Hem / Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdMakeupSkincareBeautyhackMaskPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
lejlasaini
Beauty Star
15/10/23-19:01
Älskar älskar älskar!!! 🤩
lejlasaini
Beauty Star
15/10/23-19:00
Hej! Vad tycker ni om denna? Är den överskattad eller…? 💗
lejlasaini
Beauty Star
15/10/23-18:56
Tips på läppenor som håller länge? 💗💗
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
lejlasaini
Beauty Star
15/10/23-18:52
Rekommenderar ni Kylies läppenor eller är de överskattade? 💗💗
lejlasaini
Beauty Star
15/10/23-18:50
Tips på höst parfymer för kvinnor?
Cornelia
Beauty Star
15/10/23-18:44
Era erfarenheter gällande beauty by Joseon’s serum?☺️
Matilda
Beauty Pro
15/10/23-16:59
Dagens inköp! Efter några halloween sminkningar tog franslimmet slut och jag skyndade till KICKS för att köpa ett nytt! Jag passade dessutom på att köpa denna mascara från Isadora! Visste ni att detta var min allra första mascara? När jag gick i grundskolan , kanske årskurs 4 (och ännu inte fick bära smink) brukade jag skynda på med ett slarvigt lager efter att mamma och pappa åkt till jobbet, för att sedan springa ut till skolbussen. Nu var det ju måååååånga år sedan och jag bestämde mig för att prova denna igen!
Dagens inköp! Efter några halloween sminkningar tog
Karina
Beauty Pro
15/10/23-16:47
Vilken hudvårdsprodukt är den viktigaste i eran skincare rutin? 💕🫶🏻