/ JIPPI!!! Jag får testa min önskeprodukt från Kérastase! 🥰
Nikki
Beauty Pro
23/10/25-15:19

JIPPI!!!

Jag får testa min önskeprodukt från Kérastase! 🥰

Har hört och läst så mycket bra om denna hårolja och länge velat testa den. Tack KICKS! ❤️

KICKS, jag har ett litet önskemål.

Tror det diskuterats lite här och där och kanske också i chatten tidigare.
Vet inte hur många som håller med mig men jag skulle tycka det var bättre om man som tidigare kunde ansöka lite mer specifikt vilken/vilka produkter man är intresserad av vad gäller de produkter som läggs ut för Beauty Testing istället för att som nu oftast klumpa ihop en mängd olika produkter med väldigt olika funktion från samma varumärke.

Jag var t ex orolig att jag kanske skulle få den dyra och säkert jättefina produkten för håravfall som jag inte har när någon som verkligen skulle vilja testa en sådan produkt gick miste om chansen. En Beauty Tester som dessutom rättvist skulle kunna bedöma produkten och skriva en relevant recension som faktiskt skulle vara till hjälp för en potentiell köpare.

Detta gäller nog främst hudvård och hårvård där det finns t ex anti-age produkter som testas bättre av någon med mogen hy än av mig själv och produkter riktade för t ex färgat hår eller håravfall.

Alla är vi ju såklart jätteglada och tacksamma för chansen att få testa och utvärdera produkter men det är ju också viktigt att dessa tester faktiskt har en funktion och är till hjälp för KICKS kunder!

Vad tycker/tänker ni, KICKS och alla medlemmar?

Fortsätt utforska gemenskapen!