/ Alla inlägg

Alla inlägg

Här kan du diskutera allt inom beauty med andra medlemmar. Har du en fråga kring din makeuprutin, eller kanske ett beautyhack du bara måste dela med dig av? Filtrera flödet genom att trycka på de olika kategorierna! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Skriv här
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Johanna
Beauty Pro
02/11/23-20:49
Någon som testat denna foundation från KVD? Tycker den endast blir kakig och ser torr ut på mig, men finns det någon med tips kring den?
Emma
Beauty Pro
02/11/23-20:44
Senaste köpet, fyllt på med denna igen! Underbar för hårbotten
Senaste köpet, fyllt på med denna igen! Underbar för
Ester
Beauty Star
02/11/23-20:32 (redigerad den 02/11/23-20:34)
Mina senaste köp från kicks😍 Behövde påfyllning av nars radiant creamy concealer och passade på att införskaffa en ny läppenna från nyx
Suggested mission Visa alla
Bli en Posting Master
120
Samla den exklusiva Posting Master-medaljen!
Wilma
Beauty Pro
02/11/23-20:16
Mitt senaste köp från kicks, rekommenderar!!!’
Wilma
Beauty Pro
02/11/23-20:13
Bästa parfymerna, ge mig alla tips!!!!🤝
Bästa parfymerna, ge mig alla tips!!!!🤝
Wilma
Beauty Pro
02/11/23-20:12
Bästa produkter för volym i håret?
Bästa produkter för volym i håret?
Wilma
Beauty Pro
02/11/23-20:10
Bästa produkterna för aknehud?
Bästa produkterna för aknehud?
Emma
Beauty Pro
02/11/23-19:54 (redigerad den 02/11/23-19:55)
Beauty myth  Något som jag tror att många av oss har fått höra är att det skulle vara dåligt för huden att ha på sig smink varje dag. Jag har inte märkt av någon försämring eller förändring av min hy oavsett perioder av flitigt sminkande eller när jag gått helt osminkad. Nej, sminket är inte dåligt, idag finns dessutom många produkter med hudvårdande egenskaper. Men det är såklart viktigt att rengöra ansiktet på kvällen.
Beauty myth  Något som jag tror att många av oss har