/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhetNaglar
Senaste
Alice
Beauty Star
05/06/25-18:52

Mina tre bästa produkter för sommaren💕 Solkrämen från Hawaiian tropic luktar helt OTROLIGT och ger dig sån fin shimmer på kroppen😍

Solkrämen från cosrx är återfuktande och känns knappt på huden😊

Rituals asså hur kan man inte älska dem? Den gör dig otroligt fin och glittrig samtidigt som du luktar som en GUD😍

#summer #sun #vaycay

Glowing Protection Lotion SPF15 180 ml
Aloe Soothing Sun Cream 50 ml
The Ritual Of Sakura Shimmering Body Spray 150 ml
Sama
Beauty Beginner
05/06/25-18:50
Sama
Beauty Beginner
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sama
Beauty Beginner
Sama
Beauty Beginner
Chee-King Danny
Beauty Beginner
05/06/25-18:40

För många år sedan när jag var i förskolålder var jag en ren mardröm för frisörn jag skrek och grät att bli klippt kort, på den tiden var det trendigt att ha långt hår. Jag och min familj vöntar pö att prova Krestase.

Sandra
Beauty Beginner
05/06/25-18:22

För ett par år sen hade jag en enorm rädsla för att få till frisören men samlade ihop mod för att gånoch klippa topparna och våga mig på lite ljusa slingor. Besöket slutade med kemiskt kapat hår på grund av fel blekning och att jag fixk klippa av ungefär hälften av mitt hår, betala fullpris, fick en balsamspray som plåster på såren och gå därifrån med gråten i halsen.

jag vill så gärna testa Kerastase Gloss Absolu för att jag tror att det är en produktserie som kan passa mitt hår väldigt väl :) plus att det känns väldigt lyxigt!

Gloss Absolu Glaze Drops Hair Oil 45 ml
Gloss Absolu Anti-Frizz Glaze Milk Heat Protection 190 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo 500 ml
Gloss Absolu Insta Glaze Conditioner 250 ml
Gloss Absolu Bain Hydra-Glaze Shampoo Refill 500 ml
Cecilia
Beauty Beginner
05/06/25-18:06

För många år sedan skulle jag blondera mig själv hemma, oj vad gult det blev. Tack och lov gick jag tillbaka till mitt naturliga sedan. serien Absolu verkar ge så mycket glans och fukt och hade gärna testat den!