/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Evelina
Beauty Star
18/10/23-12:49
Fick precis hem denna! Har ni provat den? Doftar riktigt murrigt och mysigt 🌒
Fick precis hem denna! Har ni provat den? Doftar riktigt
Nadila
Beauty Pro
18/10/23-12:24
HoliFrog  hjälper till att ljusa upp och strama åt huden samtidigt som den håller huden återfuktad hela dagen. högt återfuktande utan att blockera något.
HoliFrog  hjälper till att ljusa upp och strama åt
Karin
Beauty Pro
18/10/23-11:47
Blev utvald till beauty tester för denna härliga parlett, gott om pigment, går bra att skulptera med, fungerar även som ögonskugga. Kan rekommendera produkten
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
18/10/23-11:37 (redigerad den 18/10/23-11:41)
Ny doft från Ariana Grande - Cloud 2.0 Intense EdP Doften beskrivs som sensuell och intensiv med följande doftnoter: Topp: Lavendel, päron, bergamott Hjärta: Kokos, pralin, vaniljorkidé Bas: Mysk, krämiga träslag
Ny doft från Ariana Grande - Cloud 2.0 Intense EdP  Doften
Hanna
Beauty Pro
18/10/23-10:30
Ojojoj jag har precis luktat på CleansReserve Sparkling Sugar. Jag är verkligen besatt av denna magiska doft, min syster har köpt hem den och tar nog inte lång tid tills jag klickar hem den med🤭🩷
Evelina
Beauty Beginner
18/10/23-09:13 (redigerad den 18/10/23-09:15)
Alltså wow wow wow!! Tack vare bästa @Liselle har jag fått äran att testa dessa magiska produkter från Ole Henriksen. Jag trodde inte att jag skulle uppleva någon jätteskillnad mot de jag använde men OJ vad fel jag hade! 😅 Det mest förbluffande var att jag testade produkterna (som luktar så gott!) och när jag sedan ca 20 min efteråt tittade mig i spegeln var det som att någon hade satt ett instagramfilter på mitt ansikte! Min hy var SÅ fin!! Lyster, fylligt, glow och inga ringar under ögonen. Jag fick en chock! Sen dess är jag frälst och älskar att göra min morgon- & kvällsrutin med dessa, känns så lyxigt! 👌👏😍
Linn
Beauty Pro
18/10/23-07:33 (redigerad den 18/10/23-08:04)
Nu är det 20% på Sol de Janeiro (och mycket annat) för dig som är medlem! Detta har jag därifrån:
Nu är det 20% på Sol de Janeiro (och mycket annat) för dig
Evelina
Beauty Star
18/10/23-06:49
Har ett tag varit sugen på denna läppoljan men tycker den är lite pricey. Är den värd pengarna? Klibbar den? ✨