/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Josefin
Beauty Star
29/05/25-12:23
  • Hej alla! Vill tipsa om en av mina favorit parfymer! rose n roses från Dior. Har den i den lilla roller flaskan och tycker den är så perfekt att ha med i väskan. Och komplimangerna?! Rekommenderar starkt! Perfekta rosdoften.
* Hej alla! Vill tipsa om en av mina favorit parfymer! rose
Miss Dior Rose N'Roses EdT Roller-Pearl 20 ml
Moa
Beauty Pro
29/05/25-12:14

✨️ Smuuti Watermelon Dew Jelly Cream ✨️

En otroligt härlig kräm, lätt och återfuktande, som sjunker snabbt in i huden.

Den är lite för återfuktande för mig att ha som dagkräm, men jag använder den på kvällen och vaknar fräsch och återfuktad. Jag älskar konsistensen, en väldigt lätt water-gel, och doften är somrig och härlig.

Watermelon Dew Jelly Cream 50 ml
Nathalie
Beauty Pro
29/05/25-10:50

Escada Bali Paradise

Jag köpte nyligen den här parfymen efter att ha provdoftat den i butik flera ggr, det var liksom något med den som jag inte riktigt kunde släppa trots att jag i normala fall inte faller för fruktiga parfymer.

Kan verkligen inte beskriva doften i doftnoter för jag minns inte vad papegojblomma luktar i verkligheten, men föreställ dig en riktigt läskande tropisk fruktdrink (utan kokos) i sommarsolen 🍹DEN känslan ger Bali Paradise mig!

Escada Bali Paradise   Jag köpte nyligen den här parfymen
Bali Paradise EdT 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
29/05/25-09:23(redigerad den 29/05/25-10:06)

💗🌿🌸 PIXI 🌸🌿💗

Har köpt några läpprodukter från PIXI och fick en fin gåva på köpet.

Min läppmask från Florence by Mills börjar ta slut och jag ville testa någon annan och valde då denna från PIXI i färgen Sucre. Den är rosa med skimmer i och så söt att jag nästan inte vill börja använda den.

Deras Lip Tone har jag haft tidigare. Färgen heter Prettiness och är densamma som jag taggat bara att jag köpte en Hello Kitty Edition.

Gåvan - älskar den! 🥰 En trio av deras mest populära tonics i små förpackningar. Glow Tonic, Vitamin-C Tonic och Rose Tonic.

Har ni testat PIXI? Har du en PIXI-favorit?

💗🌿🌸  PIXI  🌸🌿💗   Har köpt några läpprodukter från PIXI
Lip Mask Sucre
Lip Tone Prettiness
Glow Tonic 250 ml
Vitamin-C Tonic 100 ml
Rose Tonic 100 ml
Hit Snooze Lip Mask
Tatjana
Beauty Star
29/05/25-07:49(redigerad den 29/05/25-07:52)

Har precis köpt på mig lite nya produkter från Milk Makeup som är en favvo och dessutom är cruelty free ❤️.

Deras smink är mångsidigt och ger en naturlig "no-makeup makeup" look som jag eftersträvar.

Älskar Lip + Cheek stiftet som kan användas som rouge, läppstift och ögonskugga.

Bionic Blush är också en riktig mångsysslare som kan byggas på för mer färg.

Sen ska vi inte prata om deras lipgloss...

Både Lip Oil Kush och Electric Glossy Lip Plumper ger riktigt fina läppar, utan någon klibbighet. Det blir mjukt, fylligt och juicy efter ett svep med ovanstående gloss.

KUSH Sheer Hydrating Lip Oil Cookie Dough
Lip + Cheek Stick Smirk
Bionic Blush Infinity
Alexandra
Beauty Star
28/05/25-22:26

Finns ingen moisteriser som den från kiehls. Den håller min hud återfuktat i flera dagar. Va inte rädda för priset, den är värd varje krona.

Alexandra
Beauty Star
28/05/25-22:22

värdens bästa setting spray är 100% den från morphe. Den får verkligen sminket att lägga sig så fint.

Alexandra
Beauty Star
28/05/25-22:17

En solkräm som jag faktiskt gillar att använda. Blir inte vit och den är så tunn att jag inte känner av den.

Klicka på ett alternativ för att rösta
Håller ni med?
12Bidrag
Ja
Nej
UVMune 400 Dark Spots Fluid SPF50+ 50 ml