittat till Sverige. Se bild 2.

Taggar alla i kollektionerna!

Ps. Angående priset på Cashmere Collection, tänk på att de är på 100 ml.

PS 2. Sabrina Carpenter's Sweet Tooth finns även som mister.

Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
DKNY
Cashmere & Palo Santo EdP 100 ml
Cashmere & Tunisian Neroli EdP 100 ml
DKNY
Cashmere & Tunisian Neroli EdP 100 ml
Cashmere & Wild Fig EdP 100 ml
DKNY
Cashmere & Wild Fig EdP 100 ml
Cashmere & Tiare Flower EdP 100 ml
DKNY
Cashmere & Tiare Flower EdP 100 ml