/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Moa
Beauty Pro
30/04/25-14:20

✨️ Dold pärla ✨️

Jag har haft så svårt att hitta hårvård som funkar för mitt hår. Antingen blir det för fett eller så blir det snustorrt och slitet.

Jag testade nyligen en hårinpackning från Kérastase och jag är förälskad. Håret känns som efter ett besök hos frissan efter bara en användning. Mitt hår är lätt och fräscht och glansigt som aldrig förr.

Jag började med inpackningen för att mitt hår var väldigt slitet, men bara efter en användning märkte jag stor skillnad. Nu är mitt hår inte slitet längre, men jag fortsätter använda den här för jag älskar hur lyxigt mitt hår känns av den.

Resistance Masque Force Architecte Hair Mask 200 ml
zeynab
Beauty Star
30/04/25-12:41

Ole Henriksen Pout Preserve Peptide Lip Treatment är en av mina favorit produkter just nu när det gäller skönhet.

Rekommenderar verkligen denna produkt för någon som vill ha en "läppglans" som ger en fin färg, återfuktar och håller bra och inte blir så klibbig som en vanlig läppglans.

LIP TREATMENT Glimmer Strawberry Sorbet
Mimmi
Beauty Pro
30/04/25-07:05

vill verkligen lyfta fram denna ansiktsmask från Dr Levy! Helt fantastisk om man har röda utslag och rosacea! Ta den på i 20 min och tvätta av, huden är som ny! Helt Fantastiskt! Rekomenderar starkt!

R3 Cell Matrix Mask 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Ebbis
Beauty Star
30/04/25-07:04

Valborg! Godagens idag är det valborg, jag ska bara ta det lungt och gå och käka middag med några vänner. Jag går INGENSTANS utan detta läppglans och idag är inget undantag. Den ger sån glans och en diskret färg. Helt glart en favorit i repris. Rekommenderar starkt!!

Instant Light Natural Lip Perfector 07 Toffee Pink Shimmer
Nikki
Beauty Pro
30/04/25-06:17

COOLA Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 💄

Både solskydd och färg på läpparna i samma produkt! ☀️👄

Tror faktiskt att de skulle kunna funka som blush också men det har jag inte testat.

Ha en fin dag! 🌹☀️

COOLA Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 💄   Både
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Nude Beach
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Firecracker
Nikki
Beauty Pro
30/04/25-05:56

Pout Preserve Peptide Lip Treatment från Ole Henriksen är helt fantastisk!

De återfuktar, vårdar och plumpar och ger mjuka fylliga läppar.

Formulan är magisk och dofterna underbara. Finns nu även som Glimmer med en lite glittrande finish.

Produkten sitter kvar på läpparna även om man dricker och äter (kanske inte en hamburgare 😃) och under hela natten. Vaknar och känner fortfarande produkten på läpparna på morgonen!

Ger lätt plumpade läppar, fylliga och mjuka, utan minsta stickande eller brännande känsla!

Jag har 2 st. Originalet Citrus Sunshine 🍋☀️ som är ofärgad (perfekt för natten!) med en mjuk citrusdoft och Strawberry Sorbet 🍓 som är i en skir krämig rosa nyans med fräsch somrig doft av jordgubbar.

Pout Preserve Peptide Lip Treatment  från Ole Henriksen är
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Strawberry
LIP TREATMENT Glimmer Strawberry Sorbet
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Citrus Sunshine
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Lingonberry
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Creme Brulee
LIP TREATMENT Pout Preserve Peptide Peach Creme Brulee
Mimmi
Beauty Pro
29/04/25-18:41

Hej Alla! Jag behöver shoppa upp mig på ögon skugga får det aldrig att bli bra så jag söker något enkelt och highliter till! Använder bara bb cream och solpuder och mascara! skulle behöva en brunglittrig penna med! jätte glad om ni har några tips

Chuchu
Beauty Pro
29/04/25-16:31

Just nu; återfuktande ansiktsmask occcch olw cheese cruncherz hot chili!! Hur njuter du av din mask? haha :)

Ground Rice & Honey Glow Mask 150 ml