/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
01/05/25-14:04

Fick ett ryck och rensade och stuvade om lite bland allt mitt smink. Nu kan jag förhoppningsvis se bättre vad jag har och komma åt att använda grejerna. 🫣

Bilder på före och efter i både skåp och sminkbord. ✨️

Vill slänga in en disclaimer här att jag har onormalt mycket smink och parfymer. Det blir snabbt normaliserat att se hela bokhyllor fulla med parfymer eller smink om man kollar på sociala medier men det är verkligen inte normalt. Vill bara påminna om det!

Fick ett ryck och rensade och stuvade om lite bland allt
Mimmi
Beauty Pro
01/05/25-13:44

Mitt senaste köp med hjälp av er här! Är jätte spännd på pennan från LH Cosmetics! Och en eye remover hade jag ju inte så den fick hänga med!

Mitt senaste köp med hjälp av er här! Är jätte spännd på
Kristina
Beauty Pro
01/05/25-13:14

Är det någon som testat deras hårtoning? Vad tycker du som testat? 

Är det någon som testat deras hårtoning? Vad tycker du som
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Charlotta
Beauty Star
01/05/25-13:12

Magisk produkt från Mantle!

The Rich Cream – Ultra-Protective Rich Moisturiser 50 ml
Maria
Beauty Beginner
01/05/25-13:08

jag vill köpa en av DKNY's senaste summer edition. men jag har inte möjlighet att ta mig till kicks för att lukta på dom. i vanliga fall anväder jag versace dylan purple, versace bright crystal och bright crystal absolu, min tidigare favoriter har i alla tider varit eden från charcharel (den ljust gröna inte den mörkgröna) och armani acqua di gioia. nån som kan klura på vilken av DKNY ice pop som skulle passa mig så skulle jag bli super glad!!!

Ice Pop Summer Collection Citrus Splash EdP 50 ml
Ice Pop Summer Collection Berry Bliss EdP 50 ml
Ice Pop Summer Collection Very Cherry EdP 50 ml
Kristina
Beauty Pro
01/05/25-13:07

Denna är heeelt underbar till mitt frissiga hår. Rekommenderas varmt.

Denna är heeelt underbar till mitt frissiga hår.
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Kristina
Beauty Pro
01/05/25-13:02

Typiskt nog är jag i vanlig ordning ute föööör sent 浪 slut slut slut hoppas den kommer in i lager snart igen. Ni som testat, hur ör den?Är den så hype som jag hört? 殺

Typiskt nog är jag i vanlig ordning ute föööör sent 浪 slut
3D Hydra Lipgloss 27 Pearly Lavender
Emmie
Beauty Pro
01/05/25-10:37

Har någon tips på en bra foundation för mig med oljig hy och stora porer? Använder för närvarande double wear som är bra men tror att det kan finnas bättre?!

Double Wear Stay In Place Makeup SPF10 2C3 Fresco