Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jennifer
Beauty Star
10/08/23-19:31
Hej! Tänkte kolla om det är fler som använder Zo Skin Health? Och isåfall om ni har hittat några dupes eftersom att detta märkte är så otroligt dyrt men det ända som har fungerat och gett min hy resultat av alla produkter som jag testat genom såpass många år. Då det är en rutin för ca 6000kr och någon som hittat liknande produkter som ger samma resultat så skulle det uppskattas!! ❤️
Hej!   Tänkte kolla om det är fler som använder Zo Skin
Annelie
Beauty Star
10/08/23-19:19
Vill tipsa er om den här misten. Skruva av korken och häll över till en mindre reser förpacknings plast flaska. Det går självklart bra med en gammal rengjord plast flaska från ngt annat. Ta sedan lätt med den lilla plastflaskan i väskan på stan, jobbet men framför allt till gymmet. Skön känsla och den svalkar av. Sminket klarar av just den här misten. Även om du inte har vatten fast mascara tex. Spraya några få spray i håret så får du en snygg liten lättare beach look.❤️
Alva
Beauty Star
10/08/23-19:13
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Paulina
Beauty Pro
10/08/23-19:11
Tänkte rekommenderar min favorit parfym som jag alltid bär höst och vintertid! Inte så bra på att förklara dofter men om ni har vägarna förbi en Kicks butik, fråga gärna om att få lukta på den<3 Enligt kicks hemsida så doftar den persika i honung, blommande fresia och även rostade kakaobönor🍯 Älskar den så mycket!
Olivia
Beauty Star
10/08/23-19:11
Till alla girls me tjockt och långt hår!! Denna är livets räddning. Haft deras vanliga gold plattång i flera år älskar så tänkte testa denna med SÅ VÄRD pengarna😍
Till alla girls me tjockt och långt hår!! Denna är livets
Jenny
Beauty Star
10/08/23-19:04
Någon som testat dessa två serum från medik8? Är de värda priset?
Olivia
Beauty Star
10/08/23-19:02
Två produkter som RÄDDAT min hy. Har rätt fet och lätt till utbrott men dessa🙏🏽🤍 kombinerar denna med dermanlogicas rengöring för problemhy
Två produkter som RÄDDAT min hy. Har rätt fet och lätt till
Paulina
Beauty Pro
10/08/23-18:57
Hej! Någon som har tips på någon hudvård som är bra mot eksem och yttorr hud?💕