/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Nikki
Beauty Pro
18/07/24-16:32 (redigerad den 19/07/24-21:21)

CLINIQUE, ESTÉE LAUDER, ORIGINS & SMASHBOX

Det är inte svårt att hitta favoriter bland dessa varumärken. 🥰

Taggar några jag har, har haft eller har testat.

Har du någon favorit du vill lyfta eller tipsa om? Kommentera gärna! 😍

CLINIQUE, ESTÉE LAUDER, ORIGINS & SMASHBOX   Det är inte
Wilma
Beauty Star
18/07/24-14:57

Vad har ni för tips på bra settingsprays? Helst inte allt för dyra men alla tips är välkommna! <3

Elham
Beauty Star
18/07/24-13:39

Kan du rekommendera någon bra hårfärg för mörkt hår?

Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Elham
Beauty Star
18/07/24-13:35

vad är din feedback om snail mucin cosrx cream? 💄

Nagam
Beauty Beginner
18/07/24-12:38

hej, jag vill veta vad ni tycker om denna produkt. Jag vill gärna ha lite feedback för att veta om jag ska köpa eller inte :)

hej, jag vill veta vad ni tycker om denna produkt. Jag vill
Jabeen
Beauty Pro
18/07/24-09:53

My recent purchse it KICKS these creams from L'ORÉAL, it feels good to buy something under budget on discounted price.

My recent purchse it KICKS these creams from L'ORÉAL, it
Fanny
Beauty Star
17/07/24-20:37

Kan någon tipsa mig om den bästa ögonbrynsgelen som håller brynen på plats hela dagen men inte lämnar ett vitt täcke över brynen? :D

Peter
Beauty Star
17/07/24-20:16

Vad är eran åsikt om att använda typiska vinterparfymer på sommaren? Jag ska på bröllop snart o h tänkte ha på mig Tom Ford Noir Extreme Parfum. Jag tycker det funkar i det här fallet. Men vad anser ni generellt?