/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Eliza
Beauty Star
24/10/23-14:57
Kan verkligen rekommendera Ida Wargs tankning Lotion. Den är så bra och lägger sig så fint på huden, helt annorlunda jämfört med mousse!!🤩
Madelón
Beauty Star
24/10/23-14:55
Mitt favorit shampoo eftersom jag blonderat mitt hår. Doftar jättegott och håret blir mjukt och behåller färgen.
Mitt favorit shampoo eftersom jag blonderat mitt hår. Doftar
Eliza
Beauty Star
24/10/23-14:53
Ta en sväng på kicks och dofta på de goda parfymerna!!💕
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Hanna
Beauty Pro
24/10/23-14:16
Mina 3 senaste köp! Kommer snart en recension på jo Malone ❤️🌹 har ni testat den så skriv gärna vad ni tycker om den! Bästa settingsprayen, hört att många kan bli torra av den. Ett tips från mig då är återfuktat huden riktigt ordentligt innan. 5/5 stjärnor Ariana Grande parfymen - denna parfymen har lavendel och päron i sig. Tycker nästan att denna känns lite unisex så de kan vara en doft för alla! Älskar denna, funkar suveränt att ha som layers till andra parfymer. 4/5 stjärnor.
Mina 3 senaste köp! Kommer snart en recension på jo Malone
Hanna
Beauty Pro
24/10/23-13:50
less på min ögonfransböjare, vilken är den bästa? 🌹
Nikki
Beauty Pro
24/10/23-13:49
Senaste KICKS köpet! Behövde komplettera med en liten makeupborste och FLAER var inget svårt val. Så nöjd med FLAER - både jättebra och prisvärda!
Senaste KICKS köpet!   Behövde komplettera med en liten
Justine
Beauty Star
24/10/23-13:35
En tips om du vill unna dig en fin krämig rouge är ILIA multi-stick: 100% naturliga ingredienser! Jag fick testa en palette med alla dessa färger: Cosmic Dancer - In The Mood - Tenderly - At Last - Whisper - In The City Alla passar min fair hudton, även dem mörkaste färgerna! Jag har en kombinerad hy och den här rouge ger mig en fin glow 😍
Oliwia
Beauty Star
24/10/23-13:26
Någon som unnat sig en adventskalender i år? Älskar beauty kalendrar så norpade mig en från kicks i år efter allt gott Grääs hade att säga 🙊💕