/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Nathalie
Beauty Pro
30/05/25-12:03

Mitt senaste köp från Kicks (två olika tillfällen)

Nya läppstift för att liksom pusha mig lite i vad jag är bekväm med. Båda är köpta på nedsatt pris men det är nog dags att inse att jag inte behöver fler läppstift även om jag använder det ofta 😅

Mitt senaste köp från Kicks (två olika tillfällen)   Nya
Macximal Silky Matte Lipstick Captive Audience
Macximal Silky Matte Lipstick Mixed Media
Mimmi
Beauty Pro
30/05/25-11:26

Mitt senaste köp från Kicks! Bronzing stick från MakeTheMake var riktigt bra och den nyansen var perfekt! svampen fick hänga med!

Mitt senaste köp från Kicks! Bronzing stick från MakeTheMake
Satin Bronze Stick
Paloma
Beauty Pro
30/05/25-11:25

Beauty shelfie (?) Låda 3 & 4 är lite mer spännande! Låda 3 har BARA en massa glitter, stenar, gems, flakes, blommor osv osv! Detta är min favoritlåda och fick flyttas upp för jag använder rhinestones SÅ OFTA! den brukar jag alltid ha öppet för i nödfall tar jag alltid glitter 😂 I låda 4 har vi bronzer, contour, blush, corrector och concealer....och nån highlighter palett! Men detta är de som är singel eller duo, paletter finns någon annanstans ✨

Beauty shelfie (?) Låda 3 & 4 är lite mer spännande! Låda 3
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Nikki
Beauty Pro
30/05/25-10:38

Beauty Shelfie - Hair

Jag har ingen specifik hårvårdsrutin och lyckligtvis också ett ganska oproblematiskt naturligt hår som aldrig blivit färgat, blekt eller slingat. Tycker det är skönt att slippa hålla efter och pengar sparar man också.

Har det mesta (troligen inte så mycket jämfört med många andra av er) i badrumsskåpet. Alla möjliga olika märken. Inte så dyra hårvårdsprodukter och om jag lägger lite mer pengar blir det gärna på någon inpackning eller en dryg hårolja. Gillar även "mirakel"- multifunktionella sprayer! 😁

Taggar några återkommande favoriter! Kerasilk Recovery Mask säljs inte på KICKS.

OBS! Nästan alla mina taggade favoriter finns i olika storlekar.

Beauty Shelfie - Hair    Jag har ingen specifik
K-Pak ColorTherapy LusterLock Spray 50 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Mini Money Mist 50 ml
Dry Shampoo Sunny Grapefruit 150 ml
Nikki
Beauty Pro
30/05/25-10:00

Dold hårvårdspärla ⚪️✨️

Om denna mirakelspray, K-Pak Color Therapy Luster Lock Spray, från Joico är så dold vet jag inte men innan Anna gjorde ett inlägg om den så kände jag inte till den.

Denna silkeslena leave-in behandling lämnar håret med ett osynligt men kraftfullt skydd mot både värmeverktyg och UV-strålar. Den reder ut håret, tar bort friss och ger ett mjukt, silkeslent hår med en fantastisk glans. Doftar gott också!

Den är egentligen för färgat hår då den både skyddar och bevarar färgen men jag som har helt naturligt hår älskar den också och drar fördel av alla dess andra positiva effekter.

Finns även i liten storlek. Perfekt om man vill testa. Jag blev helt såld så nu var det dags att köpa en stor. Den lilla får som tack åka med mig på semester! 😃

Dold hårvårdspärla ⚪️✨️  Om denna mirakelspray, K-Pak Color
Annika
Beauty Pro
30/05/25-09:11

Dagens köp, påfyllning av sommarens hudvård från BeautyAct. Dessa produkter är bäst för min mogna torra och känsliga hy.

Dagens köp,  påfyllning av sommarens hudvård från BeautyAct.
PuritySolution Cleansing Mousse 150 ml
Micellar Beauty Water 150 ml
Niacinamide Glass Cream 50 ml
20% Vita-C Brightening Serum 30 ml
Nikki
Beauty Pro
30/05/25-08:39(redigerad den 30/05/25-08:41)

Drunknar i reafynd - ett verkligt lyxproblem! 😂

Så många reor som nu dragit igång. Här ramlar in paket med beställda fynd av olika slag nästan varje dag nu.

Men, man bör planera sina inköp så att inte fynden till slut ändå blir en dyr och onödig affär.

Vad BEHÖVER jag?

Stapelvaror är ju solklara!

Kanske unna sig en produkt man inte riktigt behöver men verkligen skulle vilja testa?

Jag passar också på att köpa fina presenter som till ordinarie pris skulle vara för dyra. Många uppvaktningar, födelsedagar osv. de kommande månaderna. 🎉🎁🎁🎁

Något jag köpt till mig själv och väntar på är ett duo kit från Rituals. Innehållande en riktig sommarfavorit, The Ritual of Karma Shimmering Body Oil och en solskyddsprodukt för kroppen. Båda fullsize för 215 kr (värde 498 kr).

Fantastisk hårspray från Joico, fullsize, för 139 kr istället för drygt 400 kr. Använder denna nästan dagligen. Tar bort friss, ger glans och doftar gott.

Hoppas att KICKS rea börjar snart också annars har jag hunnit shoppa klart! 😂 Ok, jag erkänner. Brukar åtminstone bli några 20-kronors-fynd från butikernas reabord. TIPS! Besök butik!

Har du gjort något riktigt klipp ännu? Eller har du något du avvaktande spanar på?

Drunknar i reafynd - ett verkligt lyxproblem! 😂  Så många
The Ritual Of Karma Sun Protection Milky Spray SPF 30 30 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Maria
Beauty Star
30/05/25-08:34

TIPS!! Köp ELF Squeeze Me Lip Balm 😍 så billig & såå bra! Det här är en riktigt effektiv läpprodukt, och då har jag riktigt torra läppar.. 😳Men med det här läppbalmet från ELF blir läpparna är som nya!

Den är krämig och inte kladdigt, men ger en jättefin glans och är på köpet väldigt återfuktande. Ger ingen färg men det är ändå en otrolig känsla på läpparna! Den har en underbar doft och är så himla billig! Så bara att KÖPA denna lilla goding som passar i vilken liten ficka som helst😜😍

Squeeze Me More Lip Balm Duo