/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Annika
Beauty Pro
03/06/25-04:29

Nytt från Morphe✨️

Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Debut
Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Melody
Solo Artist Priming Cream Eyeshadow Airplay
elinxroos
Beauty Star
02/06/25-21:28

Jag har haft problem med akne enda sedan jag blev tonåring. Ibland har det vart mucket, ibland mindre men oavsett vad så har det varit en bidragande faktor till ett dåligt självförtoende.

Jag har likt som många andra gör sökt efter mirakel produkten och jag tror att jag ÄNTLIGEN har hittat den ✨✨✨.

Jag slutade med alla aktiva ingridienser och har en super enkel hudvårdsrutin idag. Jag har rekommenderat dessa produkter till vänner och familj och ALLA är lika nöjda ⭐

Hudkrämen passar dig oavsett hudtyp. DEN ÄR MAGISK! Den ger dig ett otroligt lyster och glow utan att lämna din hud det minsta lilla oljig

Sprayen hjälper dig få bort orenheter och bakterier från ansiktet men funkar även perfekt mot finnar/prickar på bröst eller axlar/rygg.

Hudkräm: PURITO mighty bamboo panthenol cream Facemist: CLINISOOTHE Skin Purifier

Klicka på ett alternativ för att rösta
Har du testad någon av dessa produkter?
7Bidrag
JA
NEJ
Jag har haft problem med akne enda sedan jag blev tonåring.
Skin Purifier 100 ml
beauty by beckis
Beauty Star
02/06/25-20:54(redigerad den 02/06/25-21:08)

För några månader sedan ägde jag ingen makeup. På en och samma dag blev jag guld medlem och makeup galen. Nu har jag galet mycket smink 🙈 Allt för att jag fick för mig lära mig att sminka mig till mitt bröllop. En kvinna på Kicks i Jönköping city visade mig hur jag skulle göra. En kollega fick massa smink selfi på mig och lärde mig förfina sminkningen. Jag fick många frågor om varför jag helt plötsligt börjat sminka mig. Sa att jag hade en 50 års kris. Bröllop var en överraskning för alla. Vi gifte oss i Las Vegas.

Column 1 Column 2 Column 3
Text Text Text
För några månader sedan ägde jag ingen makeup. På en och
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Sofia
Beauty Pro
02/06/25-20:32

Gissa hur taggad jag är på parfymmasterclass med Maison Margiela? 🤩🤩🤩 Börja semestern med parfymevent på NKs takterrass? Don't mind if I do! 🍹☀️

Någon annan som har signat upp sig? Det är NK Stockholm som håller i det tillsammans med Maison Margiela under två helger. Av en ren slump såg jag mailet från NK nästan direkt och bokade in mig, nu är det fullbokat de flesta dagarna!

Jag lovar att berätta allt jag lär mig på denna masterclass för er sen! 😊 Om någon vill signa upp sig så finns det vissa tider kvar, och man kan ställa sig i kö också: https://www.lyyti.fi/reg/Maison_Margiela_Masterclass_3611

Gissa hur taggad jag är på parfymmasterclass med Maison
Replica Never Ending Summer EdT 100 ml
Mia
Beauty Pro
02/06/25-18:36

Månadens dolda pärla enligt mig är helt klart Hickap's Preppy Prime settingspray! Jag personligen gillar inte matta settingsprays, men denna gjorde mig chockad över hur glowy man faktiskt blir! Jag tycker även mitt smink håller mycket bättre under en hel dag 

Månadens dolda pärla enligt mig är helt klart Hickap's
Preppy Prime Setting Spray Ultra-Matte Finish 100 ml
saglag96
Beauty Star
02/06/25-18:15

Hej!🌹 ser fram emot att göra min första beställning hos kicks,🤗 någon som har tips på bra bus?? 😄 vill ej bli orange men ändå tanneeDDdd!! 👀🤯 vilken brun utan sol tycker ni är bäst?

Klicka på ett alternativ för att rösta
Vilken brun utan sol är bäst?
8Bidrag
B.tan
Ida warg
Hej!🌹 ser fram emot att göra min första beställning hos
Linda-Marie
Beauty Pro
02/06/25-17:28

Fick hem mitt paket ifrån @KICKS i dag! passade på att beställa saker jag spanat på nu när det var 25% på makeup i helgen.

Fick hem mitt paket ifrån @136092963 i dag! passade på att
Body Glow SPF50+ 100 ml
The Cream Bronzer 48 Tan
Blush Stick 46 Soft Brown
Impeccable Setting Spray 100 ml
Cheek Thrills Multi-Finish Face Trio Beach Bonfire
Julia
Beauty Beginner
02/06/25-17:13

denna bronzern är perfekt för min akne benägna hy och en perfekt färg för mig som har svårt att hitta bronzers som inte e för varma (:

Camo Liquid Bronzer & Contour 2 Fair/Light