/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Mimmi
Beauty Star
17/10/23-19:32
Vilken är den bästa puder bronzern? Jag ska köpa ny bronzer och behöver tips på vilken som är den bästa på marknaden!!
jasimheleen52
Beauty Star
17/10/23-18:34
Vara highlighern är bra! Annars har blushen och bronzern absolut inget pigment 😅😅
Vara highlighern är bra! Annars har blushen och bronzern
jasimheleen52
Beauty Star
17/10/23-18:33
Funkar rätt så bra! Men inte värt priset🥲
Funkar rätt så bra! Men inte värt priset🥲
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
jasimheleen52
Beauty Star
17/10/23-18:32
Så fin på läpparna men inte värt priset!
Så fin på läpparna men inte värt priset!
jasimheleen52
Beauty Star
17/10/23-18:31
Doftar ljuvligt! Dock så håller inte doften särskilt länge 😅😅
Doftar ljuvligt! Dock så håller inte doften särskilt länge
Irena
Beauty Pro
17/10/23-18:31
Tänkte testa denna efter att ha använt Skin treats cleanser under cirka en månad. Någon som har erfarenhet? 😍
Tänkte testa denna efter att ha använt Skin treats cleanser
jasimheleen52
Beauty Star
17/10/23-18:28
Creasear sjukt mycket under ögonen! Inte värt 😩😩
Creasear sjukt mycket under ögonen! Inte värt 😩😩
Marina
Beauty Star
17/10/23-17:27
Någon som kan ge tips på mascaror som inte färgar av sig på ögonlocket? Har testat både vattenfasta och vanliga. Jag sätter mina ögonlock med setting powder men det hjälper inte, 2 timmar in på dagen är det ränder på locken 😩 hjälp! 🥰🥰