Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Becca
Beauty Star
09/10/23-05:58
Vill köpa en ny parfym till min kille, han gillar allt möjligt så släääääng iväg era tips tack😝😝😝😝
Becca
Beauty Star
09/10/23-05:57
Vilken är er favorit läppkombo??🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Becca
Beauty Star
09/10/23-05:56
Vad är era bästa tips för att börja använda retinol??
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Becca
Beauty Star
09/10/23-05:55
Behöver en ny toner (ansiktsvatten), viiiilken ska jag ta???
Paulina
Beauty Pro
09/10/23-04:46
Ge mig alla tips ni har på en bra primer, har använt milk innan. Men tyckte inte riktigt den var värd hypen💗
Sara
Beauty Star
09/10/23-00:19
Men halli hallå, jag måste slå ett slag för schampot från Kèrastase Chronologiste Bain Règènèrant, för det första, FANtastig doft och deras hårolja och värmeskydd i samma serie gör magi. Min största fundering och fråga är, NÄR kommer schampot i 500 ml med pump? Denna serien ihop med BYREDO`S parfym Mojave Ghost är helt gudomlig
Kim
Beauty Pro
08/10/23-23:01
Två skönhetsmyter jag skulle vilja slå hål på är att man inte får fler hårstrån om man rakar/vaxar/noppar sig, och att man inte nödvändigtvis ser piggare ut desto ljusare concealer man använder.
Andrea
Beauty Star
08/10/23-22:23
Vilken är den bästa primern man kan använda för att sminket ska lägga sig fint ovanpå? 🥰