/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
tlarkevie
Beauty Star
26/05/25-20:27

hej, har någon ett bra tipps på en riktigt bra primer?❤

Irena
Beauty Pro
26/05/25-20:20(redigerad den 27/05/25-07:49)

Det finns ju lyx, men sen finns det LYX (eller galenskap, beror på vem man frågar). Trodde jag såg syner när jag såg priset på den limiterade utgåvan av Diors parfym till vänster. Man blir ju ändå lite nyfiken på doften. Tänk att köpa den och liksom bli missnöjd 😆 Tur att de erbjuder fri frakt åtminstone ...

Det finns ju lyx, men sen finns det LYX (eller galenskap,
Wilma
Beauty Star
26/05/25-20:05

Dagens shopping shopping

Jag skulle egentligen bara kolla, Men man vet ju hur det slutar.. Det började med att jag var sugen på en full coverage foundation, så en jätte gullig personal hjälpte mig att hitta den rätta men jag var mellan två färger Såå det blev båda.. sen gick det bara ut för, bilden får tala för sig själv ( sitter med skämskudde)

Dagens shopping shopping   Jag skulle egentligen bara kolla,
Skin Illusion Full Coverage 100C
All Nighter Hyaluronic Acid Dewy Setting Spray - Limited Edition 118 ml
Gentle Eye Make-Up Remover 125 ml
Fix+ Original Setting Spray 13 ml
Studio Radiance Moisturizing + Illuminating Silky Primer 30 ml
Hello Kitty Watermelon Lip Oil
108 Foundation & Concealer Brush
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
26/05/25-18:20

Beauty shelfie part 3 – shame edition 🫣

Okej, detta är en av lådorna i Kallaxhyllan i min sminkhörna.. jag är inte stolt över den och jag kan inte påstå att det finns någon tanke bakom innehållet. 😅 Det är allt från backups på favoritprodukter, en liten ring light till telefonen som är kass, alkorengöring till sminkborstar, pennvässare, lösögonfransar jag aldrig använt med mera. Här hittar man till och med eyeliner stickers för den som inte är bra på winged eyeliner! 😄🙋🏼‍♀️

Men, även de mest ordningsamma människorna har väl en "var fan ska jag göra av den här?"-låda? 😁 Jag har verkligen ordning på precis allt, bortsett från denna låda haha! Fast jag vet vad jag har i kaoslådan också, det är ✨️ organiserat kaos. ✨️

Beauty shelfie part 3 – shame edition 🫣  Okej, detta är en
Infinity Palette
4 Miracle Complexion Sponge
Sharpe Diem
Michai
Beauty Pro
26/05/25-18:03

Vad är er go to när ni ska tygla friss? Så fort mitt hår kommer i kontakt med fukt går det utför. Lite friss kan jag tycka är fint men det går överstyr  Tar tacksamt emot alla tips 凉

Moa
Beauty Pro
26/05/25-17:42

✨️ Vita blommor ✨️

Är det någon doftnot som alltid är en hit hos mig så är det vita blommor. Jasmin, apelsinblomma, tuberos, you name it. Jag älskar det. Oavsett om det är den huvudsakliga doften eller bara en underton så älskar jag den.

Mitt mest älskade (och otippade) köp på sistone är en handtvål med doft av jasmin och lilja.

Jag taggar några av mina favoriter, men ni får gärna dela med er av era favoriter i kommentarerna (eller om ni har några andra doftnoter som ni älskar!)

✨️ Vita blommor ✨️  Är det någon doftnot som alltid är en
J'adore EdP 50 ml
Flora Gorgeous Gardenia EdP 30 ml
My Way EdP 30 ml
jennifer.uddstahl
Beauty Pro
26/05/25-17:41

Fick denna i present! Vad tycker ni om den?

Glowmotions Glow Body Oil Copacabana Bronze
jennifer.uddstahl
Beauty Pro
26/05/25-17:39

Någon som testat denna ännu?

Airwash Dry Shampoo 118 ml