/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
09/07/26-10:22

Budgetfavorit 💸 Det blir lätt att man glömmer bort att skydda 🫦 när man är ute i solen, i alla fall blir det så för mig 😌 så mitt tips är att ha ett sånt här lip balm liggandes i strandväskan! God tropisk doft, åt det mildare hållet 🥰

Budgetfavorit 💸 Det blir lätt att man glömmer bort att
Protective Lip Balm SPF 30 4 ml
Angelica
Beauty Pro
08/07/26-20:53

Nu är det dags för återvinningen för denna. Jag har ofta Malibus produkter hemma för att hålla mitt blonda hår "rent" från yttre faktorer och dåligt vatten som missfärgar etc. Jag gillar produkterna.

Återvinning ♻️
Michaela
Beauty Star
08/07/26-20:08

Nu är det dags för en mini beauty recycling av dessa tre favoriter. Och som jag brukar säga - när något tagit slut får man unna sig en ny! ❤

Beauty Recycling! ✨♻️
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Angelica
Beauty Pro
08/07/26-20:00

Ikväll va det dags igen, en hårdtvål senare så är penslarna rena igen. Underbar känsla.

Beauty Reset
Anna
Beauty Pro
08/07/26-12:48

Skulle kunna tänka mig köpa båda igen, älskar doften på Rituals duschskumnet 🩵 Duschkrämen doftar också jättegott av Citrongräs🍋

Förpackningr till återvinningen 💚💙
Alicia
Beauty Pro
08/07/26-12:11

Ida warg repair hair mask en stor favorit och kommer att köpas igen!!

Återvinning♻️
Susanne
Beauty Pro
08/07/26-10:26

Nivea, Derma Control Defend, bra fungerade deo. Får lätt klåda i armhålorna men knte utav denna. 🌸

Återvinning ♻️
Derma Control Defend Roll On 50 ml
Malaze
Beauty Pro
08/07/26-09:01

Även om det inte går att jämföra Rituals och Hairlust Oil, så är det dessa jag använder för att få extra skimrande, främst Ritual-oljan. Den ger dig extra glans och ett mjukt skimrande utseende som stärker ditt självförtroende och din lyster i solen. ☀

The Body Glow 🌟
The Ritual of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Final Touch™ Shimmering Oil 45 ml