Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Olivia
Beauty Star
11/10/23-21:03
Sagt de innan men säger det igen DENNA!!! Asså wow vilken doft, aldrig fått så många komplimanger som jag får me denna🤩 den vanliga på dagen och intense på helger och kvällar🙏🏽 spraya på kläder eller hår och den är fast HELA dagen
Tessa
Beauty Pro
11/10/23-20:58
Rakar ni ansiktet? Tipsar isåfall om det! Sminket lägger sig som en dröm.
Kelly
Beauty Pro
11/10/23-20:40
Tjejer har ni tips på ett fint rött läppstift nu till höst? Inte för ljusrött utan den perfekta höstiga röda färgen. 🫶🏼
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Kelly
Beauty Pro
11/10/23-20:35 (redigerad den 11/10/23-20:37)
Måste bara tipsa er om Flaers borstar, dom är sååå bra! Just nu är det rabatt för medlemmar!! Annars är borstarna väldigt prisvärda ändå, de är verkligen super bra! 🫶🏼
Safa
Beauty Star
11/10/23-20:35 (redigerad den 11/10/23-20:35)
kan ni tipsa mig bästa setting spray ?
Safa
Beauty Star
11/10/23-20:33
hej, kan ni tipsa mig om vilken puder är bäst ?
Kelly
Beauty Pro
11/10/23-20:30
Hade varit sååå tacksam om jag får primer tips! Behöver verkligen en bara primer då jag har du oljig hy och vill att mitt smink ska sitta bättre under dagen 🫶🏼
Lova
Beauty Beginner
11/10/23-20:00
Vill bara tipsa alla om att ta puder på läpparna efter användning av läpprodukter (tex läppenna och läppstift). Det kommer göra så att de håller mycket längre!