/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
17/10/23-06:04
Är så nöjd med min Scalp Massager från CONTINU som jag köpte för ett tag sedan. Lätt och behaglig att använda och man får verkligen en härlig och extra ren känsla. Vid regelbunden användning så sägs även hårbottenmassage påverka hårtillväxt och hårets kvalitet positivt. Har ni testat?
Är så nöjd med min Scalp Massager från CONTINU som jag köpte
Nikki
Beauty Pro
17/10/23-05:56
💜 Håret gillar också Hyaluron 💜 Tips på budget hårvårdsprodukter!
💜 Håret gillar också Hyaluron 💜  Tips på budget
Nikki
Beauty Pro
17/10/23-05:53
Sista dagen idag! KICKS Club 25% på BIOTHERM 💧💙
Sista dagen idag!    KICKS Club 25% på BIOTHERM 💧💙
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
stephanienaccachee
Beauty Star
17/10/23-05:36
Vilka populära produkter skulle ni säga är värda deras hype?
Julia
Beauty Star
16/10/23-22:37
KÖP!! Sen jag börja använda den har min hud varit så slät, jämn och återfuktad. Men se till att blöta ansiktet med lite vatten innan ni använder den, och sedan använda en moisturizer innan produkten har helt torkat in i huden. Bästa!!
Julia
Beauty Star
16/10/23-22:34
Någon som kan berätta ifall den här är värt det? Ser så mycket bra om den men inte vågat göra köpet än. 😊
Nikita
Beauty Star
16/10/23-21:07
Värd produkt att köpa?
Nikita
Beauty Star
16/10/23-21:04
Behöver tips på bra primers! Har kört på MILK senaste gångerna, men upplever att den smular?