/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Sotnosen
Beauty Pro
31/05/25-13:46

Massa empties nu så nu är det dags att bege sig till återvinningen! svårt att tagga produkter för dom kommer inte upp när man söker på dem men förutom schampot som är taggat så har jag även eye patches från garnier, Banila clean it zero och Klairs mask och massa annat! Bye bye beauty nu är det dags att testa nya produkter.! Mot återvinningen!

Massa empties nu så nu är det dags att bege sig till
Blond Absolu Bain Ultra-Violet Shampoo 250 ml
Roziit
Beauty Star
31/05/25-12:15

REKOMENDATION: använt Redkens All Soft shampoo för några hårtvättar nu och kan säga att mitt hår absolut kändes mjukare redan efter första tvätten. Från att bara ha använt "vanligt" shampo innan märker jag verkligen en stor skillnad på hur håret känns med ett professionellt shampo. Hårbotten känns renare och längderna blir rena utan att de känns uttorkade och sträva. Om ni tänkt på att köpa Redken ska ni absolut göra det!! :)

All Soft Conditioner 300 ml
Nikki
Beauty Pro
31/05/25-12:14

Armani Sì Intense EdP

Lyxig och feminin. En blommig doft med örtiga stråk (davana-gräs och svart te), fruktig inledning av den så ofta använda doftnoten svart vinbär (den finns i fler parfymer än man tror) och vanilj i basen. En vaniljdoft blir den dock aldrig då både rosen och det gröna örtiga stannar kvar.

För mig doftar den "den stora världen". Kan bero på att jag köpte den på en stor internationell flygplats. Gillade den direkt men kände mig lite tveksam på om jag var för ung för den. Tycker den har något sofistikerat som oftast kommer med åldern. Kvinnan i butiken övertalade mig genom att med ljuvlig italiensk brytning säga:

"If you like it, it can also make you grow"

Doften håller jättebra och hennes ord hänger fortfarande kvar. Önskar jag kunde tacka henne för att hon fortfarande får mig att "växa" lite extra när det behövs!

Alla är ju inte storasystrar och mammor och alla har inte en mamma eller storasyster men förebilder har vi alla runt oss (ofta utan att veta om det) och vi kan alla stötta någon. Ibland räcker det med några få ord. Jag har en fantastisk förebild och numera också en väninna i min mamma. Vi bollar allt men man kan aldrig få för många runt sig. Min moster, en tidigare chef/mentor och en numera pensionerad fd lärare (fortfarande knivskarp) är några andra jag har att vända mig till förutom närmaste familjen och vänner.

Och jag har själv skaffat mig en "lillasyster" som jag tror att jag betyder mycket för (och hon för mig). Den vänskapen började med att jag köpte en burk kakor. Så man vet aldrig!

Det blev ett långt inlägg och inte bara om parfymen. 😃 Provdofta den i butik om den låter intressant! Taggar även den senaste Sì-flankern Sì Passione Red Musk EdP. Förutom mysk doftar den också bl a jordgubb.

Armani Sì Intense EdP   Lyxig och feminin. En blommig doft
Sì Intense EdP 30 ml
Si Passione Red Musk 50 ml
Suggested missionSe alla
Bli en Guiding Spirit
120
Christine Carlberg
Beauty Pro
31/05/25-11:59

🩷❤️💜 FÄRGCHOCK! 🩷❤️💜

Att tillföra strass till en sminkning lyfter verkligen hela looken tycker jag. Hade jag haft tid hade jag haft det varje dag 😁 En chockrosa läpp är inte något jag har varje dag, men ölskar det verkligen 😍👌🏻

🩷❤️💜 FÄRGCHOCK! 🩷❤️💜  Att tillföra strass till en
Nikki
Beauty Pro
31/05/25-11:13

🧡🩵☀️ Ready for Summer ☀️🩵🧡

Någon mer som längtar efter varma barfotadagar? 🏖

Dofterna finns ej på KICKS.

🧡🩵☀️ Ready for Summer ☀️🩵🧡   Någon mer som längtar efter
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
Invisible Spray SPF50+ 200 ml
Truth Banana Bright SPF30 Mineral Sunscreen 50 ml
Mineral Liplux Tinted Lip Balm SPF30 Nude Beach
Brazilian Bum Bum Cream 240 ml
Celine-Nicole
Beauty Star
31/05/25-10:54

hej alla fina männsikor!! jag har länge varit på en jakt på en liknade parfym som gucci intense för dam älskar verkligen den doften men har inte hittat parfymer som är lite lik i den katergorin om man kan söga sp och om nån flrstår

Mariana💋
Beauty Star
31/05/25-10:51

Fick testa Kicks stämplar för BeautyAct där man fick en stämpel per produkt man köpte från BeautyAct. När man hade fått fyra stämplar kunde man välja en gratisprodukt för max 149kr. Det blev dessa produkterna för mig och valde Fixing Fiber Brow Mascara som gratisprodukt. Är väldigt nöjd med allting förutom krämen då den inte riktigt funkade för min avneprone och känsliga hy.

Fixing Fiber Brow Mascara Soft Brown
Insta-Tan Bronzing Powder Night Out
Barrier Support Night Cream 50 ml
Multi-Skilled Liner Bare Nude
Long Lasting Eyeshadow Stick Dust
Kristina
Beauty Pro
31/05/25-10:28

Senaste köp från Kicks. Ett av mina regelbundna köp är denna. Riktigt bra torrahampoo med färg i.

Döljer gråa hår väldigt väl för stunden  Håret blir lite strävt men också lättare att jobba med pga det. Tar man för mycket eller inte låter det torka in först, kan den färga av sig.

Har inte hittat någon med färg i som är bättre, än. Ge gärna era tips. ✨癩

Senaste köp från Kicks. Ett av mina regelbundna köp är
Good To Go Light Apple & Cedarwood Dry Shampoo For Brown Hair 250 ml