/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
28/05/25-10:21(redigerad den 29/05/25-09:01)

Drömmiga pasteller 🤗🌸

Fler nyheter från NYX: Buttermelt Highlighters 🎉

Finns på KICKS men kan inte taggas ännu!

Drömmiga pasteller 🤗🌸   Fler nyheter från NYX: Buttermelt
Buttermelt Highlighter 20 Butta Mint
Buttermelt Highlighter 15 U Butta Werk
Buttermelt Highlighter 30 Butta Bling
Buttermelt Highlighter 10 Glaze It Butta
Buttermelt Highlighter 40 No 1 Butta
Buttermelt Highlighter 25 Butta Than Gold
Buttermelt Highlighter 35 Butta In Bronze
Buttermelt Highlighter 05 Bright And Butta
Nikki
Beauty Pro
28/05/25-09:57(redigerad den 29/05/25-09:02)

Hur läckra är inte dessa! 🩵✨️

Ska verkligen bli spännande att testa NYX nya Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner i butik! 😃

Finns på KICKS men kan inte taggas ännu!

Vilka färger!

Hur läckra är inte dessa! 🩵✨️   Ska verkligen bli spännande
Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner 04 Flashy Flare
Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner 05 Denim Dazzle
Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner 02 Bootcut Bling
Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner 03 Shimmer Stitch
Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner 06 Graphite Glitz
Epic Ink Glitz Metallic Liquid Eyeliner 01 Tapered Twinkle
Isabella
Beauty Pro
28/05/25-08:36

Mitt senaste kicks-köp🤩 Min kära mamma har bott hos mig i en snart en månad då hon vanligtvis bor i Spanien annars 🙌🏽 under tiden här hemma tillsammans har hon varit och nallat på min tanrevel PRO få fort hon fått möjligheten, så tyckte det var dags att hon fick sig ett eget spraytan-kit🤎

Jag är utbildad spraytan-artist och har ett tält hemma så kroppen kan få sig en soldusch då och då, men när man bara vill ha en snabb uppfräschning just i ansiktet tycker jag om tanrevel just för den är så smidig och resultatet blir så bra 😍🙌🏽

Mammsen blev så glad och nöjd 😘🙏🏼

Mitt senaste kicks-köp🤩 Min kära mamma har bott hos mig i
Spray Tan Kit Pro
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
28/05/25-06:46

Ren tvätt och jordgubbar 🍓

Idag doftar jag sommar, CLEAN Classic Strawberry Fields EdP.

Kort dag, snart är det helg! ☀️🍓😃

Ren tvätt och jordgubbar 🍓   Idag doftar jag sommar, CLEAN
Classic Strawberry Fields EdP 30 ml
Nikki
Beauty Pro
28/05/25-06:31

KORRES 🤍☀️💙

Kunde bara inte motstå designen på dessa fina lip balms från grekiska varumärket Korres och en produkt för torra läppar behövs ju alltid. Sugen på alla 3 men valde till slut Thyme Honey. Bara tanken på honung med timjan tar mig halvvägs till Grekland. 🤗🍯

KORRES 🤍☀️💙   Kunde bara inte motstå designen på dessa
Lip Balm Thyme Honey
Sofia
Beauty Pro
27/05/25-20:37

Selfcare Tuesday. 🫶🏼

Selfcare för mig som har dåligt med ork på grund av kroniska sjukdomar blir oftast mer inriktat på vila och återhämtning än hud och naglar.

Efter en tuff vecka (ja, man får säga så redan efter två dagar haha!) vilar jag upp mig lite genom att:

• borsta in min härliga leave in från Amika i håret och fläta det så jag känner mig lite fixad imorgon utan att behöva göra något.
  • smörja in ansiktet med en riktigt återfuktande moisturizer från Skinome efter en omgång med glycolic acid.
  • återfukta läpparna med bästa läppbalsamet från Skinome.
  • tända ett ljuvligt doftljus, IKEA har de bästa och mest prisvärda doftljusen i världen!
  • "massera" min trasiga, hypermobila rygg med TENS, bättre uppfinning finns väl knappt.
  • läsa en intressant bok (sociologi, låter kanske inte så spännande för de flesta haha).

Kroniskt sjuk eller ej, glöm inte att ta hand om ditt inre också! De flesta jobbar för mycket, stressar, har ångest osv, speciellt kvinnor! Och ger man inte kroppen den vila och återhämtning den behöver så finns det risk att man till slut kraschar. 💔

Selfcare Tuesday. 🫶🏼  Selfcare för mig som har dåligt med
Hydro Rush Intense Moisture Leave-In Conditioner 200 ml
Derma Emulsion 50 ml
Lip Repair 15 ml
Glycolic Acid 7% Exfoliating Toner 240 ml
Glow Brush Matte Black
Anna
Beauty Star
27/05/25-20:37

Tar gärna emot tips på brun 38g gradiga mascaror, Iduns verkar slut överallt...andra märken?

Nikki
Beauty Pro
27/05/25-20:20

🩵 Sol de Janeiro Cheirosa 39 🩵

Det ringde på dörren ikväll, en kartong lämnades över och nu har Cheirosa 39 flyttat in!

Livet känns lätt i ett moln av kokos, vanilj och pralin... 🤗😃

Först en sötchock men när den lägger sig lite tycker jag en äkta, inte syntetisk och inte alltför söt, kokosdoft möter den träiga basen på ett behagligt sätt. En riktig mysdoft!

Kokosdoftande Cheirosa 39 var en Limited Edition utgåva för några år sedan som nu alltså återuppstått!

🩵  Sol de Janeiro Cheirosa 39  🩵   Det ringde på dörren