Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Sofia
Beauty Brands Ambassador
12/10/23-11:27
Älskar denna nyansen på Lancômes läppstift (det är nummer 276 och heter Cosy Sexy)! Det är verkligen en fin brun/röd som passar även oss som är lite blekare och kalla i undertonen. Använder den även på kinderna för att få en komplett look 🍂
Miranda
Beauty Star
12/10/23-10:44
Har nån tips på bra schampo och balsam som är återfuktande och minskar frissighet?
loouise20
Beauty Star
12/10/23-10:43
Är de någon som har ett bra tips på mascaror?
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Seda
Beauty Pro
12/10/23-10:29
Hej, skulle vilja få tips på höst parfymer?
Moa
Beauty Star
12/10/23-10:25
Har testat beauty acts bronzer stick någon vecka nu är så nöjd!! Sitter så fint på😍
Har testat beauty acts bronzer stick någon vecka nu är så
Amanda
Beauty Pro
12/10/23-10:18 (redigerad den 12/10/23-10:18)
Köpte även denna mascara från Max Factor. Känns som jag har provat allt men har senaste åren inte ens kunnat ha mascara på underfransarna för att varje mascara fällt, så det här blir det ultimata testet. Får återkomma med det slutgiltiga betyget 😍 Nån som provat?
Köpte även denna mascara från Max Factor. Känns som jag har
Sara
Beauty Star
12/10/23-10:16 (redigerad den 12/10/23-10:17)
Hej! Jag letar efter en foundation som känns lätt på huden. Jag har en blandhud , blir oftast oljig på t zonen, men kan också bli lite torr runt näsa och mun. Har testat Lumenes cc cream, men upplever att jag blir rätt torr runt näsan av den.. Har ni några tips? ☺️
Amanda
Beauty Pro
12/10/23-10:15 (redigerad den 12/10/23-12:38)
För nån vecka sedan bad jag om tips på en ny settingspray. Efter att ha läst om alla fina tips jag fick (tack alla 🩷) så bestämde jag mig för att börja testa denna från Morphe. Hittills är jag mycket nöjd men ska fortsätta prova den.
För nån vecka sedan bad jag om tips på en ny settingspray.