/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Noah90
Beauty Pro
05/05/26-11:27

💖 För mig är eye patches mest lyx och något jag unnar mig.

Jag använder dem när jag vill ha en stund för mig själv eller efter en lång arbetsdag. Då brukar jag ta en dusch smörja in kroppen med en avslappnande olja och bara varva ner 🧖‍♀️✨

I de stunderna känns det extra mysigt att lägga på eye patches också. Det blir som en liten self-care ritual och en paus från allt 💕

Karin
Beauty Pro
05/05/26-10:59

idag hämtade jag mitt packet innehållande mitt senaste köp hos kicks. med solens ankomst vsr det dags att införskaffa nytt solskydd🌞 (svårt att taga rätt)

Senaste köp
Eucerin Sun Sensitive Protect Gel-Cream SPF50+ 200 ml 200 ml
Evelyn
Beauty Beginner
05/05/26-09:21

Jag är nyfiken på hur AI-baserade verktyg för till exempel foundation matching och hudanalys faktiskt fungerar i praktiken.

Har ni testat sådana verktyg, och upplevde ni att resultaten stämde?

Jag och en kurskamrat skriver ett examensarbete om AI inom skönhetsbranschen och hur det upplevs av användare, så era erfarenheter är värdefulla för oss att ta del av.

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Tatjana
Beauty Pro
05/05/26-00:02(redigerad den 05/05/26-08:58)

Dermalogica Biolumin-c Serum

Jag måste bara börja med - LÖP OCH KÖP Detta är verkligen det bästa serumet jag hittils har testat.

Jag har alltid sett på olika kanaler/beauty siter utav märket Dermalogica och mestadels sett positiv feedback men har aldrig riktigt vågat testa mig fram förrens nu (Sambon med!)

MIN HUDTYP: Trött Torr grå glåmig hud som saknar lyster Jag tycker produktens förpackning ser typ? klinisk stilig ut om man kan använda de orden. väldigt praktiskt med pippeten som man kan välja själv hur mycket produkt man trycker/pluppar ut från. Konsisten är inte vattnig som jag trodde att den skulle vara utan lite lite tjockare och det tycker jag är väldigt stort plus! Tycker att den luktar typ som mandarin skal och har sett att några tycker att den inte luktar gott men jag tycker faktiskt att det luktar gott och uppfriskande.

Fördelar: • Huden absorberar den väldig fint och snabbt. • Huden känns återfuktad. • Huden ser mer levande ut.

Nackdelar: • Priset. • Blev typ inte så mycket som jag hoppades på.

Jag tycker att den är väldigt bra för min hudtyp trotts att jag fick några enstaka små prickar, dock kan det ha berott på min cleanser? men tycker endå att denna produkt gör under! Men jag trodde typ att denna skulle vara ett mirakel för min hud hehe, dock behöver jag göra/ha mer produkter än denna för det! Jag gillar att se andras recensioner och jämför vad de gör för under på andra. Detta serum är just nu min absoluta favorita! Visst är den en anning dyr men den är faktiskt väldigt väldigt bra och rekomenderar alla att testa denna. Lägger sig väldigt fint och snabbt under sminket även de dagar man har lite bråttom att sminka sig. När denna tar slut är jag live kluven men om jag inte har hittat någon under tiden så blir det annars ett garanterat köp på denna.

Dermalogica biolumin-c serum
Gina
Beauty Pro
04/05/26-22:04

Jag tycker att La Roche-Posay Anthelios med SPF 50+ är jättebra. Jag använder smink nästan varje dag och jag är så glad att den här solkrämen finns, eftersom jag har fet hud i ansiktet och den här solkrämen fungerar otroligt bra med foundation. Den lämnar huden strålande, återfuktad och ger en matt finish. Dock har den en ganska rinnig konsistens.

Anthelios UVmune Ultra Light Creme SPF50+ 50 ml
Susanne
Beauty Pro
04/05/26-19:24

För mig känns eye patches lyxigt. Använder de gärna på kvällen för avkoppling. Vet inte riktigt om jag märker av någon skillnad. Men det är behagligt 🌸

Eye Patches, Lyx eller vardag?
Rejuvenating Eye Gels 30 pairs
Awakening Eye Gels 30 pairs
Super Youth Retinol Eye Gels
Farah
Beauty Pro
04/05/26-18:36

Jag använder mina eye patches på morgonen för en snabb glow ✨ För mig är det en liten vardagslyx 💖

FortifEye Eye Patches 30 pairs
Linnea
KICKS Beauty Expert
04/05/26-16:24

Jag måste prata om en riktig sommarfavorit som jag alltid går tillbaka till. - Copacabana Bronze Glow Oil från Sol de Janeiro 🤎 Det här är verkligen produkten jag plockar fram när jag vill känna mig lite extra glowig utan att behöva sola.

Den ger huden en varm, solkysst ton med ett mjukt skimmer som inte känns glittrigt, utan mer som ett naturligt “lit-from-within” glow. Formulan är lätt och smälter in fint i huden utan att kännas kladdig, samtidigt som den återfuktar och gör huden superlen.

Jag älskar att den funkar lika bra på benen, armarna och dekolletaget och till och med lite i ansiktet om man vill boosta lystern. Den är också transfer-resistant, vilket är ett STORT plus under sommaren när man inte vill behöva tänka på att den färgar av sig på kläder.

Ett litet tips: applicera på axlar, nyckelben, smalben och ovanför knäna för att framhäva glowet ännu mer – det gör så stor skillnad ✨

Och doften… vi säger bara sommar på flaska 🌞

Har ni någon glow-produkt ni alltid återkommer till? 💬

Sommarglow i en flaska ✨