/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Jenny_ana
Beauty Star
15/07/26-13:24

My skin is obsessed with this! The Sol de Janeiro Body Lotion melts in, smells like a dream (Cheirosa '62), and leaves me glowing. Total hydration game-changer. ☀️💛

Sol de Janeiro Body Lotion
Jenny_ana
Beauty Star
15/07/26-13:23

"Sky high vibes! 🚀 My lashes have never been longer or more voluminous. The Maybelline Lash Sensational Sky High is officially my new favorite for dramatic, fanned-out lashes. 👀💖"

Sky high lashes
Jenny_ana
Beauty Star
15/07/26-13:12

Love, freedom, and being unapologetically yourself. That’s what Libre is all about. 💜 This fragrance is a celebration of individuality and confidence. Whether you’re out at a Pride event or just celebrating who you are every day, this scent is the perfect accessory to match your vibrant spirit. Love is love, and it always smells amazing. 🌈🔥

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Jenny_ana
Beauty Star
15/07/26-13:09

Locking in the look! 🔒 This Maybelline Lasting Fix spray keeps my makeup flawless all day long. A must-have for an all-night matte finish. 💜"

Fix setting spray
Mimmi
Beauty Pro
15/07/26-12:00

Summer nights 🌅☀️ Min absoluta favorit doft till kvällen är Versace Crystal Emerald Eau de Parfum! Den har ett djup i sig som passar till kvällen, men även en friskhet som passar på sommaren!

Summer nights 🌅☀️ Min absoluta favorit doft till kvällen är
Crystal Emerald Eau de Parfum 90 ml
Susanne
Beauty Pro
15/07/26-10:19

Min kvälls doft nu i sommar blir Versace Bright Crystal. Fräsch o blommig doft. 🌸

Summer nights 🌅☀️
Bright Crystal Eau de Toilette 50 ml
Irena
Beauty Pro
14/07/26-18:30

Fick ett doftprov på två ml av denna parfym från Guerlain nyligen och köpte denna flaska i ren panik då den bara fanns som click & collect i Flagship Gallerian. Jag älskar blommiga dofter och denna har tagit mig med storm. Den öppnar upp lite pepprigt och fruktigt, men blommorna finns där hela tiden och basen är helt krämig och mysig. Doftnoterna ser ni på bild tre. Mina tre favoritblommor i samma doft (iris, tuberose och viol).

Blev även att klicka hem världen bästa hand/bodylotion. Finns ingen lotion som ger mig en så lyxig och mysig känsla som denna, som att vakna upp i ett 5 ⭐️ hotell. Min dröm är att Byredo gör en parfym i samma serie. Jag hade nog badat i den 🤣

Senaste köpet 🌸
Suede Hand Lotion 450 ml
Aqua Allegoria Florabloom Forte Eau de Parfum 75 ml
Sofia
Beauty Pro
14/07/26-10:49

Det blev påfyllning av diverse favoriter, men även en ny multichrome liner från Moira. Så fina färger! Swatch i bild 2. 😍

Senaste köpet från Kicks 🛍
Full Effect Mascara Intense Black
Micellar Water For Normal Skin 500 ml
Closebax SD Cream 50 ml
Supernova Multichrome Gel Liner 014 Prismatica