Kicks shop picto Till KICKS.se
Hem
Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din hudvårdsrutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Följ de kategorier som du är intresserad av, för att inte missa det senaste snacket! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla MakeupSkincareHairBeach readyPerfumeNailsLipsTolka LookenGlowMorningroutineNightroutineAcneRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganBeauty TesterBeautyhackMogen hud
Senaste
Gulbakh
01/09-09:00
Finns 30 nyanser jag tror 02 passar mig bäst
Se mer
Malotte
svar 1 - 40 nyanser svar 2 - 007 beige rosé 😍
Se mer
Josefine
Det finns hela 30 nyanser! Jag tror 115C skulle min perfekta match! Mitt bästa foundationhack är att inte slarva fukten! Lägg en bra bas med ett återfuktande serum, spf i din dagkräm och sedan vänta lite tills huden har fått dra åt sig fukten. Ta sedan en setting spray innan foundation och även efter, då håller sig din foundation sig hela dagen. Jag älskar Prep + Prime Fix från MAC.
Se mer
Emelie
01/09-08:53
Det finns 30 nyanser, och jag tror 120N skulle passa mig bäst! 🫶🏼✨ Mitt bästa foundation-tips är att återfukta din hud först med din ansiktskräm. Vänta en stund, sen tar du din Sponge och blöter den i vatten och kramar ur så mycket du kan, sen applicerar du din foundation (det enda foundation som funkar bra och fint på min torra hy är it Cosmetics cc-cream) med duttande effekt med spongen. När du känner dig klar - dutta lite till! Sen brukar jag spraya med Urban Decay’s All Nighter Settingspray direkt efter och låta torka. Detta funkar suveränt på min hy som är torr! Jag använder inget puder heller, då jag ser mer torr ut bara :) Jag vill ha glow!
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
Urban Decay All Nighter Setting Spray 118 ml
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Neutral Medium
IT Cosmetics Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Neutral Medium
Se mer
Lena
01/09-08:52
Det finns 45 nyanser. Och jag skulle välja nyans 02 Lys Rosé för min hud är "Sommar" efter färganalys.
Se mer
Gertie Bodil
01/09-08:50
Lancomes folie foundation finns i 30 nyanser och jag tror att 310N skulle passa mig. En väl återfuktad hud och användning av svamp vid applicering blir alltid perfekt resultat
Se mer
Louise
01/09-08:50
1. Det finns 30 nyanser och 305N passar mig 2. Mitt bästa beauty hack för foundation är att fukta makeupsvampen med setting spray och att inte slarva med rengöring
Se mer
Michaela
01/09-08:49
- Foundationen finns i 30 olika nyanser - Nyansen 305N skulle nog passa mig bäst Mina bästa foundationhacks är såklart att ha en nyans för sommaren och en nyans för vintern (även om man använder brun utan sol på vintern är man oftast en annan ton ändå). Sedan ett hack när det gäller applicering är att ta flytande foundation på baksidan av handen och värma upp den för att sedan blanda in den i huden med fingrarna och slutligen jämna ut helt med en svamp/borste!
Se mer