/ Drunknar i reafynd - ett verkligt lyxproblem! 😂 SĂ„ mĂ„nga
Nikki
Beauty Pro
30/05/25-08:39(redigerad den 30/05/25-08:41)

Drunknar i reafynd - ett verkligt lyxproblem! 😂

SÄ mÄnga reor som nu dragit igÄng. HÀr ramlar in paket med bestÀllda fynd av olika slag nÀstan varje dag nu.

Men, man bör planera sina inköp sÄ att inte fynden till slut ÀndÄ blir en dyr och onödig affÀr.

Vad BEHÖVER jag?

Stapelvaror Àr ju solklara!

Kanske unna sig en produkt man inte riktigt behöver men verkligen skulle vilja testa?

Jag passar ocksĂ„ pĂ„ att köpa fina presenter som till ordinarie pris skulle vara för dyra. MĂ„nga uppvaktningar, födelsedagar osv. de kommande mĂ„naderna. 🎉🎁🎁🎁

NÄgot jag köpt till mig sjÀlv och vÀntar pÄ Àr ett duo kit frÄn Rituals. InnehÄllande en riktig sommarfavorit, The Ritual of Karma Shimmering Body Oil och en solskyddsprodukt för kroppen. BÄda fullsize för 215 kr (vÀrde 498 kr).

Fantastisk hÄrspray frÄn Joico, fullsize, för 139 kr istÀllet för drygt 400 kr. AnvÀnder denna nÀstan dagligen. Tar bort friss, ger glans och doftar gott.

Hoppas att KICKS rea börjar snart ocksĂ„ annars har jag hunnit shoppa klart! 😂 Ok, jag erkĂ€nner. Brukar Ă„tminstone bli nĂ„gra 20-kronors-fynd frĂ„n butikernas reabord. TIPS! Besök butik!

Har du gjort nÄgot riktigt klipp Ànnu? Eller har du nÄgot du avvaktande spanar pÄ?

The Ritual Of Karma Sun Protection Milky Spray SPF 30 30 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Sun Protection Milky Spray SPF 30 30 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Rituals
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
FortsÀtt utforska gemenskapen!