/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Carolina
Beauty Pro
22/05/25-13:39

Vichy Dermatologie är ett franskt hudvårdsmärke som använder vulkaniskt källvatten rikt på mineraler. Produkterna är utvecklade med dermatologer och passar känslig hud. De stärker hudbarriären och lugnar irritationer.

Vichy Dermatologie är ett franskt hudvårdsmärke som använder
Mimi
Beauty Star
22/05/25-13:36

Vilken conceler sitter bäst på torr hud?

Nadila
Beauty Pro
22/05/25-13:36

hey girls ♥ nu när det är rea på Lumene på kicks vad får man ej missa att köpa?? dela gärna med er ☺

Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Mimi
Beauty Star
22/05/25-13:33

Någon som tycker om den? rekommenderar ni den isåfall?

Kylie Cosmic 2.0 EdP 100 ml
Emma
Beauty Star
22/05/25-13:33

Beställde i dagarna denna, så prisvärt kit!

The Ultimate Skincare Edit
Denise
Beauty Star
22/05/25-13:05(redigerad den 28/05/25-18:36)

jag är väldigt nogrann med vilken mascara jag använder och jag är lite försiktig med att testa nya, men denna överraskade verkligen! Fick superfina långa fransar som håller sig uppe hela dagen. Rekommenderar!⭐️

Lash Sensational Sky High Mascara Black Waterproof
minimesmails
Beauty Pro
22/05/25-12:36

Fyra favoritprodukter Här kommer fyra produkter som används flitigt hos mig. Vi börjar med Rituals showerfoam från Sakura collection som alltid finns hemma hos mig. Sen kommer vi till Ett liftergloss från Maybelline i nyasen Sweetheart. Lipcare vanilla från maria Åkerberg för att avsluta med Glow boost Essence från Lumene

Fyra favoritprodukter Här kommer fyra produkter som används
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 50 ml
Lip Care Vanilla
Nordic-C Glow Boost Essence 30 ml
Isabella
Beauty Pro
22/05/25-12:29

Mitt senaste köp hos Kicks fick bli Kylie Jenners senaste parfym, Cosmic 2.0 🌴🌅

Jag tycker verkligen att den doftar perfekt för en sommardag på stranden, lite tropiskt och sommrigt 🥰☀️☁️

Nyckelnoter: • Öppning: päronackord och rosa peppar-essens • Hjärta: vaniljorkidés-ackord och lavendel-essens • Bas: bärnsten-ackord och sandelträ-ackord

Mitt senaste köp hos Kicks fick bli Kylie Jenners senaste
Kylie Cosmic 2.0 EdP 100 ml