/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Frida
Beauty Beginner
20/10/23-10:04
Jag behöver den bästa ansiktskrämen nu när huden blir så torr på vintern, vilken ska jag köpa?
Sara
Beauty Star
20/10/23-08:44
Nån som har tips på en bra setting spray?Kört samma i flera år men är sugen på att testa nått nytt 🥰
Beauty Tester
Isabella
Beauty Pro
20/10/23-08:38
Hade turen att få testa hoola bronzer via test&review och är så nöjd med bronzern! Den är lättarbetad och ger jättefin naturlig look, rekommenderar den verkligen. Min nya favorit faktiskt ☺️🥰
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
thilda.boger
Beauty Star
20/10/23-08:37
Någon som vet en billigare variant till mars radiant concealer, den är ju så sjukt bra, men man är ju ändå en fattig student haha!
Nour
Beauty Star
20/10/23-08:17
Hej! Har nån tips på en bra liquid bronzer☺️
elina.wirdelampa
Beauty Star
20/10/23-07:50
Har nån tips på en parfym som luktar hallon? Eller bara en fruktig parfym som inte bara är citrus?💗💗
Rara
Beauty Star
20/10/23-07:48
Någon annan än jag som upplever att diors backstage blush har för lite pigment?
Matilda
Beauty Star
20/10/23-07:31
Någon som har tips på en kvällsparfym som luktar gott?